برای هر شرکت و کسب‌وکاری همیشه تبلیغ و بازاریابی نیاز است، یکی از روش‌های بازاریابی، چاپ پاکت است. برای ارسال نامه‌ها و یا قراردادها به بیرون از شرکت نیاز به پاکت دارید تا از آن‌ها به‌خوبی محافظت کند و چه‌بهتر که این پاکت کاملا اختصاصی برای شرکت شما طراحی ‌شده باشد.

پاکت‌های اختصاصی و سفارشی معرف شرکت شما هستند و می‌توانند نامه‌های شما را از دیگر ادارات و سازمان‌ها مجزا کنند. به‌این‌ترتیب اگر کسی منتظر دریافت نامه‌ای از سوی شرکت شما باشد، نیازی به گشتن میان پاکت‌های رسیده ندارد.

مجموعه چاپ پاکتچی بیش از یک قرن سابقه در چاپ و صحافی و پاکت سازی دارد و بهترین مرکز اختصاصی چاپ شناخته می‌شود. مجموعه پاکتچی در محدوده بازار دارای چاپخانه افست است و تمام سفارش‌های مشتریان در همان‌جا آماده ‌شده و ارسال می‌شود. این مجموعه به‌صورت تخصصی در زمینه چاپ انواع پاکت‌ اداری، پاکت پستی، پاکت رادیولوژی، چاپ سربرگ، فاکتور، کاتالوگ و... فعالیت دارد.

 

مجموعه چاپ پاکتچی

 

قیمت چاپ پاکت اختصاصی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت چاپ پاکت برای سفارش‌دهنده بسیار اهمیت دارد و اغلب چون تعداد سفارش‌ها بالاست به دنبال راهی برای کمتر شدن هزینه است. امروزه با بالا رفتن قیمت دلار، قیمت مواد اولیه در این صنعت نیز بسیار بالا رفته اما بازهم چنانچه در حین سفارش اطلاعات کافی داشته باشید می‌توانید به بهترین و به‌صرفه‌ترین چاپ را انتخاب کنید. عوامل مختلفی بر قیمت چاپ پاکت اختصاصی اثر می‌گذارند که در ادامه این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

  • جنس کاغذ

بدیهی است که در هر صنعتی در صورت استفاده از مواد اولیه مختلف، قیمت محصول نهایی نیز متفاوت خواهد بود، صنعت چاپ نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای چاپ پاکت از کاغذهای مختلفی می‌توان بهره برد که قیمت‌های مختلفی دارند. اختلاف قیمت کاغذهای مختلف علاوه بر جنس و کیفیتشان به برندی که کاغذ را تولید کرده نیز بستگی دارد. در صنعت چاپ پاکت از کاغذهای مختلفی استفاده می‌شود که هرکدام قیمت مخصوص به خود را دارند. در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • کاغذ کتان

پاکت با این جنس قطعا یکی از زیباترین پاکت‌ها خواهد شد. از کاغذ کتان معمولا برای چاپ پاکت و سربرگ استفاده می‌کنند. چاپ پاکت با این کاغذ هیچ محدودیتی در اندازه به دنبال نخواهد داشت. قیمت کاغذ کتان نسبت به کاغذهای معمولی بالاتر است و به همین دلیل اغلب سازمان‌های خاص که مشتریان خارجی و حساس دارند، از آن برای پاکت‌های خود استفاده می‌کنند.

  • کاغذ گلاسه

این کاغذ از درخشندگی و شکوه بالایی برخوردار است. در چاپ با این کاغذ هیچ محدودیتی در اندازه نخواهید داشت. قیمت این کاغذ با سایر کاغذها بسیار متفاوت است؛ یعنی با توجه به نوع کاغذ گلاسه و کیفیت ساخت آن قیمت آن‌ها تعیین می‌شود.

  • کاغذ تحریر

اگر هنوز ابتدای راه هستید یا قصد پرداخت هزینه زیاد برای پاکت نامه اختصاصی شرکت خود را ندارید، استفاده از کاغذ تحریر بهترین راه برای شماست. گراماژ این جنس کاغذ در حدود 70 و 80 گرم است که برای پاکت‌های اداری کاملا مناسب خواهد بود.

  • کاغذ مقوای کارتی

اگر به دنبال کاغذی بسیار متفاوت و با کیفیت فوق‌العاده هستید به شما کاغذ مقوای کارتی را پیشنهاد می‌دهیم. قیمت این جنس کاغذ بالاست و دلیل این امر نیز می‌تواند گراماژ بالای آن باشد. گراماژ این کاغذ در حدود 120 گرم است. شما می‌توانید طرح‌های مختلفی را بر روی این کاغذ پیاده کنید. ضمن اینکه استحکام آن باعث می‌شود که نامه‌های شما بدون هیچ آسیبی به دست مشتریانتان برسند.

بیشتر بخوانید؛ چاپ جعبه مقوایی

 

قیمت چاپ پاکت

 

  • روش چاپ

به‌صورت کلی به دو روش دیجیتال و افست می‌توان چاپ پاکت را انجام داد. این دو روش تفاوت‌هایی دارند و همچنین هزینه مختلفی خواهند داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

درروش افست چاپ زمان بیشتری خواهد برد اما درروش دیجیتالی چاپ به‌صورت فوری انجام خواهد شد. پس چنانچه برای چاپ عجله دارید، روش دیجیتال برای شما مناسب‌تر است. البته توجه داشته باشید که همین چاپ فوری می‌تواند باعث افزایش قیمت پاکت‌ها شود. درروش دیجیتال معمولا تعداد محدودی پاکت می‌توانید چاپ کنید؛ ولی چاپ در روش افست در تیراژ بالا امکان‌پذیر خواهد بود.

قیمت چاپ درروش افست بسیار ارزان‌تر از روش دیجیتال است. پس اگر شما به دنبال چاپ ارزان‌قیمت هستید با روش افست می‌توانید در هزینه‌های خود به مقدار زیادی صرفه‌جویی کنید. از طرفی کیفیت چاپ در هر دو روش بسیار بالاست و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

درباره تفاوت چاپ دیجیتال و چاپ افست بیشتر بخوانید.

 

  • تیراژ چاپ

تعداد، یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر بر قیمت چاپ پاکت اختصاصی است. شما باید در ابتدا و قبل از ثبت سفارش برآورد کنید که ببینید چه تعداد پاکت نیاز دارید تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید. وقتی تیراژ بالا باشد روش افست که قیمت ارزان‌تری دارد برای شما مناسب‌تر خواهد بود. سفارش در تیراژ بالا درنهایت برای شما قیمت مناسب‌تری به دنبال خواهد داشت. البته توجه داشته باشید که این قیمت مناسب همیشه یک نکته مثبت نیست. چراکه ممکن است شما واقعا به تعداد زیاد پاکت نیاز نداشته باشید و با این کار تنها پول خود را هدر دهید.

 

  • ابعاد و اندازه پاکت

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت چاپ، اندازه است. بدیهی است که در صورت سفارش پاکت در ابعاد بزرگ‌تر از متعارف، هزینه آن بیشتر خواهد شد. این افزایش قیمت به دلایل مختلفی اعم از نیاز به مواد اولیه بیشتر مثل کاغذ، چسب، جوهر و... و نیاز به استفاده از دستگاه‌های بزرگ‌تر برای چاپ در ابعاد بزرگ است. ضمن اینکه معمولا چاپخانه‌های خاص در کشور اقدام به چاپ پاکت اختصاصی در اندازه‌های نامتعارف می‌کنند. به همین دلیل هزینه‌های چاپ این پاکت‌ها برای شما گران‌تر تمام می‌شود.

 

  • مواد اولیه به‌کاررفته

مواد اولیه مثل چسب پاکت، رنگ، کاغذ مصرفی، جوهر استفاده‌شده برای چاپ و... هرکدام بسته به کیفیتشان قیمت متفاوتی دارند که روی هزینه نهایی چاپ تاثیر خواهند گذاشت.

 

  • هزینه‌های طراحی

بدون شک برای داشتن یک پاکت اختصاصی زیبا که نظر هر بیننده‌ای را جلب کند، نیاز به یک طراح حرفه‌ای دارید. طراحان مختلف هزینه‌های متفاوتی را برای طراحی می‌گیرند. همچنین اگر طرح خاصی در نظر داشته باشید یا به دنبال یک طرح کاملا منحصربه‌فرد و فکرشده باشید، باید هزینه‌های بیشتری را برای طراحی بپردازید. توجه کنید که این هزینه‌ها چیزی نیست که پول شما را هدر دهد. چراکه طراحی خاص پاکت برند شما را از دیگران متمایز می‌کند.

 

چاپ پاکت اختصاصی

 

اصلا چرا به چاپ پاکت اختصاصی نیاز داریم؟

چاپ پاکت اختصاصی و سفارشی از جهات مختلف می‌تواند برای کسب‌وکار یا تجارت شما مفید واقع شود. در ادامه این بخش مزایای داشتن چاپ پاکت اختصاصی را برای شما مطرح می‌کنیم.

  • طرح شخصی‌سازی‌شده

شما با استخدام یک طراح یا گرافیست می‌توانید طرح و لوگوی خاص خودتان را داشته باشید این طرح می‌تواند متناسب با خدمات و یا زمینه کاری شما باشد. با داشتن یک طرح اختصاصی شما در چشم مشتری خاص خواهید دیده شد و مشتری شما را با طرح ویژه خودتان خواهد شناخت. با این روش شما می‌توانید توجه‌ها را جلب کنید و در بازار کار از رقیبان خود به‌راحتی جلو بزنید.

  • امکان دسترسی آسان به راه‌های ارتباطی

چنانچه شما آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات شرکت یا کسب‌وکار خود را بر روی پاکت اختصاصی خود درج کنید؛ به‌راحتی و با خواندن نامه مخاطب می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. پس پاکت با چاپ اختصاصی می‌تواند در زمان نبود شما؛ نماینده برند و شرکت باشد.

  • تبلیغ و بازاریابی

امروزه دنیای تبلیغات بسیار گسترده شده و از روش‌های مختلفی برای آن استفاده می‌کنند. هزینه‌های تبلیغات به‌صورت سرسام‌آوری بالاست و از طرفی برای دیده و مطرح‌شدن و پیشرفت در کار شما ملزم به تبلیغات هستید. چاپ پاکت اختصاصی به شما این امکان را می‌دهد تا با هزینه بسیار پایین تبلیغات گسترده‌ای داشته باشید. هر بار با ارسال نامه در پاکت نامه اختصاصی خود به هدف خود که افزایش درآمد و جذب مشتری است نزدیک‌تر خواهید شد.

 

چاپ پاکت سفارشی

 

درنهایت به خاطر داشته باشید که چاپ پاکت اختصاصی در عین کم‌هزینه بودن تبلیغات بسیار خوبی برای شما خواهد بود. پاکت اختصاصی شما می‌تواند معرف تجارت یا کسب‌وکار شما باشد و در چشم مخاطب شما را شرکتی بسیار منظم و سازمان‌یافته جلو دهد.

یک طراحی نوین و زیبا روی پاکت، جایگاه شما را در بین رقیبانتان بسیار بالا خواهد برد و توجه‌ها را به سمت شما جلب خواهد کرد. با توجه به این موارد می‌توان گفت که برای پیشرفت تجارت خود نیاز به پرداخت هزینه‌های چاپ پاکت سفارشی و اختصاصی دارید؛ اما باید به جایی مراجعه کنید که کیفیت چاپ و طراحی خوبی داشته باشد و مطمئن باشید که پول خود را هدر نداده‌اید.

شرکت چاپی پاکتچی که یکی از بهترین شرکت‌ها در صنعت گسترده چاپ است، خدمات مختلفی در این زمینه به شما ارائه می‌دهد. این شرکت می‌تواند طرح مدنظر شما را باکیفیت بالا روی کاغذ انتخابی چاپ کند. همچنین اگر نیاز به طراح دارید، می‌توانید بر روی کمک پاکتچی حساب باز کنید. قیمت چاپ پاکت اختصاصی در پاکتچی بسیار مناسب است و در اسرع وقت سفارش شما را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

 

سفارش چاپ پاکت

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید