برای ارائه و ارسال محصولات فروشگاه ها و مزون ها به مشتری از چه نوع پاکتی باید استفاده کنیم؟ در حال حاضر صنعت بسته ‌بندی یکی از صنایع پویا به حساب می‌آید که تقریبا تمامی مشاغل به آن وابسته هستند. مزوه و فروشگاه‌های زیادی در سطح شهر هستند که محصولات، کالاها و خدمات مختلفی به مشتری ارائه می‌دهند. از سوی دیگر هر روز فروشگاه‌های زیادی کسب و کار خود را آغاز می‌کنند. در نتیجه رقبا هر روز در حال اضافه شدن هستند. تنها راه حذف رقبا از صحنه کسب و کار ارائه محصولات، کالاها و خدمات با کیفیت است.

امروز سلیقه مخاطب و مشتری به شکل جدیدی تغییر کرده و نمی‌توان با روش‌های قدیمی و سنتی مشتری را برای مدت طولانی نزد خود نگاه داشت. برای ماندگار نگاه داشتن مشتری علاوه بر ارائه کالاهای با کیفیت باید به فاکتورهای مهم دیگری نیز توجه کرد. یکی از فاکتورهای مهم توجه به نوع بسته بندی محصول و کالای مورد نظر است.

پاکت و بسته بندی در یک نگاه کلی راهکاری برای محافظت از محصول به حساب می‌آید. اما در کنار این وظیفه اولیه، بسته ‌بندی درست و بهینه نقش بسیار مهمی در امنیت محصول، فروش، بازاریابی و کسب رضایت مشتری دارد.

حوزه بسته ‌بندی محصولات دایره وسیعی دارد؛ اما در این نوشتار از پاکت چی قصد داریم درباره خصوصیات پاکت مخصوص مزون و فروشگاه‌های اطلاعاتی لباس اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

بیشتر بخوانید؛ انواع مدل پاکت فانتزی

 

 چرا پاکت مخصوص مزون مهم است؟

 اهمیت بسته بندی در حوزه کسب و کارهای فروشگاهی به چند دلیل است؛ اما می‌توان گفت که بعد از بروز بیماری جهانی کرونا بسیاری از کسب و کارها و از جمله فروشگاه‌های لباس خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. برای این کار نیاز به پاکت مخصوص فروشگاه لباس احساس می‌شود. پاکتی که به خوبی از لباس محافظت کند و در کنار آن بتواند چند فاکتور مهم رضایت مشتری و بازاریابی را انجام دهد. در ادامه به برخی از فاکتورهای اهمیت پاکت مخصوص مزون اشاره می‌کنیم:

  • حفاظت از محصول: اولین و مهم‌ترین وظیفه بسته بندی درست، حفاظت از محتوای آن در برابر فشارهای فیزیکی، شرایط دمایی، پارگی و خراش است. پاکت لباس اگر به درستی شکل درستی تهیه نشده باشد نمی‌تواند این وظیفه را به درستی انجام دهد.

  • سهولت در بسته بندی: پاکت مخصوص فروشگاه لباس باید قابلیت سهولت در باز و بسته کردن مجدد را داشته باشد. علاوه بر آن حمل و نقل بسته باید به راحتی انجام شود.

  • توجه به محیط زیست: در حال حاضر توجه به محیط زیست و سلامت آن یکی از موضوعات مهمی است که تبدیل به اولویت شده است. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها به این موضوع اهمیت می‌دهند. بسته بندی فروشگاهی و پاکت لباس نیز باید از جنسی تهیه شود که قابل بازگشت به چرخه طبیعت باشد. این کار علاوه بر اینکه فواید زیادی برای محیط زیست دارد، باعث افزایش رضایت مشتری خواهد شد. این نوع از پاکت سبز به خوبی مسئولیت اجتماعی شما نسبت به محیط زیست و حفظ آن را نشان می‌دهد.

  • بازاریابی محصول: بسته بندی درست و اصولی راهی برای بازاریابی بهتر و نشان دادن برند تولیدی به مخاطبان است. بسیاری از افراد در طول روز به دنبال خرید محصولات با کیفیت مناسب هستند. استفاده از بسته بندی مناسب و طرح گرافیکی خلاقانه می‌تواند راهکار خوبی برای جلب نظر مخاطبان جدید باشد. به این موضوع توجه کنید که همه انسان‌ها ترکیبی از احساسات و منطق هستند.

فروشگاه چاپ پاکت

مشتری در هنگام خرید هر محصول، فقط با توجه به منطق تصمیم به خرید یک کالا یا خدمت نمی‌گیرد. بلکه احساسات چاشنی موثری در خرید یک محصول به حساب می‌آید. روانشناسی درست مخاطب، انتخاب رنگ‌های مناسب برای بسته بندی و طرح‌های زیبا می‌تواند مشتری را تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه در میان انبوه محصولات ارائه شده تصمیم می‌گیرد که کالای تولیدی شما را انتخاب کند و یا از آن صرف نظر کند.

پاکت مقوایی

 انواع پاکت مخصوص مزون لباس

جعبه  مقوایی

 یکی از انواع رایج بسته بندی پوشاک استفاده از جعبه‌های مقوایی است که قابلیت بسیار خوبی برای طراحی، رنگ و چاپ لوگو دارد. می‌توان مقوا را به شکل‌های مختلفی فرم دهی کرد. از طرف دیگر جعبه مقوایی پاکتی سبک، ‌کم وزن و بادوام است. می‌توان جعبه مقوایی به عنوان پاکت مخصوص فروشگاه لباس را از مقوای گلاسه، پشت طوسی و فانتزی تولید کرد.

 کارتن لباس

 در حال حاضر تجارت الکترونیکی به میزان وسیع تمامی کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار داده است. دارندگان فروشگاه‌های آنلاین برای ارائه محصولات و خدمات خود بیشتر از بسته بندی کارتنی استفاده می‌کنند. این نوع بسته بندی گزینه خوبی در حمل و نقل به حساب می‌آید. علاوه بر آن اگر در طراحی و زیبایی کارتن و پاکت مخصوص مزون دقت کافی انجام شود، تاثیر خوبی در جذب و حفظ مشتری دارد.

ساک دستی (شاپینگ پگ)

  فروشگاه‌های لباس که به صورت حضوری با مشتری و مخاطب خود سر و کار دارند، بهتر است برای ارائه محصول به صورت زیباتر از ساک دستی کاغذی استفاده کنند. این ساک‌های دستی استحکام و ماندگاری بالایی دارند. علاوه بر آن به خاطر شکل زیبا و استواری که دارند نظر مشتری را به خود جلب می‌کنند.

 شما به عنوان دارنده فروشگاه و مزون لباس می‌توانید لوگو و برند فروشگاهی خود را به زیبایی بر روی ساک دستی چاپ کنید تا هویت برند به مشتری نشان داده شود. از طرف دیگر جالب است که افراد از این نوع ساک‌های دستی به مدت طولانی برای حمل و نقل وسایل سبک دیگر استفاده می‌کنند. این مسئله به خوبی می‌تواند راهکاری برای نشان دادن و معرفی برند شما به مخاطبان زیادی باشد. به همین دلیل حتما سعی کنید طراحی جذاب و رنگ‌های مناسبی برای ساک دستی انتخاب کنید.

 

ساک دستی

 هارد باکس

این نوع بسته بندی که می‌توان به عنوان پاکت مخصوص فروشگاه لباس از ان استفاده کرد، پاکت‌های سخت و مقاومی هستند. هارد باکس مقوایی ۴ برابر ضخامت بیشتری نسبت به مقواهای معمولی دارد. به همین دلیل اگر قصد بسته بندی لباسی خاص و لاکچری دارید، حتما از این نوع پاکت استفاده کنید. کاربرد این پاکت بسته بندی به مشتری این حس را القا می‌کند که شما فقط به فکر فروش محصول نیستید؛ بلکه سلامت و کیفیت آن هم مهم است.

 جعبه‌های پلاستیکی

 یکی از روش‌های متداول بسته ‌بندی لباس استفاده از جعبه پلاستیکی است. این نوع بسته بندی در صنایع مختلف دیگری مانند صنعت مواد غذایی کاربرد دارد. استفاده از جعبه پلاستیکی شفاف در بسته بندی لباس راهی برای نشان دادن برخی ویژگی‌های لباس مانند رنگ آن به مشتری است.

  توجه به پاکت مخصوص مزون فقط به نوع جنس پاکت خلاصه نمی‌شود. با توجه به اینکه شما فروشنده لباس چه طیفی از جامعه هستید، باید پاکت و بسته مناسبی را برای این کار انتخاب کنید. به طور مثال میان بسته بندی لباس نوزاد، زنانه، مردانه و بچه‌گانه تفاوت‌های زیادی وجود دارد. توجه به این نکات ظریف می‌تواند شما را در میان رقبا ممتاز کند. اما در صورتی که اهمیتی به این موضوع ندهید، احتمالا باید با این حرفه خداحافظی کنید. زیرا رقبا برای موفقیت خود به نکات بسیار ریز هم توجه می‌کنند. در ادامه به برخی ویژگی‌های بسته بندی انواع لباس اشاره می‌کنیم:

 

 پاکت مخصوص فروشگاه لباس زنانه

 برای انتخاب بسته ‌بندی مناسب لباس زنانه باید به خصوصیات این طیف از جامعه دقت کنید .خانم‌ها نکته‌سنج و ریزبین هستند. آنچه که بیش از هر چیز می‌تواند یک مشتری خانم را جذب برند کاری و فروشگاهی شما کند، توجه به رنگ و نکات ریز بسته ‌بندی است. انتخاب یک بسته بندی لوکس و شیک حتما نظر خانم‌ها را جلب خواهد کرد. بهتر است رنگ‌های شاد و فرم بسته بندی نرمی را انتخاب کنید.

البته در صورتی که فروش لباس را به صورت آنلاین انجام می‌دهید، حتما به مقاومت بسته بندی در حمل و نقل دقت کنید. علاوه بر آن به لوکس و شکیل بودن بسته توجه کنید. با توجه به اینکه چه نوع لباسی می‌فروشید، بسته بندی متفاوتی برای آن در نظر بگیرید. لباس‌های گران‌قیمت و فاخر نیاز به یک بسته بندی بسیار مقاوم با رنگ‌های خاص و لوکس دارد. دقت به این نکات به ظاهر ساده و ریز میزان موفقیت شما را در میان رقبا به شدت افزایش خواهد داد.

 

پاکت زنانه

 

 پاکت مخصوص فروشگاه لباس مردانه

 یکی از نکاتی که آقایان به میزان زیادی به آن توجه می‌کنند، بسته بندی محصول از نظر مقاومت و سلامت آن است. سعی کنید بسته ‌بندی مناسبی برای لباس مردان انتخاب کنید که مقاومت و استحکام خوبی در حمل و نقل داشته باشد. از طرف دیگر سهولت در باز و بسته کردن محصول و نوع چیدمان لباس در بسته ‌بندی، فاکتور مهمی است.

در بسته بندی پوشاک آقایان رنگ‌های مشکی، زرشکی و بنفش را بیشتر به کار ببرید. این رنگ‌ها حسی از استحکام در بسته ‌بندی را القا می‌کنند. دقت در روانشناسی خانم‌ها و آقایان راهکار مناسبی برای ارائه درست از پاکت مخصوص مزون است. با دقت در این موارد نظر مشتری را به سمت خود جلب خواهید کرد.

پاکت مردانه

 پاکت مخصوص فروشگاه لباس نوزادان

پدران و مادران در انتخاب لباس برای نوزاد خود به میزان زیادی به سلامت و جنس پارچه دقت می‌کنند. البته در کنار آن نوع بسته بندی لباس‌ها بسیار مهم است. سعی کنید مواد و متریال به کار رفته برای تهیه پاکت لباس نوزاد از مواد بازیافتی یا نامرغوب نباشد. استفاده از مواد ارگانیک طبیعی و سازگار با محیط زیست بهترین انتخاب برای جنس پاکت است.

در کنار این مسئله به رنگ پاکت و طرح‌های چاپ شده در آن دقت کنید. پدران و مادران و کسانی که برای خرید لباس نوزاد اقدام می‌کنند، حس بسیار خوبی از این خرید دارند. سعی کنید با طرح‌ها و رنگ‌های شاد در پاکت لباس این حس را برای آن‌ها بیشتر کنید. مطمئن باشید این نشاط در ذهن مشتری تا مدت‌ها باقی خواهد ماند و انتخاب بعدی آن‌ها برای خرید برند شما خواهد بود.

 

پاکت مخصوص فروشگاه لباس بچه‌گانه

 کودکان تصمیم‌گیرندگان وزن بزرگ آینده هستند. توجه به همین نکته کوچک می‌تواند شما را نسبت به رقبا متمایز کند. در حال حاضر بسیاری از افراد از خدمات آنلاین فروشگاه‌های لباس استفاده می‌کنند. بسته بندی جذاب و شکیل لباس بچه‌گانه تاثیر خوبی برای تبلیغات و خریدهای بعدی خواهد داشت. سعی کنید برای بسته بندی و پاکت لباس کودکان حتما خلاقانه رفتار کنید؛ زیرا رضایت کودک از نوع بسته بندی پدر و مادر را مجاب خواهد کرد تا برای خرید بعدی برند شما را انتخاب کند.

 

برای انتخاب پاکت مناسب مزون خلاقیت را چاشنی کار خود کنید

 امروز مهم‌ترین رمز موفقیت در هر کسب و کاری خلاقیت است. در بسته بندی و پاکت مخصوص مزون می‌توان با خلاقیت و طرح‌های جذاب موفقیت زیادی در کسب و کار داشت. باید نوع بسته بندی به شکلی باشد که مشتری با دیدن آن متوجه شود که چه چیزی درون بسته است. از طرف دیگر بسته بندی علاوه بر حفظ امنیت و سلامت لباس باید کاربردی باشد. به طور مثال می‌توان نوع پاکت لباس را طوری طراحی کرد که به عنوان یک چوب لباسی هم استفاده شود. کاربرد بسته بندی‌های خلاقانه و هوشمندانه راهکاری سریع و موثر برای جلب نظر مشتری و حفظ آن برای بلندمدت است.

 

اینستاگرام

 

یک نکته مهم

 فراموش نکنید که بسته بندی لباس مسیری است که هر فروشگاه لباسی باید طی کند. اما استفاده درست از مواد اولیه مرغوب، چاپ مناسب، رنگ‌های جذاب و زیبا و طراحی جالب و خلاقانه پاکت می‌تواند شما را نسبت به رقبا متمایز و پیروز کند. استفاده از پاکت مخصوص فروشگاه لباس با طرح‌های جالب روشی ارزان قیمت برای تبلیغات و معرفی برند شما است.

 بسته بندی انواع لباس وارد مسیر جدیدی شده است .برای موفقیت در این مسیر دیگر نمی‌توان روش‌های سنتی، قدیمی و ساده را به کار برد. استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های جذاب، بسته بندی‌های شکیل و خواص، توجه به جنس و متریال پاکت و خلاقیت فاکتورهای مهمی در موفقیت برند کاری شما هستند.

مرکز چاپ پاکت چی یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید و ارائه پاکت مخصوص مزون و فروشگاه لباس است. این مرکز با قدمت و سابقه درخشان در زمینه تولید انواع پاکت بسته بندی فعالیت می‌کند. صداقت، کیفیت محصول و استفاده از تکنولوژی‌های روز مهم‌ترین فاکتور پاکت چی در ارائه خدمات به مشتریان است. در صورتی که به دنبال تهیه پاکت مخصوص مزون هستید، می‌توانید از مشاوره کارشناسان پاکت چی استفاده کنید.

 

تخفیف سفارش پاکت

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید