پاکت بسته بندی کاغذی تا قبل از رایج شدن پاکت‌های نایلونی و پلاستیکی در تمام فروشگاه‌ها برای حمل محصولات خریداری‌شده به مشتری تحویل داده می‌شد. پاکت‌های پلاستیکی از نظر اقتصادی برای فروشگاه‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر از پاکت های بسته بندی کاغذی هستند و همین موضوع باعث شده بسیاری از فروشگاه‌ها از آنها استفاده کنند.

درحال حاضر برندهای معتبر بین‌المللی و داخلی، فروشگاه‌های پوشاک، قنادی‌ها، قهوه‌فروشی‌ها و آجیل‌فروشی‌ها از پاکت بسته بندی کاغذی استفاده می‌کنند. این کار هم مانع از آلودگی محیط زیست می‌شود هم تاثیر قابل توجهی در برندینگ و بازاریابی کسب‌وکارهای گوناگون دارد. در ادامه مقاله از مجموعه پاکت سازی پاکتچی به انواع پاکت بسته بندی یلدا و عوامل موثر بر قیمت آنها پرداخته‌ایم.

 

پاکت های بسته بندی مخصوص شب یلدا

شب یلدا یک سنت مردمی و فرهنگی در کشور است که در آن در اولین شب زمستان فامیل دور هم (معمولا در خانه بزرگ‌ترها) جمع می‌شوند و تنقلات، آجیل، میوه (انار، هندوانه و ...) و شام مفصلی میل می‌کنند. این سنت فرهنگی شناخته‌شده هر سال بازار خاص خودش را به وجود می‌آورد که بسیاری از کسب‌وکارها و فروشگاه‌ها، به‌خصوص فروشگاه‌های تنقلات و شکلات، هدیه و کادو فروشی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها و قنادی‌ها و میوه‌فروشی‌ها تلاش می‌کنند سهم خود را از آن افزایش دهند. استفاده از پاکت های مخصوص شب یلدا از نوع کاغذی هم برای افراد سالخورده نوستالژیک است و خاطرات گذشته را تداعی می‌کند هم برای بچه‌ها و جوان‌ترها جذابیت و تازگی دارد.

پاکتچی یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید پاکت در ایران است که از نزدیک به یک قرن پیش تا به حال انواع پاکت های کاغذی (جهت مشاهده قیمت پاکت پستی و سفارش پاکت متالایز و همچنین سفارش پاکت حبابدار سفید کلیک کنید) را در اختیار فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها قرار می‌دهد. این برند معتبر در محله پامنار بازار تهران قرار گرفته است و در فروشگاه اینترنتی پاکتچی انواع پاکت های مخصوص شب یلدا را به فروش می‌رساند.

فروشگاه‌های مختلف می‌توانند محصولات ریز و درشت خود را با پاکت های بسته بندی کاغذی مخصوص شب یلدا به فروش برسانند و رضایت بیشتر مشتریان را جلب کنند. اگر فروشگاه یا کسب‌وکاری دارید که محصولات مرتبط با شب یلدا به فروش می‌رساند، همین حالا می‌توانید برای سفارش پاکت های بسته بندی شب یلدا را به‌صورت آنلاین از فروشگاه پاکتچی خریداری کنید و آن را جلوی در منزل تحویل بگیرید.

قیمت پاکت یلدا

پاکت بسته بندی کادوفروشی‌ها

مهمانی شب یلدا مناسبتی است که در آن معمولا مهمان‌ها برای صاحب‌ خانه هدیه و کادو می‌برند. این سنت بازار کادوفروشی‌ها را در این شب حسابی داغ می‌کند. این کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از پاکت بسته بندی یلدا شانس زیادی برای دیده شدن در مهمانی‌های خانوادگی داشته باشند. هیچ کس کادو را در پاکت پلاستیکی یا نایلونی به دیگری هدیه نمی‌دهد. اما این موضوع در مورد پاکت کاغذی فرق دارد و قرار دادن هدیه داخل آن رایج است. هدایای نقدی هم تقریبا همیشه در پاکت کاغذی به گیرنده تحویل داده می‌شوند.

 

پاکت بسته بندی شب یلدای قنادی‌ها و آجیل‌فروشی‌ها

قنادی‌ها و آجیل‌فروشی‌ها هر سال برای شب یلدا بازار داغی دارند که می‌توانند با استفاده از پاکت بسته‌بندی کاغذی مخصوص شب یلدا از آن برای تقویت بازاریابی خود استفاده کنند.

تحویل دادن آجیل و شکلات و خوردنی‌هایی که در قنادی‌ها به فروش می‌رسند به‌صورت سنتی با پاکت کاغذی انجام می‌شود و این کسب‌وکارها با سفارش و خرید پاکت بسته بندی کاغذی به‌خوبی آشنایی دارند. اما درست به همین دلیل بهتر است در شب یلدا این فروشگاه‌ها به بازاریابی محصولات خود از طریق پاکت بسته‌بندی مخصوص شب یلدا و تمایز پیدا کردن از قنادی‌های رقیب توجه کنند.

پاکت بسته بندی آجیل یلدا

پاکت بسته بندی رستوران و فست فود

خانواده‌های سنتی هنوز هم شب یلدا شام مفصلی با چند نوع غذا تدارک می‌بینند که برای تامین حداقل بخشی از آنها به رستوران‌های سنتی سفارش می‌دهند. این رستوران‌ها می‌توانند از این موقعیت بهترین شکل با ارسال غذا در پاکت بسته بندی یلدا بهره‌برداری کنند. به جز رستوران‌های سنتی، فست فودها و پیتزافروشی‌ها هم شب یلدا بازار داغی دارند که با بسته‌بندی محصولات خود در پاکت کاغذی مخصوص همراه با لوگو و آدرس می‌توانند از آن برای تقویت بازار خود استفاده کنند.

استفاده رستوران‌های فست فود، پیتزافروشی و ساندویچی‌ها از پاکت بسته بندی کاغذی کاملا مرسوم و رایج است و این کسب‌وکارها به‌ خوبی با این نوع از بسته بندی آشنایی دارند. اما به هر ترتیب رسم این است که شب یلدا متفاوت فرض شود و استفاده از پاکت بسته بندی یلدا می‌تواند بر بهبود بازاریابی آنها تاثیر ملموس و ارزشمندی داشته باشد.

 

پاکت مخصوص فروشگاه‌های لباس

سنت هدیه دادن در شب یلدا باعث می‌شود تمام صنف‌های بازار، به‌خصوص فروشگاه‌های لباس بازار داغی را در این شب تجربه کنند. بسیاری از این فروشگاه‌ها در طول سال محصولات خود را در پاکت بسته بندی کاغذی به مشتری تحویل می‌دهند و با تاثیر آن بر بازاریابی کاملا آشنا هستند. استفاده از پاکت بسته بندی یلدا می‌تواند به آنها در تقویت این تاکتیک بازاریابی کمک زیادی بکند. با توجه به وزن سبک لباس و پوشاک این فروشگاه‌ها می‌توانند از پاکت‌های کاغذی با گرماژ سبک‌تر استفاده کنند که باعث می‌شود هزینه آنها کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید؛ پاکت بسته بندی برای فروشگاه اینترنتی

سفارش پاکت بسته بندی شب یلدا

عوامل موثر بر قیمت پاکت بسته بندی شب یلدا

همه ما خاطرات زیادی از دور همی و مهمانی‌های شب یلدا داریم. با استفاده از پاکت بسته بندی کاغذی شب یلدا فروشگاه‌ها می‌توانند حضور برند خود در این مهمانی را پررنگ‌تر کنند. این هدفی است که بیشتر کسب‌وکارها برای رسیدن به آن از روش‌های بازاریابی متفاوت و پیچیده با هم رقابت می‌کنند و ارزش زیادی تولید می‌کند.

پاکت بسته بندی کاغذی برای یلدا ارزش بیشتری از پاکت پلاستیکی دارد و بیشتر افراد آنها را برای استفاده مجدد نگه می‌دارند در حالی که پاکت‌های پلاستیکی به‌سرعت تبدیل به زباله می‌شوند. عواملی که در قیمت پاکت بسته بندی ویژه شب یلدا نقش دارند شامل هزینه‌های مواد و تولید این پاکت‌ها، و البته چاپ اختصاصی لوگو و اطلاعات کسب‌وکار یا فروشگاه می‌شود. در ادامه عوامل موثر بر قیمت پاکت بسته بندی شب یلدا را مرور می‌کنیم.

 

اندازه پاکت

طبیعی است که هر چه اندازه یک پاکت بزرگ‌تر باشد، به دلیل استفاده بیشتر از کاغذ، قیمت آن هم گران‌تر می‌شود. اما بهتر است در محاسبه هزینه‌های استفاده از پاکت بسته بندی شب یلدا از نوع کاغذی به جنبه‌های دیگر مثل تاثیر آن بر افزایش رضایت مشتری و بازاریابی نامحسوس توجه شود. فروشگاه‌های تنقلات و آجیل‌فروشی‌ها که در تمام طول سال از پاکت‌ کاغذی بسته بندی برای ارائه محصولات خود به مشتری استفاده می‌کنند به‌صورت سنتی شب یلدا بازار مناسبی دارند و می‌توانند با استفاده از پاکت کاغذی مخصوص شب یلدا برندینگ و بازاریابی خود را بهبود ببخشند.

گرماژ کاغذ

کاغذهایی که گرماژ بیشتری دارند از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و احتمال کمتری دارد که پاکت‌های ساخته‌شده از آنها در حمل‌‌ و نقل پاره شوند. در مقابل پاکت‌های کاغذی که گرماژ پایین‌تری دارند برای محصولات سبک‌تر کارایی دارند. در انتخاب پاکت بسته بندی یلدا بهتر است از پاکت‌هایی با گرماژ مناسب با توجه به نوع کسب‌وکار استفاده شود.

نوع کاغذ

پاکتچی انواع پاکت‌های کاغذی با استفاده از کاغذهای مختلف تولید می‌کند که هر کدام از آنها ویژگی‌ها و قیمت خاصی دارند. برای مثال پاکت کرافت و پاکت نخودی از قیمت ارزان‌تری نسبت به پاکت سفید برخوردار هستند در حالی که ممکن است برای کسب‌وکارها جذابیت بیشتری هم داشته باشند. انواع مختلف پاکت کاغذی شب یلدا که کسب‌وکارها می‌توانند به‌صورت آنلاین به پاکتچی سفارش بدهند از نوع‌های کاغذ سفید، زرد، نخودی و کرافت هستند.

لایه‌های پاکت کاغذی

عامل مهم دیگری که بر قیمت پاکت بسته شب یلدا موثر است لایه‌های مورد استفاده در آن است. پاکت‌های کاغذی ساده قیمت ارزان‌تری دارند اما برای بسته‌بندی بسیاری از محصولات و مواد غذایی مناسب نیستند. پاکت‌های کاغذی با لایه‌های مختلف مثل حبابدار، متالایز و نایلون‌دار توسط پاکتچی تولید می‌شوند که استفاده از آنها برای بسته‌بندی مواد غذایی و خوردنی بهداشتی‌تر است.

مدل پاکت بسته بندی یلدایی

در بازار شب یلدا برای تمام سال بازاریابی کنید

استفاده از پاکت بسته بندی یلدا توسط کسب‌وکارها می‌تواند در جلب همدلی مشتریان و برقراری ارتباط عاطفی با آنها نقش داشته باشد. پاکت‌های کاغذی گزینه‌ای به مراتب جذاب‌تر از پاکت پلاستیکی برای مشتری محسوب می‌شوند و افراد کمتر آنها را دور می‌ریزند. این گرایش یکی از مواردی است که برندها از آن بیشترین استفاده را می‌برند و با پاکت‌های کاغذی سفارشی، لوگو و اطلاعات خود را منتقل می‌کنند.

اما حتما لازم نیست یک برند بزرگ و شناخته‌شده باشید تا از بازار داغ شب یلدا برای بهبود بازاریابی بهره ببرید. فروشگاه‌های کوچک و مغازه‌ها می‌توانند با استفاده از پاکت بسته بندی یلدا با کمترین هزینه لوگو و اطلاعات تماس خود را به افراد بیشتری نشان بدهند. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از فروشگاه‌های ایرانی هنوز هم از پاکت بسته بندی کاغذی استفاده می‌کنند. بدون شک محصولی که ارائه می‌دهید نقش مستقیم در نوع پاکت و گرماژ و اندازه آن دارد، اما هر محصولی که ارائه بدهید در پاکت مخصوص یلدا متفاوت دیده می‌شود.

 

خرید و سفارش اینترنتی پاکت شب یلدا

پاکتچی یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده پاکت در کشور است که با بیشتر از 70 سال سابقه اعتبار زیادی بین کسب‌وکارها و فروشگاه‌ها کسب کرده است. این برند تولیدکننده پاکت کاغذی فروشگاه آنلاین پاکتچی را تاسیس کرده که کار خرید و سفارش دادن پاکت را برای مالکان فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها خیلی راحت کرده است. با مراجعه به وبسایت پاکتچی می‌توانید انواع پاکت کاغذی بسته بندی یلدا را در اندازه‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف سفارش بدهید و در این سنت فرهنگی از بسته بندی متفاوتی برای بهتر دیده شدن محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

 

سفارش پاکت یلدا

 

نظرات کاربران

4 نظر ثبت شده است

  1. ساناز مهدوی پور 1400/09/25 پاسخ

    سلام این مدل پاکت های یلدا موجود است؟ لطفا سریع اطلاع دهید
  2. 1400/09/28

    سلام ،پاکت های یلدا بصورت سفارشی قابل تولید می باشد
  3. معصومه 1401/09/17 پاسخ

    سلام قیمت پاکت‌ها چنده؟
  4. 1401/11/09

    متاسفانه پاکت یلدا موجود نداریم

نظر خود را وارد کنید