وقتی صحبت از مشتری‌های یک تجارت می‌شود، ممکن است ارسال یک پاکت تبلیغاتی مستقیم یک روش قدیمی به نظر برسد که مربوط به گذشته است. اما این روش دارای چندین مزیت است که روش‌های مدرن بازاریابی فاقد آن هستند. مانند نامه‌های شخصی یا یک کارت تبریک از سوی یکی از عزیزان شما، نامه تبلیغاتی مستقیم، ارتباط شخصی‌تری با گیرنده برقرار می‌کند. به ویژه هنگامی که توجه زیادی به پاکت بسته بندی و محتوای نوشته شده در داخل آن شده باشد.

در شرایط کرونا که نیاز به تبریک‌های از راه دور در بین افراد خیلی بیشتر از گذشته احساس می‌شود. همان طور که گفته شد، طراحی پاکت نامه برای بازاریابی پست الکترونیکی، معمولا کمی پیچیده‌تر از ایجاد انواع دیگر وثیقه‌های بازاریابی است. زیرا شما را مجبور می‌کند که همزمان روی موارد مختلفی تمرکز کنید. ما در این صفحه، به نیاز شرکت‌ها و افراد برای تبریکات عید نوروز و پاکت پستی متفاوت با چاپ و طراحی ویژه می‌پردازیم.


اگر در جستجوی پاکت‌های تبلیغاتی با طراحی تبریکات سال نو به مشتریان خود هستید، می‌توانید از پاکت‌ها و کارت‌های شرکت پاکتچی استفاده کنید. با کارت‌ها و پاکت‌های شیک و مد روز ما می‌توانید، دعوتنامه‌های شخصی، کارت‌های تبریک، یاداشت‌های متشکرانه و ... را انتخاب کنید. پاکت‌های پستی و تبلیغاتی ما، بسیار هنرمندان طراحی شده‌اند و برای ارسال آرزوها و تبریک‌های گرم شما در تعطیلات عید بسیار مناسب هستند.


مواردی که در طراحی یک پاکت تبلیغاتی باید به آن‌ها توجه شود

شما باید توجه مخاطب را به خود جلب کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که مارک تجاری شما کاملا مشخص باشد. همه این‌ها باعث می‌شود که شخص مورد نظر شما، به داخل پاکت نگاه کند. سخت‌ترین قسمت هر طراحی جدید، شروع کار است و کشف ایده اولیه که بقیه آثار هنری از آن سرچشمه می‌گیرند. گاهی اوقات، تنها چیزی که برای تولید یک طرح خلاقانه نیاز دارید، کمی الهام گرفتن از محیط اطرافتان است. با نگاه به محیط اطراف و طبیعت، شاید بتوانید طرح مناسب پاکت خود را کشف کنید. برای رسیدن به این منظور رعایت چند نکته بسیار ضروری است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.


روی موارد مهم تمرکز کنید
سعی در فشردن هر چه بیشتر تصاویر هیجان انگیز در طراحی، همیشه وسوسه انگیز است. زیرا عناصر طراحی بسیار زیاد هستند. اما دقت کنید که با یک چیدمان شلوغ، بینندگان خود را گیج نکنید. توجه کنید که این پاکت، فقط بر روی مهم‌ترین عناصر، مثل: طراحی آرم شرکت، اطلاعات تماس، رنگ مارک و در پاره‌ای مواقع، تبریکات خاص مثل تبریکات عید نوروز تمرکز دارد و معمولا در بیشتر ایده‌هایی که در ذهن دارید، شما بیشتر از دو یا سه رنگ و قلم نیاز نخواهید داشت.

 چاپ پاکت

ثابت قدم باشید
پیش از آن که خیلی درگیر مراحل طراحی شوید، مطمئن شوید که آثار هنری که برای تبلیغات نوروز روی پاکت نامه خود در نظر گرفته‌اید، با بقیه مارک‌های تجاری شرکت شما مطابقت دارد. تمام طرح‌ها و نوشته‌های روی پاکت نامه‌های شما، نه تنها با یکدیگر، بلکه باید با وبسایت، علائم و سایر موارد بازاریابی شرکت شما هم‌خوانی داشته باشد و مکمل هم باشند.


انتقال ارزش‌های کسب و کار
همیشه شخصیت، ارزش‌ها و فلسفه مشتری را در راس ذهن خود قرار دهید. سعی کنید، در کنار پیام ‌تبریک ‌عید و سایر مطالب نمادها، عکس‌های عناصر دیگری را که به بیان این مفهوم کمک می‌کند، اضافه کنید. به عنوان مثال: استفاده از نمادهای مذهبی و معنوی.


از رنگ‌ها برای بیان لحن خود استفاده کنید
مردم تمایل دارند، رنگ‌های خاص را با مفاهیم و احساسات خاص مرتبط کنند. شما می‌توانید، با استفاده از روانشناسی رنگ، پاسخ مورد نظر را در مخاطبان خود تحریک کنید. به عنوان مثال، از عناصر آبی، برای ایجاد ارتباط با صداقت و آرامش استفاده کنید. همچنین می‌توانید، از رنگ قرمز برای نشان دادن اشتیاق یا عشق، از رنگ زرد برای شادی و پاکیزگی یا از رنگ سبز برای سلامتی و تجدید استفاده کنید.


از تصاویر چشم نواز استفاده کنید
طرح پاکت شما با هر نامه دیگری که مخاطب دریافت می‌کند رقابت می‌کند. بنابراین، صرف زمان و هزینه برای جلب توجه مخاطب بسیار مهم است. شما می‌توانید، با استفاده از رنگ‌ها و الگوهای متضاد، برای جلب توجه مخاطب خود استفاده کنید.
از تصاویر صورت انسان استفاده کنید.
عکس از صورت انسان، گزینه‌های جذاب‌تری هستند و ارتباط عمیق شخصی با مخاطبان شما ایجاد می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا احساس عاطفی بیشتری نسبت به برند داشته باشند. مردم، بیشتر طرفدار رسانه‌هایی هستند که دارای یک شخصیت واقعی است.

پاکت تبلیغاتی

از تصاویر خلاق استفاده کنید
در کنار پیام تبریک نوروز، یک تصویر خلاق، راهی عالی برای نشان دادن روحیه مبتکرانه شرکت شماست. مخصوصا اگر تصویری که اضافه می‌کنید، هنر دست خودتان باشد. اگر خودتان استعداد نقاشی ندارید، به دنبال استخدام یک تصویرگر مستقل باشید تا سبک طراحی مورد نظر شما را به پاکت تبلیغاتی اضافه کند.

 

آرم شرکت خود را برجسته کنید
طراحی آرم یک کسب و کار، اغلب اولین برداشتی است که مخاطبان از نام تجاری دریافت می‌کنند. بنابراین، لازم است که مکان آن را روی پاکت با دقت کافی در نظر بگیرید. مطمئن شوید که آرم شرکت شما جایی از پاکت است که، مخاطبان به آسانی متوجه آن می‌شوند. هر چقدر مشتریان بیشتر در مرکز در معرض دید آن قرار گیرند، برای آن‌ها خاطره انگیز‌تر خواهد بود.


عناصر آرم خود را گسترش دهید
اگر نمی‌دانید که چگونه طرح پاکت خود را چیدمان کنید، یک ترفند جالب و تکنیک مورد علاقه این است که، نسخه بسیار بزرگتری از آرم شرکت را روی پاکت چاپ کنید. به طوری که کمتر به عنوان یک مارک قابل شناسایی باشد و بیشتر به عنوان یک عنصر طراحی انتزاعی عمل کند. با این ترفندها، ممکن است قسمت‌هایی از آرم شرکت نیز، در خارج از صفحه گسترش یابد.


طراحی محصولات یا خدمات برند شما روی پاکت
این روش، به گیرندگان پاکت تبلیغاتی این فرصت را می‌دهد که محصول یا خدمات شما را مشاهده کنند و در عمل می تواند راهی عالی برای جذب آن‌ها به سمت شرکت شما باشد. به عنوان مثال، طرح پاکت تجاری یک مرکز پزشکی می‌تواند شامل: عکسی از تجهیزات پزشکی و پرسنل تصویربرداری باشد تا به بیماران جدید، ایده بهتری از آنچه انتظار دارند ارائه دهد.


بازی با پس زمینه‌های غیر معمول
وقتی یک عکس یا تصویر خاص گزینه مناسبی نیست، پس زمینه هوشمند و اصلی می‌تواند، به طراحی پاکت شما کمک کند. این طرح می‌تواند به پاکت تبلیغاتی شما ظاهری منحصر به فرد ببخشد.


از پس زمینه‌های جذاب برای ایجاد تاثیر بیشتر استفاده کنید
پس زمینه یکرنگ، یک روش ساده و مینیمالیستی است که باعث می‌شود متن در طرح شما ظاهر شود. شما می‌توانید، از یک پس زمینه قرمز روشن و چشم نواز، برای کمک به برجسته بودن آن و اطلاعات تماس شرکت استفاده کنید.

پاکت کادو

استفاده از خطوط مورب
گاهی اوقات تمام نیازهای طراحی، افزودن یک ترکیب اضافی ظریف است. به عنوان مثال، خطوط مورب، یک روش ساده برای افزودن حس حرکت و انرژی پویاست. استفاده از رنگ‌های پرجنب وجوش مثل نارنجی، در کنار خطوط مورب، به شما کمک می‌کند تا احساس انرژی و نشاط به طرح روی پاکت تبلیغاتی ببخشید.


یک پیام شخصی به فرد مورد نظرتان بدهید
سعی کنید مستقیما با مخاطبان خود صحبت کنید تا در سطح عمیق تری با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. ممکن است این ارتباط، شامل چاپ شعار شرکت یا عنوان تجاری باشد. یا می‌تواند حاوی یک پیام برای تبریک سال نو باشد. در واقع، این فقط یک تشکر ساده برای تجارت آن‌ها تلقی می‌شود. به عنوان مثال، از پشت پاکت تبلیغاتی می‌توانید به عنوان ارسال یک پیام تشکر شخصی که به مشتریان مشاغل ارسال می‌کنید، استفاده کنید.


استفاده از طرح‌های دست ساز
احتمالا، ساخت ده‌ها پاکت، آن هم با دست، اصلا شیوه معقولانه‌ای نیست. اما شما می‌توانید، شیوه‌هایی را طراحی کنید که به نظر می‌رسد با ملاحظه شخص ایجاد شده است. استفاده از کاغذهای قهوه‌ای و تصاویری که یادآور برش‌های کاغذ است، ظاهری ایجاد می‌کند که احساس می‌شود، آن پاکت تبلیغاتی به طور اختصاصی برای گیرنده ساخته شده است. با چاپ اختصاصی پاکت بیشتر آشنا شوید.


نکات بیشتر درباره طراحی پاکت تبلیغاتی خلاق برای تبریک عید نوروز

سعی کنید از رنگ‌های متضاد، در قسمت جلو و پشت پاکت خود استفاده کنید. از حروف چاپی واضح خوانا و متناسب با لحن کلی طرح خود استفاده کنید. اگر در پاکت نامه شما فراخوانی وجود دارد، مطمئن شوید که کاملا قابل توجه باشد.

یک طرح پاکت عالی، بسیار بیشتر از ارائه اطلاعات تماس شما به گیرنده است. چرا که باعث می‌شود، مخاطب احساس کند چیزی کاملا منحصر به فرد دریافت کرده است. اگر هنوز مطمئن نیست از کجا طرح پاکت خود را شروع کنید، سعی کنید به عنوان نمونه، به طرح‌های رقبای تجاری خود نگاه کنید. اما هرگز نباید از آن‌ها تقلید کنید. در صورتی که، در هنگام ایجاد طرح پاکت خود به راهنمای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از طراحان شرکت پاکتچی، به عنوان بزرگترین طراح و تولید کننده پاکت‌های پستی کمک بگیرید.

 

سفارش اینترنتی پاکت

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید