از دیرباز برای ارسال پیام‌ها، قرار دادن نامه‌ها و ... از پاکت نامه استفاده می‌شده است. رایج‌ترین و پرکاربردترین این پاکت‌ها که برای مصارف اداری و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، پاکت‌های سفید هستند. پاکت سفید بیشتر در گرماژهای 70 و 80 گرمی کاربرد دارند و می‌توان از آن‌ها برای ارسال هر مکاتبه‌ای از یک نامه رسمی و اداری گرفته تا ارسال یک نامه برای دوست، استفاده کرد. در این مطلب از پاکتچی قصد داریم کمی درباره ویژگی‌های این نوع پاکت صحبت کنیم و گرماژها و ابعاد مختلف آن را بررسی نماییم.

 

پاکت سفید ساده

وقتی راجع به پاکت حرف می‌زنیم، اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند یک پاکت سفید رنگ ساده است. این نوع پاکت از کاغذ سفید با‌کیفیت تولید می‌شود و می‌توان آن را در وزن‌ها، اندازه‌ها و گرماژهای مختلفی پیدا کرد. پاکت‌های سفید مصارف متعددی دارند و از آنجایی که ساختار کلی این پاکت‌ها کاملا سفید است، امکان سفارشی سازی آن‌ها مثل چاپ لوگو و یا یک طرح خاص بر روی پاکت وجود دارد. یعنی شما می‌توانید پاکت سفید مختص برند خود را داشته باشید و کسب و کارتان را با آن تبلیغ کنید.

 

سفارش اینترنتی پاکت سفید

 

پاکت سفید چه ویژگی‌هایی دارد؟

 با توجه به رایج بودن استفاده از پاکت سفید در میان اکثر مردم جامعه، لازم است که کمی درباره ویژگی‌های آن صحبت کنیم. این نوع پاکت‌ها در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند و شما می‌توانید هر نامه با هر اندازه‌ای را با آن‌ها ارسال کنید. رایج‌ترین سایزهای مصرفی پاکت سفید، پاکت‌های نامه A3، A4، A5 هستند. اکثر نامه‌های اداری، مدارک و کارت‌های پستال در این اندازه‌ها یافت می‌شوند؛ اما اگر قصد ارسال نامه‌های خاص با اندازه‌های بزرگتر یا کوچکتر را دارید، لازم است که پاکت مورد نظرتان را به صورت سفارشی تهیه کنید.

 اگر دیگر ویژگی‌های پاکت سفید، گرماژ و وزن پاکت است. گرماژ پاکت، کیفیت کاغذ مورد استفاده و دوام آن در برابر پارگی را نشان می‌دهد. معمولاً پاکت‌های با وزن بالا برای ارسال مکاتبات حساس و اشیاء گران‌بها استفاده می‌شوند. این محصولات به دلیل استحکام و مقاومت بالاتر، قیمت بیشتری هم دارند.

 انواع پاکت سفید

قیمت پاکت سفید به چه عواملی بستگی دارد؟

 در صورتی که قصد سفارش پاکت سفید را برای شرکت خود دارید، لازم است که از عوامل موثر بر قیمت آن آگاهی داشته باشید تا ضمن یک خرید با‌کیفیت، متناسب با ارزش آن پول پرداخت کنید. در ادامه مطلب مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت پاکت سفید را بیان خواهیم کرد.

وزن پاکت سفید

 همان‌طور که قبلا هم گفتیم، منظور از وزن پاکت، گرماژ کاغذ مورد استفاده در ساخت آن است. کاغذ با گرماژ بالاتر کیفیت بهتری دارد و در برابر پارگی مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد. اگر کالایی که قصد ارسال آن را دارید زیاد سنگین نیست، بهتر است از پاکت‌های با وزن پایین‌تر استفاده کنید تا مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی هم نباشید.

تعداد پاکت‌های سفید

خرید یکجا و عمده پاکت سفید این مزیت را دارد که قیمت کلی آن خیلی کمتر از خرید جزئی و تکی حساب می‌شود. معمولاً شرکت‌ها، ادارات و سازمان‌های بزرگ که دائماً با پاکت سر و کار دارند، خرید خود را در حجم عمده انجام می‌دهند. تولیدکنندگان هم برای این شرکت‌ها تسهیلاتی در نظر می‌گیرند تا خرید برای آن‌ها بسیار مقرون به‌صرفه تمام شود.

ابعاد پاکت سفید

یکی دیگر از عوامل تاثیر‌گذار روی قیمت پاکت سفید، اندازه و ابعاد آن است. این نوع پاکت معمولا در اندازه‌های استاندارد تولید می‌شود و اگر سایز کوچکتر یا بزرگتر مدنظر شما باشد، باید آن را به صورت سفارشی تهیه کنید.

 

  

بهترین شرکت برای فروش پاکت سفید کدام است؟

 اگر می‌خواهید خیالتان از هر نظر بابت پاکت سفید و کیفیت آن راحت باشد، باید آن را از یک شرکت و چاپخانه معتبر تهیه کنید. پاکت‌های سفید ارائه شده در وب‌سایت پاکتچی در بین همه رقبا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این مجموعه همواره تلاش می‌کند که از بهترین متریال‌ها برای ساخت محصولات خود استفاده کند تا شما همواره کالایی مناسب و مرغوب را برای ارسال مکاتبات و اشیاء در اختیار داشته باشید. پاکت‌های تولید شده در این شرکت، نسبت به کیفیتی که دارند قیمتشان بسیار مناسب است. طوری که حتی خرید محدود پاکت نیز برای شما کاملا به‌صرفه خواهد بود.

 سفارش آنلاین پاکت سفید

انواع مختلف پاکت‌های سفید تولید شده در وب‌سایت پاکتچی

پاکت سفید 80 گرمی

پاکت‌های A4 و A5 80 گرمی از رایج‌ترین انواع پاکت نامه در شرکت‌ها و ادارات هستند و برای ارسال اغلب نامه‌ها و مکاتبات معمولی رسمی از آن‌ها استفاده می‌شود. این گرماژ کاغذ بسیار پرکاربرد است و در مصارف اداری و خانگی رواج بالایی دارد. به دلیل تنوع بالای پاکت سفید 80 گرم، شما می‌توانید مدارک مختلفی مثل انواع فرم‌های اداری، اوراق بهادار، چک و ... را با آن‌ها ارسال کنید. لازم به توضیح است که این نوع پاکت‌ها دارای بدنه داخلی سفید رنگ بوده و برای ارسال مدارک و نامه‌های محرمانه مناسب نیستند.

علاوه بر این، پاکت سفید 80 گرمی مقاومت چندان زیادی در برابر پارگی ندارد. پس بهتر است برای فرستادن مدارک مهم به فکر تهیه نوع دیگری از پاکت باشید. توصیه می‌شود که اگر قصد سفارش و خرید پاکت سفید از هر نوعی را دارید، ابتدا با ویژگی‌های آن آشنا شوید تا اطمینان پیدا کنید محصولی که می‌خرید، برای شما مفید است.

پاکت‌های سفید 80 گرم از نظر ظاهری کاملا شبیه پاکت‌های سفید معمولی هستند. این پاکت‌ها نیز در ابعاد استاندارد A3، A4، A5 و B4 تولید می‌شوند و مثل پاکت‌های معمولی جنس‌های گوناگونی دارند. گرماژ کاغذی که این مدل پاکت‌ها را با آن‌ها می‌سازند، 80 گرمی است. با اینکه این گرماژ مقاومت نسبتا خوبی در برابر پارگی دارد؛ اما نمی‌تواند کاملاً محتویات داخل پاکت را در برابر ضربه و آسیب حفظ کند. در کل این نوع پاکت چون درون خود هیچ‌ گونه لایه محافظ حبابدار یا مشکی ندارد، فقط می‌توانید از آن برای ارسال مرسوله‌های عادی که محرمانه نیستند و حساسیت زیادی ندارند، استفاده کنید.

توجه داشته باشید که پاکت سفید 80 گرمی برای قرار دادن اجسام سنگین هم اصلا مناسب نیست و می‌تواند منجر به پارگی پاکت شود. به طور کلی خرید چنین پاکت‌هایی اغلب به ادارات و سازمان‌هایی که در طول روز نامه‌های زیادی ارسال می‌کنند، توصیه می‌شود.

گفتیم که یکی از عوامل موثر در قیمت پاکت، ابعاد آن است. با توجه به اینکه پاکت سفید 80 گرم در اندازه‌های مختلفی وجود دارد، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. به طور معمول ابعاد استاندارد قیمت مشخصی دارند؛ اما پاکت‌هایی با سایز‌های غیر‌متداول قیمتشان بالاتر است. مجموعه پاکتچی امکان سفارش در تیراژ بالا را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا با تهیه عمده این نوع پاکت، خرید آن نیز برای شما بسیار به‌صرفه تمام شود. فقط قبل از سفارش، تعداد مورد نیاز خود را تعیین کنید تا مجبور به پرداخت هزینه‌های مازاد نباشید.

 

پاکت سفید فانتزی 70 گرمی

 پاکت سفید فانتزی همان‌طور که از اسمش هم پیداست، برای کسانی که می‌خواهند بسته ارسالی‌شان کاملا به چشم بیاید و خاص جلوه کند، مناسب است. شما با این مدل از پاکت‌ها می‌توانید نامه، کارت پستال، کارت ویزیت و مواردی از این قبیل را برای دیگران بفرستید. از انواع مختلف پاکت‌های سفید فانتزی می‌توان پاکت نامه‌های ملخی، پاکت‌های خشتی، پاکت‌های کارت پستالی، پاکت‌های ویزیت و ... را نام برد.

 رایج‌ترین نوع پاکت سفید فانتزی، پاکت نامه‌های ملخی هستند. این محصولات برای دادن هدیه، فرستادن نامه و مدارک بسیار پرکاربردند و می‌توانند محتوای درون خود را سالم نگه دارند. جنس این نوع پاکت طوری است که می‌توان طرح‌ها و الگوهای گوناگونی را روی آن‌ها چاپ کرد و برای نگهداری فاکتورها و سایر مدارک از آن‌ها استفاده نمود. از نظر ظاهری نیز در انواع گوناگون لب تیز، صاف، گرد و ذوزنقه تولید می‌شوند.

مقاومت پاکت سفید 70 گرمی تا حدی است که می‌تواند به خوبی از کارت پستال شما مراقبت کند و مانع از تا شدن یا پارگی آن شود. این پاکت نیز در اندازه‌ها و ابعاد گوناگونی وجود دارد که بسته به نیاز خود می‌توانید هر کدام را که می‌خواهید، سفارش دهید.

شرکت‌های زیادی هستند که اقدام به فروش پاکت‌های سفید فانتزی می‌کنند؛ اما نکته مهمی که شما هنگام خرید و سفارش این نوع پاکت‌ها همواره باید در نظر داشته باشید، کیفیت ساخت محصول است. یک پاکت با‌کیفیت، استحکام مطلوبی دارد و می‌توان موارد مختلفی را روی آن چاپ کرد. شرکت پاکتچی، پاکت‌های سفید فانتزی را در ابعاد و گرماژ‌های مختلف تولید می‌کند. این پاکت‌ها از بهترین متریال ساخته شده‌اند تا شما بتوانید کارت‌های پستال، کارت‌های تبلیغات و دیگر مدارک خود را با خیال راحت به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید.

 

پاکت سفید ۱۲۰ گرمی

یکی دیگر از پرکاربردترین انواع پاکت‌ها در ادارات و سازمان‌های مختلف، پاکت سفید 120 گرمی هستند. این نوع پاکت به دلیل استحکام بالایی که دارد، برای ارسال نامه‌ها و مدارک مهم و حساس بسیار مناسب است. پاکت سفید 120 گرمی سایزهای گوناگونی دارد و شما می‌توانید متناسب با اندازه فرم و نامه اداری خود، هر کدام را که مناسب‌تر می‌دانید، تهیه کنید. فقط اینکه چون در ساختار درونی این محصولات از پلاستیک حبابدار یا نایلون استفاده نشده است، بهتر است برای ارسال کالاهای‌های شکستنی و حساس از آن‌ها استفاده نشود.

 

سخن آخر...

در این مطلب از پاکتچی به معرفی و فروش انواع پاکت‌های سفید در وب‌سایت این شرکت پرداختیم و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کردیم. همان‌طور که در این مطلب اشاره شد، این پاکت‌ها سایز و گرماژهای گوناگونی دارند و بسته به تیراژ کار مشتری، با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.

 

بهترین پاکت سازی تهران

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید