تبلیغات تاثیر فراوانی در فروش محصولات دارند. نقش تبلیغات همواره مورد تایید صاحبان کسب و کار بوده است و آنان همیشه به دنبال روش‌هایی هستند که بیشترین تاثیر را در جهت افزایش فروش محصولات و خدمات آن‌ها داشته باشند. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید و خدمات و محصولات باکیفیت خود را به بازار عرضه می‌کنید، حتماً از شیوه‌ها و ابزارهای متفاوتی برای تبلیغات استفاده کرده‌اید. یکی از این روش‌ها استفاده از شاپینگ بگ است.

شاپینگ بگ یک محصول پرطرفدار بوده که در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در این مطلب از پاکتچی همراه ما باشید تا درباره تاثیر شاپینگ بگ بر روی فروش بیشتر با هم صحبت کنیم. همچنین با بهترین ایده‌های پاکت مزون و فروشگاه لباس بیشتر آشنا شوید؛ کلیک کنید.

 

شاپینگ بگ چیست و چرا استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است؟

شاپینگ بگ (Shopping Bag) یک ساک دستی با جنس‌های مختلفی نظیر کاغذ یا پارچه بافته و نبافته است که برای حمل وسایل و استفاده‌های تبلیغاتی، بسیار سودمند و کارآمد عمل می‌کند. برخی از این ساک دستی‌ها دارای روکش‌های اضافه‌ای هستند که به کیفیت و دوام آن‌ها می‌افزاید. جنس پارچه‌ای برخی از این کیسه‌ها باعث می‌شود که در کنار حفظ اصالت کالا، ظاهری مدرن نیز داشته باشند.

 امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته، استفاده از کیسه‌های پلاستیکی به دلیل مضرات فراوانی که برای محیط زیست دارند، ممنوع اعلام شده است. این کیسه‌ها با اینکه ارزان و سبک وزن هستند، اما به عنوان یک خطر بزرگ برای محیط زیست به شمار می‌روند؛ همین موضوع باعث شده است که استفاده از شاپینگ بگ‌ها روز به روز افزایش پیدا کند.

شما با به‌کارگیری یک شاپینگ بگ پارچه‌ای می‌توانید از تولید آلاینده‌های زیست محیطی جلوگیری کنید؛ زیرا این کیسه‌ها از موادی ساخته شده‌اند که به راحتی قابل بازیافت بوده و در زمان کمتری جذب محیط زیست می‌شوند. البته استفاده از این ساک دستی‌های پارچه‌ای، مزایای دیگری هم دارد؛ به عنوان مثال، شما می‌توانید به دفعات از آن‌ها استفاده نمایید. علاوه بر این، جلوه ظاهری یک شاپینگ بگ پارچه‌ای بسیار زیباتر از انواع کیسه‌های پلاستیکی است. از لحاظ مقاومت نیز کیسه‌های پارچه‌ای دوام بهتری دارند.

 در کل شاپینگ بگ را می‌توان از بهترین کالاهای تبلیغاتی دانست؛ زیرا مشتریان بعد از خرید محصول مورد نظرشان، آن را تا مدت‌ها در اختیار دارند و برای مصارف گوناگون خود از آن استفاده می‌کنند.

امروزه شاپینگ بگ‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و استفاده از آن‌ها بسیار رایج شده است. شما به راحتی می‌توانید این کیسه‌ها را جابجا کنید و نوع پارچه‌ای آن را شستشو دهید. بسیاری از فعالان تجاری با توجه به مزایای فراوان شاپینگ بگ‌ها، سعی دارند سرمایه‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته‌اند را به تولید این ساک دستی‌ها اختصاص دهند؛ زیرا از آنجایی که قابلیت چاپ روی آن‌ها وجود دارد، علاوه بر حمل بار می‌توانند به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی نیز عمل کنند.

بازاریابی با شاپینگ بگ

حتما شما هم بارها عابران مختلف را در خیابان‌ها و اماکن عمومی دیده‌اید که کیسه‌های رنگارنگ با برندهای گوناگون را در دست دارند. این کیسه‌های رنگارنگ، مشتریان را به بازاریابان همراه تبدیل کرده است که به طور خواسته یا ناخواسته، به تبلیغ آن برند یا کالا می‌پردازند. یعنی مشتری با کیسه و بسته‌بندی که در دست دارد و بدون دریافت هیچ مبلغی، به عنوان یک بازاریاب برای آن برند یا سازمان عمل می‌کند.

 فراموش نشود که نوع طراحی و بسته‌بندی شما همواره باید به گونه‌ای باشد که پیام درست و جذابی را به مخاطب یا مشتریان آینده منتقل کند؛ زیرا این افراد نوع طراحی شما را می‌بینند و آن را به خاطر می‌سپارند. اگر به این موضوع اهمیت چندانی ندهید، قطعاً مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد؛ زیرا بسیاری از افراد، تنها با نپسندیدن ظاهر بسته‌بندی، فکر مراجعه به آن سازمان را به کلی از سر بیرون می‌کنند.

همان‌طور که پیش از این هم اشاره شد، شاپینگ بگ‌ها از مواد قابل بازیافت ساخته می‌شوند و جنس آن‌ها به گونه‌ای است که تا چند بار قابلیت استفاده دارند. این ویژگی باعث می‌شود که مشتری کیسه را دور نیندازد و در خریدهای روزمره هم از آن استفاده کند. به همین دلیل بارها و بارها برای کالای شما، از سوی مشتری تبلیغ رایگان انجام می‌شود.

حتما تمام اطلاعات و راه‌های ارتباطی خود را روی شاپینگ بگ، درج  نمایید؛ زیرا فقط آگاهی از برند کافی نیست و مشتری باید از نوع راه ارتباطی با شما هم اطلاع داشته باشد. مثلاً شاید شخصی ساک تبلیغاتی را ببیند ولی به دلایل متعدد نتواند با صاحب ساک گفتگو کند. درج راه‌های ارتباطی روی ساک دستی، مشکل او را حل کرده و خیلی راحت می‌تواند از طریق آن‌ها شما را بیابد.

 

برای سفارش ساک دستی کاغذی کلیک کنید.

مزایای شاپینگ بگ‌ها و تاثیر آن‌ها روی فروش

 ماندگاری بالا و چند بار مصرف بودن

همان‌طور که گفتیم، از مزیت‌های ارزنده شاپینگ بگ، ماندگاری و دوام بالای آن است. این کیسه‌ها در ظرفیت‌های متعددی تولید می‌شوند و شما می‌توانید به دفعات از آن‌ها برای حمل کالاهای گوناگون استفاده کنید. جنس مرغوب شاپینگ بگ باعث می‌شود که افراد، در هر خرید خود آن را به همراه باشند. بدین ترتیب، به طور مکرر نام برند شما در معرض دید همگان قرار می‌گیرد.

سازگار با محیط زیست بودن

 خوشبختانه امروزه سطح آگاهی مردم برای حفاظت از محیط زیست افزایش پیدا کرده و استفاده از کیسه‌های پلاستیکی روز به روز کمتر شده است. با توجه به اثرات نامطلوبی که کیسه‌های پلاستیکی روی کره زمین و سلامت افراد دارند، باید جایگزین مناسبی برای آن‌ها انتخاب شود. شاپینگ بگ یکی از بهترین جایگزین‌ها است که امروزه در اکثر فروشگاه‌ها از آن استفاده می‌شود.

شما با استفاده از این ساک دستی‌های مفید و کارآمد، علاوه بر اینکه از مزایای ارزشمند آن برخوردار می‌شوید، نشان می‌دهید که فردی آگاه و دوراندیش هستید و به حفاظت از محیط زیست علاقه دارید.

 قابل شستشو بودن

برخی از شاپینگ بگ‌ها از جنسی ساخته شده‌اند که به راحتی می‌توان آن‌ها را شستشو داد. البته کیفیت نوشته‌های چاپ شده روی آن باید به گونه‌ای باشد که با چند بار شستشو از بین نرود تا بتواند نقش تبلیغاتی خود را نیز ایفا کند.

داشتن فضای کافی برای تبلیغات

اکثر این ساک دستی‌ها دارای ابعاد مناسبی برای تبلیغات هستند و میزان فضای هر دو طرف شاپینگ بگ، این امکان را به سازمان مربوطه می‌دهد که به طور واضح، برند و اطلاعات تماس خود را روی آن ثبت نماید. علاوه بر این، شما می‌توانید با خلاقیت و نوآوری خود، یک طرح مناسب و جذاب نیز روی آن‌ها داشته باشید.

برای انواع و اقسام مشتری‌ها مناسب است

 رنگ‌ها و طرح‌های چاپی و همچنین ابعاد شاپینگ بگ به گونه‌ای است که تمام اقشار جامعه با هر سن و جایگاهی می‌توانند از آن برای حمل وسایل خود استفاده نمایند.

هزینه و قیمت مناسب شاپینگ بگ

شاپینگ بگ نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار ارزان‌تر است و مثل یک بیلبورد متحرک برای شما عمل می‌کند. با توجه به طول عمر و کیفیت بالای این ابزار نیز، نام برند شما به طور مکرر دیده می‌شود.

شیک و جذاب بودن شاپینگ بگ

شاپینگ بگ‌ها بسیار شیک و مدرن بوده و مورد پسند بسیاری از سلیقه‌ها هستند. ظاهر چشم‌نواز شاپینگ بگ همه نگاه‌ها را به سمت برند شما معطوف می‌کند. فروشندگان همواره به دنبال بسته‌بندی‌هایی هستند که روی تبلیغ کالا اثرگذار باشد و یک شاپینگ بگ زیبا قطعاً این کار را انجام می‌دهد.

هرگز احساس خوبی که در افراد با دیدن شاپینگ بگ نسبت به برند شما ایجاد می‌شود را دست کم نگیرید و تمام تلاشتان را انجام دهید که یک کیف کاملا سفارشی را برای بازتاب برند تجاری خود به مصرف‌کنندگان، تهیه کنید. لازم به ذکر است که این کیسه‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارند و شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف چاپ و توسط برخی از عناصر، آن‌ها را سفارشی کرده و بر جذابیت کیسه‌ها بیفزایید.

تمام مواردی که ارائه شد، از مزایای ارزشمند شاپینگ بگ بودند. البته این کالا معایبی هم دارد. مثلاً اینکه با وجود استفاده مکرر، آن‌ها نیز به مرور زمان خراب می‌شوند. علاوه بر این، هزینه‌ آن نسبت به کیسه‌های نایلونی اندکی بیشتر است. البته این هزینه برای تبلیغات صرف می‌شود و در کل مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

 

نحوه خرید و سفارش شاپینگ بگ از شرکت پاکتچی

 شرکت پاکت سازی پاکتچی مجموعه عظیمی از این ساک دستی‌ها را تهیه کرده است و با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. هر کدام از این شاپینگ بگ‌ها در طرح‌ها و سایز‌های متنوعی موجود هستند و شما می‌توانید کیسه دلخواهتان را به راحتی و با قیمتی‌ مناسب سفارش دهید. برای تهیه این کالا کافیست به سایت پاکتچی مراجعه نمایید و یا اینکه با شرکت تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را به طور کامل و دقیق راهنمایی می‌کنند تا راحت‌تر بتوانید کالای مورد ‌نظر خود را انتخاب کنید.

 

سخن آخر

در این مطلب از پاکتچی در مورد شاپینگ بگ‌ها و تاثیر آن‌ها بر روی فروش صحبت کردیم. همان‌طور که متوجه شدید، تاثیر کیسه‌های تبلیغاتی در فروش بیشتر، بسیار زیاد است و در صورتی که این کیسه‌ها از زیبایی و جلوه جالب‌ توجهی هم برخوردار باشند، حس رضایت را در خریداران القا می‌کنند و شما را از سایر رقبایتان متمایز می‌سازند.

 

قیمت پاکت پستی

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید