امروزه همه محصولات برای ارائه به بازار نیاز به یک بسته‌بندی خوب و مناسب دارند. با توجه به اینکه مشاغل اینترنتی بیشترین فضای کسب و کار را تشکیل می‌دهند، می‌توان گفت که یک بسته‌بندی مناسب، چیزی است که در ارسال محصولات به نقاط مختلف باید به آن توجه کرد.

پاکت کرافت به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مثل عدم وجود مواد شیمیایی خطرناک در ساختار آن، قیمت مناسب و سازگار بودن با محیط زیست، مورد توجه بسیاری از صنایع به ویژه رستوران‌ها، شیرینی فروشی‌ها، میوه فروشی‌ها و ... قرار گرفته است. اما سوال اینجاست که پاکت کرافت را از کجا بخریم؟ در این مطلب از پاکتچی سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم و به ذکر مزایای استفاده از پاکت کرافت بپردازیم.

 

پاکت کرافت چیست؟

 نام این پاکت از روش تولید کاغذ آن با نام فرایند کرافت گرفته شده است. این کاغذ ویژگی‌های زیادی دارد که باعث برتری آن نسبت به کاغذهای دیگر می‌شود. به عنوان مثال، چون کاغذ کرافت از درختانی مانند صنوبر با الیاف ریز و نرم تولید می‌شود، بافتی هموار، نرم و بسیار مقاوم دارد. به همین دلیل می‌توان از آن برای لایه خارجی انواع طرح‌های بسته‌بندی و کارتن هدایا استفاده کرد.

 این کاغذ به دلیل بافت و رنگ خاصی که دارد، جلوه‌ای زیبا به هدایای شما می‌دهد. وجود تنوع در طرح و رنگ، کیفیت بالای مواد اولیه، امکان چاپ برند و لوگو روی بسته‌بندی و ... از دیگر ویژگی‌های این پاکت هستند که موجب می‌شوند اکثر تولید‌کنندگان برای سفارش عمده این بسته‌بندی‌های کاغذی اقدام نمایند.

 خرید پاکت کرافت

آیا استفاده از پاکت کرافت در افزایش فروش محصول تاثیر‌گذار است؟

می‌دانید که یک بسته‌بندی باید محصول را به گونه‌ای نشان دهد که حتی برای افرادی که آن کالا را دوست ندارند، جذاب و خواستنی باشد. با این شیوه، طرفداران محصول و برند افزایش پیدا می‌کنند و کمک شایانی در راستای جذب مشتری و فروش بالاتر صورت می‌گیرد. پاکت کرافت به دلیل وجود مواد با‌کیفیتی که در ساخت آن استفاده شده است، ظاهر زیبا و جذابی دارد. جلد این پاکت، مکان مناسبی برای تبلیغ محصول است و چون در دید مشتری قرار می‌گیرد، به شیوه‌ای موثر و اصولی نظر مشتری را به برند جلب می‌کند.

 امروزه مصرف‌کنندگان به بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست توجه ویژه‌ای دارند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند محصولی را خریداری کنند که با ارزش‌های آن‌ها مطابقت داشته و کاملاً سازگار با محیط زیست باشد. این دیدگاه باعث شده است که بسیاری از تولیدکنندگان و رهبران کسب و کار، رویکرد مناسبی را در پیش بگیرند و راه‌حل سبز بودن را انتخاب کنند.

 انتخاب مواد بسته‌بندی مناسب و کاهش ردپای کربن در تولید محصول، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تصویر برند خود را در نظر مشتریان به خوبی جلوه دهند و افزایش هر چه بیشتر رضایت مشتری را به دنبال داشته باشند. این کار به نوبه خود، منجر به تجارت مطلوب‌تر برای هر کسب و کار می‌شود.

 کرافت با ویژگی قابل بازیافت بودن، بارها وارد چرخه تولید و مصرف می‌شود و به محیط زیست زیان نمی‌رساند. این پاکت، موارد استفاده فراوانی برای بسیاری از مشاغل دارد و برخلاف پاکت‌های پلاستیکی، در صورت فرسوده شدن و استهلاک، زیانی به محیط زیست وارد نمی‌کند.

 

مزایای استفاده از پاکت کرافت

سبک و حمل بسیار راحت

 پاکت کرافت از کاغذی سبک و در عین حال مقاوم ساخته شده است. وزن اندک این محصول باعث می‌شود که انتقال آن از یک مکان به مکان دیگر به آسانی میسر شود و برای مصرف‌کنندگان یا اشخاص واسطه، حمل راحتی داشته باشد.

امکان چاپ لوگو و نشان برند روی پاکت

 تمام صاحبان کسب و کار می‌دانند که طرح روی پاکت‌های بسته‌بندی نشان از هویت و نام تجاری آن‌ها دارد و در برندسازی و ماندگاری نام محصول در ذهن مشتری، بسیار موثر است. از همین رو، این افراد در تلاش هستند با درج طرح‌های جذاب و گیرا روی بسته‌بندی، به این مهم دست پیدا کنند. چاپ و درج لوگو بر روی کاغذ کرافت به دلیل جنس با‌کیفیت و متفاوتی که دارد، با کیفیت بسیار بالایی صورت می‌گیرد.

مقاومت بالا در برابر پارگی

 در تولید کاغذ کرافت از طیف گسترده‌ای از درختان نسبت به سایر کاغذ‌ها استفاده می‌شود. کاغذ کرافت به دلیل داشتن پلیمرهای بیشتر، بسیار مقاوم است. لینگین کم و گوگرد زیاد به پایداری و استحکام این کاغذ در مقایسه با دیگر کاغذ‌ها می‌افزاید. کاغذ کرافت در گرماژ‌های گوناگونی تولید می‌شود و مصرف‌کنندگان با توجه به نوع استفاده خود می‌توانند بهترین نوع کاغذ را خریداری کنند.

قدرت جذب بالا

کاغذ کرافت به دلیل بافت و جنس منحصر به فردی که دارد، از جذب رطوبت قابل توجهی برخوردار است و بسیاری از تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند از آن برای بسته‌بندی محصولات خود استفاده نمایند.

انعطاف‌پذیری بالا

 از دیگر دلایلی که پاکت کرافت را متمایز از دیگر پاکت‌های بسته‌بندی نشان می‌دهد، انعطاف‌پذیری بالای آن است. این ویژگی آن را برای بسته‌بندی هر نوع وسیله و ابزاری نظیر کتاب، لباس و ... آماده می‌کند.

قابلیت کشسانی بالا

خاصیت کشسانی بالای این محصول کمک می‌کند که بتوان آن را به طرح‌ها و شکل‌های مختلف در آورد و جهت بسته‌بندی و کادوی انواع محصولات از آن استفاده کرد.

لینگین کم

لینگین نوعی کلاس از پلیمرهای آلی پیچیده است. کاغذ‌های مرغوب و گران معمولاً بدون لینگین هستند و یا درصد لینگین کمی در آن‌ها استفاده شده است. به دلیل خارج کردن این ماده در فرایند تولید کاغذ کرافت، می‌توان این کاغذ را از محصولات استاندارد و بسیار مقاوم بازار به حساب آورد.

 مدل های پاکت کرافت

پاکت کرافت را از کجا بخریم؟

 اگر بخواهید در سریع‌ترین زمان ممکن یک پاکت بسته‌بندی مناسب و با‌کیفیت را برای ارائه خدمات و محصولات خود تهیه کنید، می‌توانید به وبسایت شرکت پاکتچی مراجعه نمایید. این مجموعه با حدود یک قرن تجربه در عرصه چاپ، صحافی و پاکت‌سازی، اقدام به فعالیت نموده و همواره سفارشات مشتریان را به شکلی تخصصی و با کیفیت مناسب در اختیار آنان قرار می‌دهد.

کلیه محصولات گروه پاکت چی با قیمت مناسب ارائه می‌شوند. شما می‌توانید برای خرید محصولات، هم به صورت حضوری و هم از طریق مراجعه به سایت اقدام نمایید و کالای مورد نظرتان را به صورت جزئی و عمده سفارش دهید.

 

ویژگی‌های یک شرکت پاکت‌سازی خوب

 قدمت، تجربه و سابقه شرکت

مطمئنا سابقه و دانش کاری، اولین معیار برای انتخاب یک شرکت پاکت‌سازی و چاپخانه خوب است و عاملی تعیین‌کننده در جلب اعتماد مشتری به حساب می‌آید.

 استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز

 امروز هدف اصلی تمام شرکت‌های پاکت‌سازی خوب، این است که با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و اتوماتیک بتوانند سرعت، دقت و عملکرد در تولید را افزایش دهند و به بازدهی بالاتری دست یابند.

تنوع گوناگون محصولات

 مردم ترجیح می‌دهند پاکت مورد نظر خود را از جایی انتخاب کنند که محصولات متنوعی داشته باشد. مشتری تنوع محصول را دوست دارد و بیشتر به سمت آن شرکت جذب می‌شود.

 تحویل به موقع پاکت‌های سفارشی

 یکی از نشانه‌های توانمندی یک شرکت در کسب و کار، تحویل به موقع کالا به دست مشتری است. زمان توافق‌ شده برای دریافت محصول، به نوع پاکت و تیراژ آن بستگی دارد.

قیمت مناسب

در کنار عواملی نظیر کیفیت پاکت، ظاهر کالا و اعتبار شرکت، هزینه هم از جمله فاکتورهایی است که می‌تواند نظر مشتری را کاملاً تغییر دهد. این قیمت معمولاً تابع عواملی نظیر کیفیت محصول، تعداد پاکت‌های سفارشی، زمان تحویل و ... است.

 

کلام آخر

در این مطلب از پاکتچی به ذکر مزایای پاکت کرافت، کاربردهای آن و چگونگی تهیه این نوع پاکت پرداختیم. شما با مراجعه به وبسایت پاکتچی می‌توانید از پاکت‌های کرافت تولید‌ شده توسط این شرکت، دیدن کرده و به صورت آنلاین محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. تنوع و کیفیت بالای محصولات تولیدی، وجود تیم متخصص و کارآزموده و تحویل به موقع کالاها از ویژگی‌های مثبت این مجموعه هستند.

 

قیمت پاکت پستی

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید