با گسترش کسب و کارهای آنلاین و خرید و فروش‌های اینترنتی، استفاده از پاکت‌های پستی بیش از گذشته رواج پیدا کرده است. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، احتمالا سعی بر این دارید که راه‌های جدیدی را برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود و کسب درآمد بیشتر پیدا کنید.

خرید عمده ابزار و وسایل مربوط به شغلتان، راهی عالی برای انجام این کار است و نتایج مثبتی از آن حاصل می‌شود. اگر قصد دارید تعداد زیادی بسته را پست کنید، خرید عمده پاکت پستی بهترین کار است؛ زیرا نه تنها در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی اضافی را نیز کاهش می‌دهد.

در این مطلب از پاکتچی قصد داریم به شما بگوییم که خرید عمده پاکت پستی برای چه کسب و کارهایی صرفه اقتصادی دارد؟

 

مزایای خرید عمده پاکت پستی

 صرفه‌جویی در هزینه‌ها

خرید عمده پاکت پستی یک روش بسیار موثر برای کاهش هزینه‌های مربوط به مشاغلی است که به این پاکت برای بسته‌بندی و ارسال محصولاتشان احتیاج دارند. بسته به اندازه شرکت و نیاز‌های خدمات پستی، خرید عمده پاکت می‌تواند بسیار ارزان‌تر از تهیه این محصولات به صورت تکی تمام شود. پس اگر قصد ارسال بسته‌های پستی در تیراژ بالا را دارید و نیاز به صدها یا هزاران پاکت برای بسته‌بندی این کالاها احساس می‌کنید، خرید عمده پاکت پستی برای شما از نظر مالی بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

 

افزایش فروش و جذب مشتری

 همه مردم به دنبال این هستند که کالای مورد نظرشان را با قیمت پایین‌تری پیدا کنند. اگر شما پاکت‌های پستی را ارزان‌تر خریداری کنید، می‌توانید تخفیفات بهتری را روی کالاهایتان اعمال نمایید. مشتری هم وقتی از قیمت‌های پایین‌تر شما نسبت به سایر فروشگاه‌ها مطلع می‌شود و می‌تواند کالای مورد نظرش را با همان کیفیت در قیمت کمتری تهیه کند، قطعاً ترجیح می‌دهد که خریدش را از شما انجام دهد.

به طور کلی با خرید عمده پاکت، مشتریان بیشتری جذب می‌کنید و فروش بیشتری خواهید داشت. البته لازم نیست از تمام سودی که از خرید یکجای پاکت پستی نصیبتان می‌شود صرف‌نظر کنید؛ فقط کافیست تا اندازه‌ای که محصولاتتان ارزان‌تر از بقیه رقبا باشد، از یک سود جزئی چشم‌پوشی کنید.

 

کمک به محیط زیست

خرید پاکت پستی با تعداد بالا، به محیط زیست هم کمک می‌کند؛ زیرا با این کار رفت و آمد شما کمتر شده و طبیعتا از اتومبیل نیز کمتر استفاده می‌شود. مصرف سوخت پایین‌تر، آلودگی هوا را هم کاهش می‌دهد. با نظر به اینکه امروزه توجه به مسائل زیست محیطی یک ترفند بزرگ فروش محسوب می‌شود، شما می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.

 

نگران نبودن از اتمام موجودی

 با خرید عمده پاکت، شما این کالا را همیشه در انبار خود دارید و لازم نیست که موقع فروختن محصولات، نگران اتمام موجودی و انتظار برای رسیدن پاکت جدید باشید. این موضوع برای مشتری هم سودمند است؛ زیرا سفارش خود را به‌موقع تحویل می‌گیرد. بدین ترتیب، از این لحاظ هم یک قدم از سایر رقبای خود جلوتر خواهید بود. این ترفند برای افزایش فروش در مواقعی از سال مثل ایام عید که بازار شلوغ‌تر است، بسیار کارساز خواهد بود.

در هر صورت، اگر به فکر خرید عمده پاکت پستی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و به صورت یکجا هستید، ما در شرکت پاکتچی منتظر شما هستیم. کافیست با بخش فروش ما تماس بگیرید و پاکت‌های خود را سفارش دهید.

 

 

خرید عمده پاکت برای چه کسب و کارهایی به‌صرفه است؟

در دنیای صنعتی و پیشرفته امروز، همه کارها با کمک اینترنت و به صورت آنلاین انجام می‌شود. امروزه مشاغل زیادی هستند که برای ارسال محصولاتشان به پاکت پستی نیاز پیدا می‌کنند. این کسب و کارها اگر بخواهند هر پاکت پستی را به صورت تکی خریداری کنند، علاوه بر اینکه زمان و انرژی زیادی از آن‌ها به هدر می‌رود، هزینه‌های نهایی آن‌ها هم بسیار افزایش پیدا می‌کند.

یک روش خوب که از همه لحاظ به نفع این مشاغل خواهد بود، خرید پاکت پستی با تعداد بالا است. در ادامه قصد داریم به معرفی مشاغلی که خرید عمده پاکت پستی برای آن‌ها صرفه اقتصادی دارد بپردازیم:

خرید پاکت تعداد بالا

فروشگاه‌های جواهرات و بدلیجات

یکی دیگر از کالاهایی که برای ارسال آن‌ها به پاکت پستی نیاز است، بدلیجات و جواهرات هستند. اگر صاحبان این کسب و کارها بخواهند پاکت‌های پستی مربوط به هر محصول را به صورت تکی خریداری کنند، از نظر مالی متحمل ضرر فراوانی خواهند شد؛ زیرا فروشنده پاکت پستی به دلیل فروش کم، سود بیشتری بر روی محصول خود اعمال می‌کند. این در حالی است که اگر همین پاکت‌ها به صورت عمده تهیه شوند، هزینه‌های معمول شرکت تولیدکننده پاکت هم کاهش پیدا خواهد کرد و او راضی می‌شود با حاشیه سود کمتری محصول خود را به فروش برساند.

 اگر شما هم در زمینه فروش بدلیجات و جواهرات مشغول به فعالیت هستید یا به تازگی می‌خواهید وارد این حوزه شوید، خرید عمده بسته‌های پستی مزایای بیشتری نسبت به خرید تکی برای شما دارد. همان‌طور که قبلا هم گفتیم، مهم‌ترین مزیت آن این است که شما پاکت‌ها را با قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه خرید می‌کنید و در کنار سود فروش، هزینه تهیه پاکت هم برای شما کمتر از خرده فروشانی که پاکت‌ها را به صورت تکی خریده‌اند تمام می‌شود. با همین کاهش هزینه‌ها در خرید عمده، شما می‌توانید محصولتان را با قیمت مناسب‌تری به فروش برسانید و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

 مزیت دیگری که خرید عمده پاکت پستی برای شما دارد، تنوع بالای محصولات است. اگر شما پاکت را با تعداد زیاد و یکجا خریداری کنید، طیف وسیعی از پاکت‌ها را با طرح‌ها و مدل‌های مختلف در اختیار خواهید داشت و می‌توانید در زمان مورد نیاز و بنا به محصولی که قرار است برای مشتری ارسال شود، از آن‌ها استفاده نمایید.

 پاکت‌هایی که ما در شرکت پاکتچی تولید می‌کنیم، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و تاریخ انقضای طولانی دارند؛ پس لازم نیست که هیچ‌گونه نگرانی بابت خراب شدن و از دست دادن کیفیت این بسته‌های پستی داشته باشید.

 

فروشگاه‌های لباس و مزون‌ها

 امروزه بسیاری از افراد به خاطر فرار از شدت ترافیک خیابان‌ها، آلودگی هوا، هدر دادن زمان و مشکلات رفتن از از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر، ترجیح می‌دهند که در خانه یا محل کار خود بنشیند و محصول مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خرید کنند. از دیگر کالاهایی که فروش اینترنتی آن بسیار رایج شده، لباس است. فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش لباس به صورت آنلاین مشغول به کار هستند، باید به فکر بسته‌بندی‌هایی باشند تا این لباس‌ها را به دست مشتری برسانند.

قطعاً خرید این بسته‌بندی‌ها به صورت عمده، برای این فروشگاه‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و می‌تواند سود چشمگیری را نصیب آن‌ها کند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پاکت مخصوص مزون لباس کلیک کنید.

خرید پاکت برای مزون لباس

فروشگاه‌های کتاب

 اگر شما یک فروشنده کتاب هستید و دائماً این محصولات را به جاهای مختلف ارسال می‌کنید، بهتر است که بسته‌بندی‌های کتاب‌ها را در تعداد بالا و به صورت عمده خریداری نمایید. خرید عمده پاکت‌های پستی مناسب ارسال کتاب نیز مانند سایر بسته‌بندی‌هایی که به صورت عمده تهیه می‌شوند، بسیار با صرفه‌تر از خرید جزئی است و به دلیل تخفیفاتی که از این طریق شامل آن خواهید شد، هزینه نهایی برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر تمام می‌شود. شما می‌توانید به صورت اینترنتی و در هر زمان که بخواهید، این پاکت‌های پستی را از شرکت ما و در تعداد بالا سفارش دهید و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

 

فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی

وسایل الکتریکی شامل باتری، شارژر، سیم و کابل، لوله و اتصالات، لوازم جانبی موبایل، کلید و پریز و ... می‌شوند. امروزه بسیاری از فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی که به صورت عمده فروشی فعالیت می‌کنند، به دنبال این هستند که تمام نیاز‌های مربوط به ارسال کالایشان را با قیمت‌های درخور و مقرون‌به‌صرفه تهیه کنند.

از آنجایی که خرید بسته‌های پستی مربوط به ارسال لوازم الکترونیکی به صورت تکی کاری بسیار زمان‌بر و پرهزینه است، بسیاری از صاحبان این شرکت‌ها به دنبال روشی هستند که بتوانند پاکت‌ها و کارتن‌های بسته‌بندی را به صورت عمده خریداری کنند تا هم برای شرکت سودآور باشد و هم رضایت بیشتر مشتری را جلب کند.

 

نحوه خرید عمده پاکت پستی از شرکت پاکتچی

برای خرید پاکت‌ پستی از شرکت پاکتچی، کافیست به وبسایت این شرکت مراجعه کرده و متناسب با نیاز خود و کسب و کاری که به آن مشغول هستید، هر نوع پاکتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. در صورت سفارش به صورت عمده و در تیراژ بالا هم، از تخفیفات جذاب این شرکت برخوردار خواهید شد.

 

نکات خرید پاکت پستی به صورت عمده

در صورتی که قصد خرید تعداد زیادی پاکت پستی را به صورت یکجا دارید، لازم است به نکات زیر توجه کنید:

1- سعی کنید پاکت مورد نظرتان را حتما از شرکت‌های معتبر تهیه کنید تا هم خیالتان از اصالت و کیفیت کالا راحت باشد و هم در هزینه‌های شما صرفه جویی شود؛ زیرا بسیاری از فروشگاه‌های متفرقه هستند که این پاکت‌ها را به صورت عمده به فروش می‌رسانند؛ اما کالایشان علاوه بر اینکه نسبت به شرکت‌های معتبر گران‌تر است، ممکن است از کیفیت پایین‌تری هم برخوردار باشد.

2- نکته مهم دیگری که قبل از تهیه پاکت پستی باید در نظر گرفت این است که قبل از خرید و سفارش این محصولات به نوع محصولی که قرار است ارسال شود، توجه کنید. بسیار مهم است که کالایی که برای مشتری فرستاده می‌شود، سالم به دستش برسد و این تنها زمانی ممکن است که بسته‌بندی کالا از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و سایز و ابعاد آن طوری باشد که محتوای داخل پاکت، هنگام حمل و نقل آسیبی نبیند.

3- نکته سوم قبل از خرید عمده این است که بازار هدفتان را مشخص کنید و ببینید کدامیک از محصولات شما پرفروش‌تر است تا پاکت پستی را متناسب با آن سفارش دهید.

 

کلام آخر...

در حال حاضر شرکت‌ها و فروشگاه‌های متفرقه زیادی هستند که پاکت پستی را با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسانند. چنانچه قصد خرید این پاکت به صورت عمده و تیراژ بالا را دارید، سعی کنید به فروشگاه‌ها و شرکت‌هایی مراجعه کنید که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسب‌تری هم داشته باشند. شرکت پاکتچی یک شرکت پیشرو در زمینه تولید انواع پاکت است و علاوه بر فروش در تیراژ کم، به صورت عمده هم پاکت‌های تولیدی خود را به فروش می‌رساند. برای تهیه پاکت، می‌توانید با بخش فروش این شرکت تماس بگیرید و قبل از سفارش و خرید محصول با آن‌ها مشورت کنید.

 

فروش انواع پاکت پستی

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید