با بررسی کاربردهای متفاوت پاکت سفید محرمانه همراه ما باشید. در عصر جدید بسیاری از افراد مایل به ارسال کارهای خود از طریق پست هستند و تبادلات از راه دور طرفداران بسیاری دارد. این موضوع باعث تولید پاکت‌ها در مدل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف شده است.

پاکت سفید محرمانه نیز یکی از انواع پاکت‌های پستی است که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد و از تولیدات پرفروش چاپخانه پاکتچی است. در ادامه مطلب، هر آنچه که درباره پاکت سفید محرمانه باید بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

همه چیز درباره پاکت نامه

پاکت نامه‌ (Envelope) یکی از ابزارهای بسته‌بندی است که بیش از 4000 سال قدمت دارد. پاکت نامه برای جابه‌جایی نامه‌های مختلف و موارد مشابه آن استفاده می‌شود. برخی از افراد برای سالم ماندن مدارک خود و برخی دیگر نیز به نشانه احترام به طرف مقابل از آن استفاده می‌کنند. درواقع، پاکت نامه به مدرک شما رسمیت بخشیده و مانع از آسیب‌دیدگی و مخدوش شدن آن می‌شود.

بنابراین استفاده از انواع پاکت نامه، یکی از آداب معاشرت اداری است و به نوعی احترام به همکاران و ارباب رجوع محسوب می‌شود. جنس پاکت نامه نیز از کاغذ است و میزان ضخامت آن هم به مدل پاکت نامه بستگی دارد. پاکتچی، ضخامت پاکت نامه محرمانه را به منظور افزایش کیفیت آن در سطح استانداردی قرار داده است. به‌این‌ترتیب، این پاکت نامه ضخامت بالایی دارد به صورتی که پاره کردن آن کار مشکلی است.

پاکت سفید محرمانه چیست؟

پاکت سفید محرمانه پاکتی است که از ۳ لایه تشکیل شده و یکی از محکم‌ترین پاکت‌های پستی در جهان است. رنگ جداره بیرونی این پاکت، سفید رنگ بوده و جداره داخلی آن نیز مشکی رنگ است. از این پاکت به‌منظور حمل اسناد محرمانه و موارد این‌چنینی استفاده می‌کنند به همین خاطر جداره داخلی آن را با رنگ مشکی پوشش می‌دهند تا اطلاعات برگه‌های داخل آن مشخص نباشد.

بنابراین جزئیات مدارک قرار داده شده در داخل پاکت مخفی می‌ماند تا زمانی‌که پاکت باز شود. همچنین این نوع پاک پستی در برابر نور، آب و پارگی نیز مقاومت خوبی داشته و سطح کیفی آن بالا است. این پاکت که مخصوص نگهداری یا ارسال مدارک محرمانه تولید شده است در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار گرفته و درصد رضایت از آن بالا است.

 

خرید پاکت سفید محرمانه

 

کاربردهای پاکت سفید محرمانه

در این قسمت، به کاربردهای متفاوت پاکت سفید محرمانه می‌پردازیم. از کاربردهای متفاوت پاکت سفید محرمانه می‌توان به انتقال اسناد رسمی و اداری، مدارک مختلف همچون کاتالوگ، بروشور، چک و ... اشاره کرد. درواقع، این پاکت یکی از موارد پراستفاده در ادارات است که از آن جهت نگهداری یا جابه‌جایی مدارک و اسناد استفاده می‌کنند.

ضمن اینکه، اگر قصد ارسال مرسوله یا یک سفارش اینترنتی را دارید این پاکت مناسب نیست و بایستی از مدل‌های دیگر پاکت‌های پستی استفاده کنید. بنابراین با استفاده از پاکت سفید محرمانه می‌توان امنیت مدارک خود را افزایش داد و مانع از آلودگی یا تخریب آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید؛ مشخصات پاکت نخودی اداری

 

پاکت سفارشی محرمانه

 

مشخصات پاکت نامه سفید محرمانه

از مشخصات پاکت نامه سفید محرمانه می‌توان به وزن مناسب آن، مقاومت بالا در برابر عوامل بیرونی، جنس نایلونی جداره داخلی و ضخامت بالای آن اشاره کرد. این جنس نایلونی که در پوشش مشکی رنگ داخل پاکت تعبیه شده است منجر به افزایش ایمنی پاکت شده به گونه‌ای که محتویات آن حتی در صورت قرار گرفتن در مقابل نور مخفی مانده و جزئیات آن را نمی‌توان تشخیص داد.

ضمن اینکه، پاکت نامه سفید محرمانه از مدل‌های 80 گرمی است که آن را می‌توان در اندازه‌های مختلفی همچون A3، A4، A5، B4 و B5 سفارش داد. درواقع، شما باید با در نظر گرفتن مدل سند یا مدرکی که می‌خواهید در پاکت قرار دهید نسبت به سفارش ابعاد آن اقدام کنید. اگر یک سند بزرگ را داخل پاکت کوچک قرار دهید پاکت و حتی مدارک نیز از نظر ظاهر و مقاومت افت می‌کنند. بنابراین در هنگام ثبت سفارش به ابعاد مدارک خود توجه داشته باشید.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پاکت سفید محرمانه

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پاکت سفید محرمانه می‌توان به کیفیت تولید، اندازه، انجام چاپ اختصاصی بر روی پاکت و نحوه سفارش آن اشاره کرد. پاکت‌های محرمانه همانطور که گفته شد در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها با قیمت به خصوص به فروش می‌رسند.

کیفیت ساخت پاکت نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی آن است. پاکت نامه‌های محرمانه با بهره‌گیری از متریال مختلف تولید می‌شوند و بالطبع محصولات تولیدشده با مواد اولیه مرغوب از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت بیشتری هم دارند.

نحوه سفارش پاکت نامه نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. افرادی که پاکت نامه را به صورت عمده‌ای سفارش می‌دهند از تخفیفات ویژه پاکتچی برخوردار می‌شوند و می‌توانند محصول را با قیمت بهتری نسبت به خرید جرئی خریداری کنند.

 

خرید پاکت سفید محرمانه با بهترین قیمت

امکان خرید پاکت سفید محرمانه با بهترین قیمت توسط پاکتچی فراهم‌شده است. این پاکت را می‌توانید با چاپ اختصاصی و درج لوگو مخصوص مرکز خود در هر منطقه ایران که باشید سفارش دهید. چاپ پاکت پاکتچی آماده همکاری با سایر مراکز اداری، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور و ... است و پاکت مدنظر شما را با تضمین کیفیت عرضه می‌کند. جهت اطلاع از قیمت روز پاکت نامه محرمانه سفیدرنگ می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

و در آخر مروری بر تاریخچه پاکت نامه

پیش از پرداختن به معرفی پاکت سفید محرمانه و کاربردهای آن به تاریخچه پاکت نامه می‌پردازیم تا شما عزیزان هر چه بهتر با این ابزار بسته‌بندی آشنا شوید. از زمان کشف پاکت نامه قرن‌هاست که می‌گذارد. بابلی‌ها در حدود 4000 سال پیش به‌جای پاکت نامه با استفاده از خاک رس یک لوح ایجاد کرده و پیغام‌های خود را بر روی آن حک می‌کردند و سپس با عملیات پختن لوح اقدام به محکم سازی آن می‌کردند.

اولین مخترع پاکت‌ نامه نیز چینی‌ها هستند که حدود 3500 سال پیش آن را کشف کرده و استفاده می‌کردند. درواقع، مقامات چینی به منظور محفوظ ماندن رازهای سلطنتی خود از پاکت نامه استفاده می کردند. همچنین مردم عادی در زمان کشف پاکت‌ها سواد لازم را نداشتند و این پاکت‌ها مخصوص افراد ثروتمند بود که توسط آن اسناد خود را حفظ می‌کردند.

 

سفارش اینترنتی  پاکت نامه

 

نظرات کاربران

2 نظر ثبت شده است

  1. موسی 1400/09/14 پاسخ

    امگان تولید پاکت داخل مشکی که حبابدار هم باشد دارید - یعنی پاکت حبابدار محرمانه
  2. 1400/09/19

    خیر - یا پاکت داخل مشکی انتخاب کنید یا پاکت حبابدار-البته میتوانید پاکت حبابدار رنگی نیز استفاده کنید

نظر خود را وارد کنید