در میان انواع مختلف کسب و کارهایی که وجود دارند، برخی در حوزه ارائه محصول فعالیت دارند؛ اما برخی نیز در حال ارائه خدمات هستند. خدمات مختلف آموزشی، اداری، پزشکی و... که نحوه تبلیغات و بازاریابی در هر کدام از آن‌ها متفاوت از دیگری است. یکی از انواع کسب و کارهای خدماتی که به میزان زیادی با اقلام کاغذ، رسید و...سروکار دارد، دفترخانه‌های ثبت اسناد و املاک هستند. روزانه افراد زیادی به دفترخانه‌ها مراجعه می‌کنند تا انتقال مالکیت و یا وکالت اموال منقول و غیر منقول خود را به دیگری انجام دهند.

امروزه اگرچه تکنولوژی سیستم‌های کامپیوتری با رشد و پیشرفت زیادی روبرو شده است، اما هنوز هم انتقال مالکیت و وکالت‌ها به صورت کاغذی سند می‌شوند. البته اطلاعات به صورت بایگانی در سامانه‌های مختلف ثبت می‌شود؛ اما افرادی که به دفترخانه مراجعه می‌کنند، اطلاعات انتقال سند را به صورت کاغذی دریافت می‌کنند.

با توجه به اهمیتی که اسناد مختلف در سایر کارهای اداری افراد دارد، نیاز است که به خوبی نگهداری شوند. برای نگهداری و محافظت بهتر از اسناد مختلف خودرو، املاک و یا وکالت‌ها نیاز به پاکت‌های مقاومی برای محافظت از اسناد لازم است. البته پاکت دفترخانه نیاز به فاکتورهای مختلفی دارد تا بتواند علاوه بر محافظت بهتر از محتوای خود، مخاطبان را به سمت خدمات شما جذب کند. در این نوشتار از پاکتچی قصد داریم چاپ پاکت دفترخانه و اصول مختلف آن را بررسی کنیم.

 

چاپ پاکت

پاکت دفترخانه

 

چرا پاکت دفترخانه در بازاریابی اهمیت دارد؟

تمامی کسب و کارها و سرمایه گذاری‌های مختلف به دنبال این هستند تا از هر راهی برای افزایش مشتری و بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده کنند. یکی از ارکان مهمی که در همه شرکت‌ها و از جمله دفاتر ثبت اسناد و املاک وجود دارد، پاکت‌های مختلفی است که برای مکاتبات اداری، قراردادها و... به کار می‌رود.

در دفاتر اسناد رسمی نیز پاکت‌ها و اقلام کاغذی مختلفی مانند سربرگ، ست اداری و انواع پاکت نامه استفاده می‌شود. اما مهم‌ترین پاکت در این دفاتر، پاکت دفترخانه است که برای نگهداری و قرار دادن قراردادها، اسناد مختلف خودرو و املاک وکالت ‌نامه‌ها استفاده می‌شود.

از سوی دیگر هر چقدر که محتوای یک پاکت اهمیت بیشتری داشته باشد، نیاز به پاکتی با مقاومت بیشتر دارد. شاید تصور کنید که میزان مقاومت و طراحی روی پاکت دفترخانه اهمیت چندانی ندارد و آنچه باعث جذب مخاطبان به خدمات شما است، نیاز آن‌ها به این خدمات است. اما زمانی که تعداد دفاتر ثبت اسناد و املاک گسترش پیدا مکند، افراد برای دریافت خدمات اداری و انتقال اسناد، به دنبال مکانی هستند که بهترین کیفیت را ارائه دهد. کیفیت خدمات نیز به عوامل مختلفی مانند درست انجام دادن پروسه کاری بستگی دارد.

کیفیت مناسب پاکت دفترخانه همراه با طراحی مناسب و جذاب و مقاومت بالای آن از جمله عواملی است که در جذب مخاطبان به شما تاثیر دارد. همچنین برای بالا بردن کیفیت، بهتر است که طراحی پاکت دفترخانه با سایر اقلام کاغذی مانند ست اداری هماهنگی در طرح و رنگ داشته باشد.

پاکت دفترخانه که به صورت اختصاصی و سفارشی برای برند شما طراحی و تنظیم شده است، کسب و کار شما را در نظر مشتری بسیار حرفه‌ای‌تر نمایش می‌دهد؛ بنابراین توصیه می‌شود به جای ارسال مدارک اداری و اسناد مختلف خود در یک پاکت تمام سفید و خسته کننده، از یک پاکت سفارشی و متناسب با برند و کسب و کارتان استفاده کنید تا اعتبار شرکت شما در نگاه مشتری افزایش پیدا کند. تجربه ثابت کرده است که هرگاه فرد گیرنده، نام شرکت را در پشت پاکت می‌بیند، علاوه بر اینکه ارتباط عمیق‌تری بین او و برند برقرار می‌شود، با احتمال بیشتری هم در دسته مشتریان وفادار به برند قرار می‌گیرد.

در ادامه اهمیت پاکت اختصاصی دفترخانه در جذب مخاطب را بررسی می‌کنیم.

 

چاپ پاکت دفترخانه

 

اهمیت پاکت اختصاصی دفترخانه

  • پاکت دفترخانه دارای اطلاعات مختلفی مانند شماره تماس، راه‌های ارتباطی و آدرس است. همین امر باعث می‌شود که مخاطبان و مشتریان با کمک این مشخصات که بر روی پاکت درج شده است، بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.
  • در میان انواع مختلف پاکت‌های اداری، پاکت دفترخانه به عنوان یک پاکت تخصصی و سفارشی برای حرفه و کسب و کار شما شناخته می‌شود. نوع طراحی و چاپ پاکت نیز اهمیت بالایی دارد و چاپ اختصاصی آن سبب می‌شود که از دیدگاه مشتریان حرفه‌ای‌تر به نظر برسید. بهتر است به جای چاپ یک پاکت با رنگی سفید و طراحی و نوشتار کسل کننده دوری کنید. چاپ سفارشی پاکت دفترخانه اعتبار دفترخانه شما را در نظر مخاطبان افزایش می‌دهد و در گذر زمان باعث افزایش مشتریان شما خواهد شد.
  • زمانی که مشتریان دریافت خدمات اداری و انتقال سند به دفتر شما مراجعه می‌کنند، از راه‌های مختلف با شما ارتباط برقرار می‌کنند. ارائه پاکت دفترخانه سفارشی و حرفه‌ای تاثیر زیادی در جذب مخاطبان و حفظ مشتریان در گذر زمان دارد.
  • طراحی درست و اصولی پاکت دفترخانه سبب می‌شود که برند کاری شما در نظر مخاطبان بهتر شناخته شود و در جذب مشتریان بالقوه نیز موثر است.
  • در دفاتر اسناد رسمی پاکت دفترخانه وظیفه محافظت از اسناد مهم مشتریان را دارد. اگر کاغذ و مقوای این پاکت مقاومت مناسبی نداشته باشد، به مرور می‌تواند مشتریان شما را کاهش دهد.
  • طراحی اصولی پاکت دفترخانه به همراه مقاومت مناسب آن به خوبی در ذهن مخاطب ثبت می‌شود و باعث می‌شود که خدمات دفتری شما را حرفه‌ای بداند.
  • ارسال اسناد مهم مانند سند املاک، خودرو و یا وکالت نامه‌های مختلف در پاکت‌های اختصاصی با کیفیت، حس آرامش و اطمینان را در مخاطبان ایجاد می‌کند و در پیشبرد اهداف بازاریابی شما تاثیر مستقیم و مثبت دارد.

در هر حال، فراموش نکنید اهمیت طراحی و کیفیت چاپ روی پاکت، چیزی کمتر از کیفیت خود پاکت نیست. این مورد تاثیر بسیار زیادی در استحکام روابط بین سازمانی دارد. برای سازمانی که نامه و قراردادی را از سوی شرکتی دریافت می‌کند که آن نامه داخل یک پاکت ساده و بدون اسم و نشانی گذاشته شده است، غیر‌حرفه‌ای بودن شرکت مزبور تداعی می‌شود. در واقع، یک پاکت زمانی برای شخص گیرنده دارای اعتبار و اهمیت است که روی آن نام و نشانی رسمی شرکت، چاپ شده باشد.

از طرفی چون ثبت لوگو به عنوان هویت سازمانی شما تلقی می‌شود، باید در همه جا یکسان بوده و نوع طراحی آن در دیگر اقلام موجود در سازمان مثل سربرگ فاکتور‌ها یا کارت‌های ویزیت نیز، متفاوت نباشد. توصیه می‌کنیم که پاکت را هم جزو موارد مهم و ست‌های اداری شرکت بدانید و طراحی آن را متناسب با اقلام دیگر موجود در تجارتتان، در نظر بگیرید.

 

چاپ پاکت کرافت

پاکت اختصاصی دفترخانه

 

انواع پاکت دفترخانه

پاکت دفترخانه در طراحی مختلف و در ابعاد و سایزهای متفاوتی ارائه می‌شود تا بتوان اسناد مختلف را در آن قرار داد.

1) یکی از انواع پاکت دفترخانه، پاکتی با ابعاد A4 و به صورت تک رنگ است. این طرح‌ها به صورت لایه باز هستند و در صورت دلخواه می‌توان آن را در برنامه فتوشاپ ویرایش کرد و تغییر داد. تصویر این پاکت را در پایین مشاهده می‌کنید.

2) در این مدل از پاکت که به صورت لایه باز است رنگ بندی‌های مختلف قابل اجرا است. ابعاد این پاکت 26 در 23 سانتی متر است. برای رنگ لایه‌ها از گرادینت استفاده می‌شود تا زیبایی بیشتری به طرح داده شود.

طرح لایه باز پاکت دفترخانه به شکلی طراحی شده  که به راحتی می‌توانید در متن، چبدمان، نوشته‌های، رنگ بندی قالب و همچنین پس زمینه تغییرات دلخواه و مورد نظر را اعمال کنید.

3) پاکت‌های بزرگ که در ابعاد A5 تهیه می‌شوند و در دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ثبت ازدواج و طلاق به کار می‌رود. این پاکت‌ها نیز ابعادی معادل 35 در 49 سانتی متر دارند و به صورت لایه باز و یا برش از پهلو قابل طراحی و چاپ هستند.

دفاتر اسناد رسمی مختلف علاوه بر پاکت‌های اداری نیاز به کارت ویزیت، سربرگ و ست اداری دارند که می‌توان طراحی و چاپ نوشتار روی پاکت‌های مختلف دفترخانه را با طراحی روی کارت ویزیت و سایر اقلام کاغذی مانند ست اداری هماهنگ کرد تا زیبایی و همخوانی بیشتری میان آن‌ها برقرار باشد.

 

قیمت پاکت زرد

چاپ پاکت اختصاصی دفترخانه

 

عوامل موثر در قیمت پاکت دفترخانه

برای تعیین قیمت یک پاکت کاغذی عوامل متعددی مانند رنگ، جنس مقوای پاکت، ابعاد پاکت و... تاثیر گذار است. از سوی دیگر نوع چاپ پاکت بر اساس چاپ افست و یا دیجیتال سبب تغییر قیمت خواهد شد.

 با استفاده از چاپ افست می‌توان پاکت در تیراژ بیشتر چاپ کرد و قیمت تمام شده کاهش پیدا می‌کند. اما در چاپ به روش دیجیتال، تیراژ کمتری تولید می‌شود و قیمت پاکت‌ها در نهایت بیشتر خواهد شد. یکی دیگر از مواردی که در قیمت نهایی پاکت دفترخانه موثر است، گرماژ کاغذ و مقوایی است که برای تهیه پاکت استفاده می‌شود.

به طور کلی، چاپ پاکت در تیراژهای متفاوت به نوع کسب و کار، زمان و بودجه‌ای که صاحبان شرکت‌ها برای چاپ کنار گذاشته‌اند، بستگی دارد. انتخاب بین چاپ افست و دیجیتال هم دقیقاً بستگی به تعداد پاکت و مدت زمانی دارد که برای دریافت پاکت در نظر گرفته شده است. در هر صورت، اگر می‌خواهید پاکت شما در مدت زمان کوتاه و با کیفیت بسیار بالا چاپ شود، از روش چاپ دیجیتال استفاده کنید. این روش برای مواقعی که دچار محدودیت زمانی هستید و تعداد کمی پاکت مد نظر شما است، بسیار مقرون به‌صرفه تمام می‌شود. منظور از تیراژ پایین پاکت، از ۱۰۰ عدد تا کمتر از ۹۰۰ عدد است.

برای ارائه خدمات بهتر به مخاطبان در مشاغل و کسب و کارهای مختلف روش‌های مختلفی وجود دارد. هدف نهایی از ارائه خدمت بهتر جذب مشتریان و پیدا کردن مزیت بیشتر در میان رقبای کاری است. دفترداران اسناد رسمی و یا اسناد ازدواج نیز به بازاریابی و تبلیغات نیاز دارند. البته در این مشاغل نمی‌توان به صورت گسترده تبلیغ و بازاریابی کرد. اما با استفاده از امکانات محدود و فعالیت‌های روزمره دفترخانه می‌تواند جذب مخاطبان تاثیر گذاشت.

دفترداران با طراحی و چاپ پاکت با کیفیت و مناسب برای دفترخانه می‌توانند در گذر زمان سبب جذب مخاطبان به برند کاری خود باشند. به همین دلیل با تولید و طراحی پاکت‌های دفترخانه با کیفیت مناسب و مقاومت بالا، رنگ بندی مناسب و درج اطلاعات به شکل درست در این زمینه لازم و ضروری است.

پاکتچی یکی از شرکت‌های چاپ و طراحی انواع پاکت پستی و اقلام چاپی کاغذی مانند سربرگ، کارت ویزیت، ست اداری و سایر پاکت‌های اداری است. این شرکت با استفاده از سیستم هوشمند، تیم کاری مجرب و دستگاه‌های چاپ دیجیتال و افست با تکنولوژی روز، تمامی اقلام کاغذی و انواع پاکت را تولید می‌کند. اگر شما هم برای بند کاری خود نیاز به طراحی و چاپ انواع پاکت، سربرگ و ست اداری با کیفیت و منحصر به فرد دارید، با ما تماس بگیرید.

 

تلفن چلپخانه تهران

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید