با استفاده روزافزون از اینترنت و رشد گسترده خریدهای اینترنتی، امروزه پاکت‌های پستی حبابدار به یکی از لوازم اصلی اداری و تجارت الکترونیک تبدیل شده‌اند. این پاکت‌ها در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها تولید می‌شوند و پاسخی ارزان و مقرون‌به‌صرفه برای بسته‌بندی و ارسال اقلام شکننده و ظریف هستند.

در این مطلب از پاکتچی قصد داریم ابتدا تعریفی از این نوع پاکت را بیان کنیم و سپس به ذکر کاربرد‌ها و مزیت‌های استفاده از آن بپردازیم. در انتها نیز نحوه سفارش و خرید پاکت پستی حبابدار از مجموعه پاکتچی را بیان می‌کنیم.

 

خرید آنلاین پاکت

 

پاکت پستی حبابدار چیست؟

پاکت پستی حبابدار یکی از انواع پاکت‌های پستی است که داخل آن یک‌سری نیم‌کره‌های حبابدار پوشیده از هوا ردیف شده‌اند و قسمت بیرونی پاکت نیز معمولا از کاغذ یا پلاستیک ساخته شده است. این ارسال کننده‌ها که آن‌ها را با عنوان پاکت‌های پستی بالشتکی هم می‌شناسند، از بیرون شبیه یک پاکت معمولی به نظر می‌رسند؛ اما درون آن‌ها برای محافظت بیشتر، با پوشش حبابدار پوشانده شده است.

پاکت‌های پستی حبابدار معمولاً برای محافظت از بسته‌های شکننده و حساسی که ممکن است در طول فرآیند حمل و نقل آسیب ببینند طراحی شده‌اند و دلیل آن هم این است که حباب‌های پر شده از هوا نسبت به پاکت‌های استاندارد و معمولی مثل یک بالشتک ضربه‌گیر عمل می‌کنند و محافظت بهتری از محتویات داخل پاکت به عمل می‌آورند؛ بنابراین اگر محصولات ارسالی شما نیاز به محافظت ویژه دارند، استفاده از این نوع پاکت‌ها یک ضرورت است.

پاکت‌های حبابدار از مواد مختلفی مانند کاغذ کرافت، پلی اتیلن، مایلار و مقوا ساخته می‌شوند. پاکت‌هایی که از مواد پلی ساخته می‌شوند، در موارد بسیاری کاربرد دارند. مقاومت این بسته‌ها در برابر رطوبت بسیار خوب است و از انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

سفارش پاکت حبابدار پستی

مزایای استفاده از پاکت پستی حبابدار

در طول فرآیند حمل و نقل، ممکن است پاکت پستی دچار ضربه شود؛ روی هم بیفتد و آسیب ببیند. این ارسال کننده‌های حبابدار، از کالایی که داخل پاکت است به خوبی محافظت می‌کنند. در واقع روکش حبابدار، اقلام داخل پاکت را با یک بالشتک پر از هوا احاطه کرده و در صورت افتادن یا ضربه دیدن، مثل یک مانع از آسیب دیدن محتویات داخل بسته جلوگیری می‌کند. جالب است بدانید که هر چه حباب‌های هوا بزرگتر باشند، محافظت بیشتری از بسته‌های پستی به عمل می‌آید.

دریافت یک محصول آسیب دیده برای هر مشتری یک تجربه ناخوشایند است. محصولی که در حین حمل و نقل آسیب می‌بیند، علاوه بر اینکه برای یک شرکت ضرر و زیان به همراه دارد، تاثیر بدی بر اطمینان و اعتماد مشتری نسبت به آن شرکت خواهد گذاشت؛ بنابراین هر کسب و کار تجارت الکترونیک وظیفه دارد کاری کند تا محصولی که برای مشتری ارسال می‌شود، سالم به دستش برسد و این، تنها زمانی امکان‌پذیر است که یک شرکت از بهترین مواد بسته‌بندی برای محافظت از محصولات در حال انتقال خود استفاده نماید.

امروزه پاکت‌های پستی حبابدار به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حمل و نقل و ارسال محصولات شکننده و حساس و همچنین اسناد مهم تبدیل شده‌اند. حباب‌های هوای بیرون زده داخل پاکت، باعث افزایش ایمنی محصولات می‌شوند. این نوع پاکت‌ها علاوه بر اینکه ضد رطوبت هستند، شوک ناشی از ضربات را جذب می‌کنند. همین ویژگی‌ها باعث شده است که استفاده از پاکت‌های حبابدار به کارآمد‌ترین و راحت‌ترین روش ارسال محصولات برای مشاغل مختلف تبدیل شود و استفاده از آن روز به روز افزایش پیدا کند. در ادامه به ذکر مهم‌ترین مزایای استفاده از پاکت‌های پستی حبابدار می‌پردازیم.

سبک و موثر

پاکت‌های پستی حبابدار سبک وزن هستند و به درد حمل و نقل کالا‌های کوچک و حساس از یک مکان به مکان دیگر می‌خورند. حباب‌های هوای محبوس در داخل بسته‌بندی، محافظت بهتری از کالاهای شکستنی داخل پاکت به عمل می‌آورند که در ارسال کالای بدون آسیب بسیار موثر است.

تحت تاثیر قرار دادن مشتری با بسته‌های پستی حبابدار

پاکت‌های پستی حبابدار در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف برای حمل و نقل انواع کالا عرضه می‌شوند. این بسته‌ها نه تنها از محصولات محافظت می‌کنند، بلکه به دلیل زیبایی خاصی که دارند مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. پاکت‌های پستی حبابدار قابلیت سفارشی‌سازی دارند و شما می‌توانید برند و طرح دلخواه خود را به صورت اختصاصی روی آن چاپ کنید و از آن‌ها برای تبلیغ شعار برند خود استفاده نمایید.

قابلیت بازیافت

امروزه بسیاری از تولید کنندگان پاکت پستی حبابدار، در جهت حمایت از محیط زیست، این پاکت‌ها را از مواد آلی و زیست تخریب‌پذیر می‌سازند؛ بنابراین این محصولات علاوه بر کمک به ارسال ایمن کالاها، قابلیت بازیافت هم دارند. این جنبه حیاتی در مورد این بسته‌ها، باعث افزایش محبوبیت آن در سرتاسر جهان شده است.

 

ابعاد مختلف پاکت پستی حبابدار

پاکت‌های پستی حبابدار در اندازه‌های مختلف CD، 120، B5، A4، B4، A3 موجود هستند و برای قرار دادن اقلام در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. ابعاد کوچک‌تر این محصول برای حمل ‌و ‌نقل و نگهداری کالاهایی مانند جواهرات، دیسک‌ها و وسایل الکترونیکی کوچک ایده‌آل هستند و از ابعاد بزرگتر این نوع پاکت هم می‌توان برای ارسال کالاهایی مثل اقلام الکترونیکی بزرگتر، کابل‌ها، لوازم آرایشی و ... استفاده کرد.

 این نوع پاکت‌ها چون کوچک‌تر و سبک‌تر از جعبه یا کارتن‌های پستی هستند، هزینه ارسال آن‌ها معمولاً کمتر است. در صورتی هم که این نوع پاکت را به صورت عمده از دفاتر پست، فروشگاه لوازم اداری، مراکز حمل و نقل و شرکت‌های تولید پاکت پستی خریداری کنید، هزینه نهایی برایتان بسیار مقرون به صرفه تمام می‌شود. لازم به توضیح است که اغلب این پاکت‌ها دارای یک نوار چسبناک جدا شونده در قسمت بالایی خود هستند تا بسته شدن پاکت را راحت‌تر کنند. با این ویژگی، تشخیص دستکاری پاکت نامه هم آسان‌تر خواهد شد.

پرفروش‌ترین پاکت پستی حبابدار سایز A4 آن است که معمولاً در بسته‌های صدتایی سفارش داده می‌شوند. اگر مقدار کمتری از آن را نیاز داشته باشید، می‌توانید با قسمت فروش شرکت تماس بگیرید.

سایز رایج دیگری که از آن بیشتر استفاده می‌شود، پاکت‌های حبابدار A5 هستند. در این نوع از پاکت‌های پستی،  فضایی برای نوشتن اطلاعاتی مثل آدرس فرستنده، گیرنده، کد پستی و الصاق تمبر هم وجود دارد. درب این نوع پاکت از نوع چسب‌دار است که علاوه بر محافظت بهتر از محتویات داخل بسته، به دیده نشدن این محتویات نیز کمک می‌کند.


برای خرید پاکت پستی حبابدار سفید و پاکت پستی حبابدار نخودی کلیک کنید.


 

کاربردهای مختلف پاکت پستی حبابدار

 معمولاً برای ارسال اقلامی مانند CD  و DVD پاکت‌های حبابدار گزینه خوبی هستند. سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌ها به راحتی داخل پاکت قرار می‌گیرند. چون این کالاها بسیار آسیب پذیرند، وقتی که از پاکت پستی حبابدار برای حمل و نقل آن‌ها استفاده می‌شود، بهتر از زمانی که در یک پاکت بدون پد قرار دارند محافظت خواهند شد.

شما می‌توانید عکس‌ها را هم با یک پاکت پستی حبابدار ارسال کنید تا از خم شدن عکس‌ها در حین حمل و نقل جلوگیری شود. علاوه بر این، امکان ارسال چند کالا با هم نیز در یک پاکت پستی وجود دارد. البته به جز موارد استثنایی و شکننده که باید به دقت و به طور مجزا بسته‌بندی شوند.

 ممکن است شما به دلیل محافظت بهتر از محصولتان، بخواهید کالایتان را با یک کارتن پستی بفرستید. می‌دانید که هزینه این نوع بسته‌بندی از یک پاکت پستی بسیار بیشتر است. در چنین مواقعی می‌توانید محصول خود را با یک پاکت حبابدار ارسال کنید تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های شما، به همان اندازه ایمنی کالایتان هم حفظ شود.

گروهی از افراد به دلیل دغدغه‌هایی که بابت محیط زیست دارند، یک کارتن پستی مقوایی را به دلیل قابلیت بازیافت آن، به یک پاکت حبابدار ترجیح می‌دهند. با اینکه اکثر پاکت‌های حبابدار  قابل بازیافت نیستند و معمولا پس از باز کردن نمی‌توان مجددا از آن‌ها استفاده کرد؛ اما امروزه بسیاری از تولیدکنندگان در تلاش هستند تا با مواد بازیافتی این نوع پاکت‌ها را بسازند.

 

خرید و سفارش پاکت پستی حبابدار

چاپخانه بزرگ پاکتچی یک شرکت پیشرو در زمینه تولید پاکت است و مجموعه متفاوتی از پاکت‌های پستی حبابدار و انواع دیگر پاکت را با کیفیت‌های بالا و قیمت‌های جذاب عرضه می‌کند. برای خرید و سفارش این نوع پاکت پستی کافیست به وبسایت ما مراجعه کرده و هر نوع پاکتی که می‌خواهید را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. شما می‌توانید پاکت مورد نظرتان را از بین تمام محصولات پستی دیگر انتخاب نموده و کاربرد‌های آن را ببینید. لازم به ذکر است که در صورت سفارش با تیراژ بالا، از تخفیفات ویژه ما بهره‌مند خواهید شد.

 

کلام آخر

در این مطلب از پاکتچی به معرفی پاکت پستی حبابدار و ذکر مزایا و کاربردهای آن پرداختیم. پاکت‌های پستی حبابدار در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند. توصیه می‌شود که قبل از سفارش این محصول، نیاز‌های بسته‌بندی خود را به طور دقیق مشخص کنید و سپس محصولی که مناسب کارتان است را انتخاب نمایید. دقت کنید که هنگام خرید و سفارش پاکت پستی، بسیار مهم است که پاکت مورد‌ نظرتان از اندازه مناسبی برخوردار باشد تا محصول شما به راحتی در آن قرار گیرد.

 

پاکت سازی پاکتچی

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید