با استفاده روز‌ افزون از اینترنت و گسترش خرید‌های آنلاین، بسیاری از افراد تمایل دارند که کالاهای خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند. این تبادلات از راه دور، امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده و همین موضوع باعث تولید انواع پاکت‌ها در مدل‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های گوناگون شده است. یکی از این انواع پاکت، پاکت فلایر پستی است که از تولیدات پرفروش شرکت پاکتچی به حساب می‌آید و محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد.

در این مقاله قصد داریم تمام اطلاعات لازم را در مورد پاکت فلایر پستی در اختیار شما قرار دهیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

لزوم استفاده از پاکت‌های پستی

هنگام شروع یک کسب و کار جدید، باید از تمام فرصت‌های بازاریابی ممکن استفاده کرد. پاکت‌های پستی برای مکاتبات اداری شرکت‌ها و ارسال اسناد و مدارک، مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توان گفت که به اندازه محتوای داخل پاکت دارای اهمیت هستند. شما با چاپ لوگو، آدرس و شماره تماس خود روی پاکت‌های پستی، می‌توانید برندتان را به مشتری بشناسانید و به این صورت با او ارتباط برقرار کنید. این پاکت تخصصی و سفارشی، برند شما و کسب و کارتان را از دیدگاه مشتری حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد و باعث افزایش اعتبار شما در نزد او می‌شود.

 یکی دیگر از فواید چاپ روی پاکت پستی این است که شما با این کار در ذهن مخاطبین ماندگار می‌شوید و به عنوان یک کسب و کار حرفه‌ای و ثابت در یادها می‌مانید. با ارسال اسناد مهم در پاکت‌های پستی اختصاصی، حس آرامش و اطمینان در مشتری به وجود می‌آید و او متوجه می‌شود که شما برایش ارزش قائل شده‌اید. در ادامه قصد داریم به معرفی پاکت فلایر پستی و کاربردهای متفاوت آن بپردازیم.

سفارش فلایر پستی

پاکت فلایر پستی چیست؟

 پاکت فلایر پستی یک پاکت سه لایه است که لایه داخلی آن به دلیل محرمانه بودن، تیره رنگ است؛ اما لایه خارجی اغلب به رنگ سفید مات طراحی می‌شود. جنس لایه خارجی پاکت به گونه‌ای است که شخص فرستنده می‌تواند تمام اطلاعات خود و گیرنده مثل آدرس و شماره تلفن را با خودکار یا ماژیک روی آن بنویسد. این پاکت محرمانه به دلیل سه لایه بودن، ضخامت بالایی دارد و از کیفیت مناسبی برخوردار است. طوری که به سختی می‌توان آن را پاره کرد.

 

کاربرد پاکت فلایر پستی چیست؟

شما می‌توانید از پاکت فلایر برای حمل اسناد و مدارک محرمانه خود استفاده کنید؛ زیرا رنگ مشکی لایه داخلی باعث می‌شود تا اطلاعات موجود در برگه‌های داخل پاکت دیده نشود. یعنی این اطلاعات تا زمان باز شدن پاکت توسط گیرنده کاملا مخفی می‌ماند.

پاکت‌های پستی فلایر در برابر نفوذ آب، نور و پارگی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند و در درجه کیفی بالایی قرار دارند. چسبندگی مناسب درب پاکت و دوخت‌های جانبی مقاوم، از دیگر ویژگی‌های برجسته این نوع پاکت است.

دریافت یک محصول سفارشی آسیب دیده و ناقص، برای مشتری بسیار ناخوشایند است. اگر کالای درون بسته‌بندی، در حین فرآیند حمل و نقل آسیب ببیند، علاوه بر اینکه شرکت فرستنده را متحمل ضرر و زیان می‌کند، تاثیر منفی روی اعتماد و اطمینان مشتری نسبت به آن شرکت و برند ایجاد خواهد کرد. این عدم رضایت شاید باعث شود که مشتری دیگر هرگز از آن شرکت کالایی نخرد. برای پیشگیری از این اتفاق، همه شرکت‌ها وظیفه دارند از بهترین مواد بسته‌بندی برای کالای ارسالی خود استفاده کنند. خوشبختانه پاکت‌های فلایر پستی به دلیل مقاومت بالا، بهترین انتخاب برای حمل اسناد و مدارک مهم هستند. ما در شرکت پاکتچی این پاکت‌ها را با کیفیت بسیار مرغوب تولید می‌کنیم تا خیال شما از بابت سالم به مقصد رسیدن محصول کاملاً راحت باشد.

پاکت‌های فلایر، قابلیت چاپ به صورت تک ‌رنگ و تمام رنگ را دارند و به خاطر لایه مشکی داخلی آن، محتویات داخل پاکت در معرض نور قرار ندارند. شما می‌توانید از این پاکت برای ارسال اسناد، مدارک و نامه‌های اداری موسسات و شرکت‌ها و پست‌های بین‌المللی استفاده کنید.

از آنجایی که پاکت‌های فلایر بسیار مقاوم و جادار هستند، برای ارسال پوشاک‌های حجیم مثل کاپشن و پالتو هم بسیار مناسبند. در واقع استفاده از آن‌ها راه حل مقرون به‌صرفه‌تری نسبت به استفاده از دیگر ابزارهای بسته‌بندی نظیر کارتن پستی است. کارتن پستی به دلیل وزن و حجم بالایی که دارد، هزینه ارسال بالاتری در مقایسه با یک پاکت پستی برای مشتری خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های پاکت‌های پستی فلایر، وزن سبک آن و مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی است. لایه نایلونی داخلی این پاکت، ایمنی آن را افزایش داده و باعث می‌شود که محتویات درون پاکت در کمال امنیت و سلامت به دست مشتری برسد. پاکت‌های پستی فلایر در سایزهای A3، A4، A5، B4 و B5 قابل سفارش هستند و شما می‌توانید با توجه به ابعاد سندی که قصد ارسال آن را دارید، گزینه مناسب را انتخاب کنید. اگر اندازه سند شما بزرگ است و نمی‌خواهید که داخل پاکت تا بخورد، حتما هنگام ثبت سفارش، ابعاد پاکت را مد نظر داشته باشید.

قیمت پاکت فلایر

قیمت پاکت فلایر پستی چگونه تعیین می‌گردد؟

همان‌طور که گفته شد، پاکت‌های پستی فلایر در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و قیمت آن‌ها بسته به کیفیت تولید پاکت، اندازه آن، نحوه سفارش و چاپ اختصاصی روی پاکت متغیر است. از آنجایی که پاکت‌های فلایر پستی سه لایه هستند و از متریال مرغوب در ساخت آن‌ها استفاده شده است، کیفیت بالایی دارند و طبیعتا از قیمت بیشتری هم برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که طریقه سفارش این پاکت‌ها در قیمت نهایی آن تاثیرگذار است. یعنی اگر پاکت‌ها را به صورت عمده سفارش دهید، از تخفیفات ویژه شرکت پاکتچی برخوردار خواهید شد و پاکت را با قیمت بسیار مناسب‌تر از خرید جزئی تهیه می‌کنید. با بهره‌مندی از خرید عمده، شما از هر لحاظ به سود بیشتری دست پیدا خواهید کرد. پاکت پستی فلایر از جمله محصولات پرطرفداری است که به صورت جزئی و عمده از طرف شرکت پاکتچی به فروش می‌رسد.

شما می‌توانید این پاکت را با بهترین قیمت از شرکت ما خریداری کنید و آن را با چاپ اختصاصی و درج لوگوی مخصوص به شرکت خود، در هر جایی از کشور ایران که هستید، سفارش دهید. برای اطلاع دقیق از قیمت روز پاکت پستی فلایر، با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

قبل از سفارش پاکت فلایر پستی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 همان‌طور که گفتیم انواع پاکت پستی وجود دارد و در سایزها و ابعاد گوناگونی تولید می‌شوند. قبل از سفارش یک پاکت پستی، حتما باید موارد متعددی را مد‌نظر داشته باشید. مثلا اینکه ابتدا باید طرح و ابعاد ایده‌آلی که مناسب سند شما است را انتخاب کنید و سپس با در نظر گرفتن کاربرد پاکت و طبق چیزی که قبلا در مورد آن صحبت کردیم، از بین ۵ سایز استاندارد پاکت، گزینه دلخواه را انتخاب نمایید.

 

 نحوه خرید و سفارش پاکت پستی فلایر

حالا که با پاکت فلایر پستی و کاربردهای آن به طور کامل آشنا شدید و همچنین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آن را شناختید، نوبت به خرید و سفارش این نوع پاکت می‌رسد. شما مشتریان عزیز می‌توانید به وب‌سایت پاکتچی مراجعه کنید و به سادگی محصول مورد نظر خود را از بین تمام محصولات چاپی ما سفارش دهید. در صورتی که پاکت انتخابی شما نیاز به سفارشی‌سازی و طراحی ویژه داشته باشد، کافیست طراحی آن را به ما بسپارید.

 

کلام آخر

 در این مطلب از پاکتچی به معرفی پاکت‌ فلایر پستی، کاربردهای آن و عوامل موثر بر قیمت نهایی این نوع پاکت پرداختیم. همچنین نحوه سفارش و خرید آن را از این شرکت بیان کردیم. توصیه ما این است که قبل از سفارش این محصول، حتما نیاز‌های بسته‌بندی خود را مشخص کنید و سپس یکی از سایز پاکت‌های پستی فلایر را که مناسب کارتان است، انتخاب نمایید.

 

فروش عمده پاکت

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید