هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌ها برای جلب مشتریان بالقوه و ترغیب آن‌ها به خرید هستند. به همین دلیل نحوه ارائه این‌گونه هدایا و پاکت‌هایی که برای توزیع آن‌ها در نظر گرفته می‌شوند، از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. هدایای تبلیغاتی بسته به نوع شرکت و حوزه کاری برند شما در دسته‌بندی‌های متفاوتی قرار می‌گیرند. به‌عنوان‌مثال تقویم‌های رومیزی، سررسید، خودکار و فلش از بهترین هدایای تبلیغاتی نسبتا ارزان‌ قیمت و کاربردی هستند.

اما چیزی که بیشتر از نوع هدیه تبلیغاتی اهمیت دارد، پاکتی است که برای توزیع آن در نظر گرفته می‌شود. چاپ پاکتچی یکی از بهترین شرکت‌های چاپ پاکت‌های تبلیغاتی، بروشور، کارت ویزیت و غیره است که درک نیازهای شما را به‌عنوان مهم‌ترین اولویت سرلوحه کار خود قرار داده است. به‌این‌ترتیب می‌تواند با درک کامل هدف شما بهترین محصول را متناسب با بودجه به شما ارائه کند. گروه چاپ پاکتچی هیچ محدودیت جغرافیایی برای ارائه خدمات ندارد و شما می‌توانید در هر زمانی که بخواهید سفارش چاپ پاکت خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

سفارش آنلاین پاکت

منظور از هدایای تبلیغاتی چیست؟

همان‌طور که گفتیم هدایای تبلیغاتی در دنیای امروز به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای بازاریابی فیزیکی تبدیل شده‌اند. با انتخاب درست هدایای تبلیغاتی و تقدیم آن به مشتریان خود در زمان‌های خاص به‌ویژه در شب عید می‌توانید نام خود را برای همیشه در ذهن مخاطب ثبت کرده و به‌این‌ترتیب از حسن اعتماد مشتریان خود تشکر کنید. انتخاب یک هدیه تبلیغاتی درست کمک زیادی به معرفی نام شرکت شما و جذب مشتریان جدید خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی

چرا پاکتی که برای ارائه هدیه تبلیغاتی سفارش می‌دهیم، مهم است؟

بسته‌بندی درست هدایای تبلیغاتی و قرار دادن آن‌ها در پاکت مناسب نشانه ارزش و احترامی است که شما برای مخاطب خود قائل هستید. انتخاب یک پاکت تبلیغاتی مناسب که علاوه بر نام تجاری شما، المان‌هایی از زمان اهدای هدیه نیز بر روی آن چاپ شده باشد، اعتبار شما را در نزد مشتری افزایش خواهد داد. به‌این‌ترتیب اعتماد مشتریان قدیمی به شما بیشتر شده و مشتریان جدید نیز با تکیه بر این اعتبار به سمت برند شما جذب خواهند شد. هرچه خلاقیت شما در نحوه ارائه هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد، علاقه افراد برای تبدیل شدن به مشتری شما بیشتر خواهد شد.

اینستاگرام پاکتچی

نکات مهمی که باید برای انتخاب نوع پاکت مناسب هدیه تبلیغاتی در نظر داشته باشید

بسته به اینکه شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید و قصد دارید چه هدیه تبلیغاتی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید، نوع پاکتی که برای آن انتخاب می‌کنید، متفاوت است. ارزش هدیه‌ای که به مشتریان خود می‌دهید یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب نوع بسته‌بندی آن است. همچنین پاکتی که برای هدیه تبلیغاتی خود در نظر می‌گیرید، باید از استحکام کافی برای نگهداری از هدیه برخوردار باشد.

اگر این پاکت را به‌گونه‌ای طراحی کنید که مشتری شما بتواند برای کاربردهای دیگر و حمل وسایل مختلف از آن استفاده کند، بسیار در بازاریابی شما تاثیرگذار خواهد بود. علاوه بر این هزینه‌ای که می‌خواهید برای چاپ پاکت، تهیه هدایای تبلیغاتی و توزیع آن‌ها در نظر بگیرید نیز در انتخاب نوع پاکت مناسب هدیه تبلیغاتی شب عید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

چاپ پاکت سفارشی

 چه نوع پاکتی برای بسته‌بندی هدیه تبلیغاتی شب عید مناسب است؟

  • پاکت‌های پوشه‌ای دکمه‌دار

بسیاری از ادارات و شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند که خودکار، تقویم یا دفترچه‌های کوچک را به‌عنوان هدیه تبلیغاتی شب عید خود به مشتریانشان عرضه کنند. در چنین مواردی استفاده از یک پاکت پوشه‌ای دکمه‌دار که معمولا از جنس تلق یا پلاستیک ساخته شده است، گزینه بسیار مناسبی برای بسته‌بندی این نوع هدایای تبلیغاتی است.

این نوع پاکت‌ها به‌وفور در خانه‌ها یا شرکت‌ها برای نگهداری اسناد استفاده می‌شوند. همچنین پاکت‌های پوشه‌ای ماندگاری بسیار بالایی دارند. بنابراین با انتخاب این نوع پاکت‌ها برای بسته‌بندی هدیه تبلیغاتی خود درواقع یک ابزار بازاریابی ماندگار را به مشتریان خود ارائه داده‌اید. مشتریان شما این پاکت را با خود به جاهای مختلف برده و به‌این‌ترتیب نام تجاری شما که بر روی پاکت چاپ شده است، به‌سادگی به سایر افراد معرفی خواهد شد.

 

  • پاکت‌های پارچه‌ای قابل‌حمل

در دنیای امروز که تبلیغات علیه پلاستیک و تاثیرات ناگوار آن بر روی محیط‌زیست توسعه زیادی پیداکرده است، استفاده از یک پاکت پارچه‌ای برای بسته‌بندی هدیه تبلیغاتی شب عید گزینه بسیار مناسبی است. حتی اگر شما هدیه تبلیغاتی خاصی برای مشتریان خود در نظر نگرفته باشید و تنها محصولاتی را که از شما خریداری می‌کنند، در قالب پاکت‌های پارچه‌ای به آن‌ها تحویل بدهید، باز هم این موضوع تاثیر ویژه‌ای بر روی مشتریان خواهد داشت.

یک پاکت پارچه‌ای محکم که نام تجاری شما با یک چاپ باکیفیت بر روی آن چاپ شده باشد، می‌تواند دست‌به‌دست در میان مشتریان چرخیده و آوازه نام تجاری شما را به گوش همگان برساند. شما می‌توانید رنگ پاکت‌های پارچه‌ای خود را متناسب با فصل یا مناسبت تغییر دهید. همچنین می‌توانید در درون هر پاکت علاوه بر بروشورهای محصولات، هدایای تبلیغاتی مانند تقویم، سررسید یا خودکار را نیز به مشتریان خود اهدا کنید.

 

پاکت کرافت آماده یا ساک دستی کاغذی یکی از ارزان‌ترین و محکم‌ترین پاکت‌ها برای بسته‌بندی هدیه‌های تبلیغاتی شب عید است. این نوع پاکت‌های کاغذی به دلیل استحکام و حالت نوستالژیک خود معمولا برای مشتریان جذاب‌تر از سایر انواع پاکت‌های بسته‌بندی هدیه‌های تبلیغاتی هستند. همچنین چاپ برند شما بر روی این نوع پاکت‌ها هزینه کمتری داشته و درعین‌حال با کیفیت بیشتری امکان‌پذیر است.

البته نمی‌توان رنگ این نوع پاکت‌ها را متناسب با فصل یا مناسبت تغییر داد، اما می‌توان المان‌هایی از هر زمان یا مکان را بر روی آن‌ها چاپ کرد. علاوه بر این ساک‌های کاغذی برای بسته‌بندی هدیه‌های تبلیغاتی سبک مانند خودکار یا دفترچه یا ست‌های اداری بسیار مناسب هستند. این نوع ساک‌ها امکان استفاده چندباره نیز دارند و مشتریان شما می‌توانند از آن‌ها برای جابجایی بسته‌های سبک در آینده استفاده کنند.

پاکتی که برای بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در جذب مشتری است. استحکام این پاکت و تناسب آن با نوع هدیه تبلیغاتی و زمان اهدای آن، به مشتری شما خواهد فهماند که شما تا چه حد برای او ارزش و احترام قائل هستید. به‌این‌ترتیب اعتبار برند شما در نزد مشتری بالا خواهد رفت. همچنین انتخاب یک شرکت چاپ مناسب که بتواند این پاکت را به‌خوبی طراحی کرده و نام تجاری شما را با کیفیت بالا بر روی آن چاپ کند، به‌طور مستقیم در افزایش تاثیرگذاری هدیه‌های تبلیغاتی تاثیرگذار خواهد بود.

 

گروه چاپ پاکتچی با داشتن تجربه 11 ساله در زمینه چاپ انواع بروشور، کارت‌های ویزیت با طراحی خاص، چاپ پاکت پستی و ساک‌های دستی تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی برای چاپ بر روی بسته‌بندی شما است. گروه پاکتچی از معدود گروه‌های حاضر در ایران است که چاپ ساک دستی تبلیغاتی را به‌طور تخصصی و با کیفیت بالا انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای ثبت سفارش انواع چاپ، در هر کجای ایران که هستید وارد سامانه ثبت سفارش آنلاین گروه پاکتچی شده و در هر ساعت شبانه‌روز سفارش خود را ثبت نمایید. مجموعه پاکتچی نهایت تلاش خود را برای آماده کردن سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان به کار خواهد گرفت.

 

تلفن شرکت چاپ پاکت

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید