کارتن پستی با چاپ سفارشی | کارتن پستی با چاپ اختصاصی

این روزها با گسترش تکنولوژی و اینترنت، تجارت الکترونیک به یکی از روش‌های اصلی خرید و فروش کالاها تبدیل شده است. افراد اکنون می‌توانند به راحتی از طریق وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و در خانه یا محل کار تحویل بگیرند. از طرفی رقابت تنگاتنگی بین فروشندگان آنلاین در بسیاری از زمینه‌ها و صنایع وجود دارد. با وجود اینکه قیمت مناسب کالا، کیفیت و تنوع محصولات، خدمات پس از فروش خوب و یک تجربه خرید کاربری مطلوب، می‌تواند از عوامل رضایت مشتریان باشد؛ اما این بسته‌بندی محصول است که بیش از هر چیز، بزرگترین تاثیر را بر افزایش رضایت مشتریان خواهد داشت.

 بسته بندی اولین نقطه ارتباط بین مشتری و کسب و کار شما است. آگاهی از این موضوع باعث شده تا بسیاری از فروشگاه‌ها به سفارش کارتن پستی با چاپ اختصاصی و طرح دلخواه روی آورند و باور داشته باشند که این کار می‌تواند باعث افزایش اعتبار کاری و بالا بردن رضایت و اعتماد مشتریان نسبت به آن‌ها شود. در این مطلب از پاکتچی قصد داریم تمام نکاتی که لازم است قبل از سفارش کارتن پستی با طرح دلخواه و چاپ اختصاصی رعایت کنید را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

سفارش کارتن پستی با چاپ اختصاصی

کارتن پستی با چاپ اختصاصی، نوعی کارتن است که بر روی بدنه آن نوشته‌ها و طرح‌هایی چاپ می‌شوند. این طرح‌ها می‌توانند لوگوی شرکت یا متن دلخواه مشتری باشند. کارتن پستی با طرح دلخواه، برای بسته‌بندی انواع کالاها استفاده می‌شود و یک گزینه عالی برای کسب و کارهایی است که تقاضای یک بسته‌بندی اختصاصی برای محصولات خود دارند.

امروزه بسیاری از فروشندگان آنلاین، به سفارش کارتن پستی با چاپ اختصاصی روی آورده‌اند. اهمیت بالای بسته‌بندی در رقابت بین فروشندگان و جذب مشتریان جدید، از عوامل مهمی است که فروشندگان را ترغیب می‌کند تا از این روش بازاریابی به سادگی عبور نکنند. طراحی و چاپ اختصاصی بر روی کارتن پستی باعث می‌شود تا فروشنده، برند خود را بهتر به نمایش بگذارد و تجربه خرید مطلوب‌تری را برای مشتریان به ارمغان آورد.

یک کارتن پستی با طراحی جذاب و منحصر به فرد، می‌تواند توجه مشتری را به خود جلب کرده و اولین ارتباط موثر فیزیکی بین مشتری و محصول را فراهم نماید. این کارتن پستی به عنوان نمادی برای شناسایی برند فروشنده نیز عمل می‌کند و باعث می‌شود مشتریان همواره نام برند را در خاطر خود داشته باشند.

به طور کلی، طراحی اختصاصی بر روی کارتن پستی می‌تواند به فروشنده کمک کند تا بازار خود را گسترش داده و تجربه خرید مشتریان را بهبود بخشد. این امر نشان از حمایت از محصول، حفاظت از آن در حین حمل و نقل و نمایش حرفه‌ای محصول به مشتریان دارد و در نهایت می‌تواند به افزایش فروش و سودآوری کمک نماید.

 سفارش کارتن پستی با چاپ اختصاصی

نکات مهم هنگام سفارش کارتن پستی با طرح دلخواه و چاپ اختصاصی

جعبه و کارتن‌های پستی از بسته‌بندی‌هایی هستند که امروزه به وفور در زندگی‌های روزمره خود می‌بینیم. این جعبه‌ها قبلا هم توسط پست به دست مشتریان می‌رسیدند؛ اما بسیاری افراد ترجیح می‌دادند به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند. گسترش اینترنت و ازدحام و شلوغی‌های زندگی‌های امروزی باعث شد تا کسب و کارهای آنلاین رونق بگیرد و افراد کم کم به این نوع خرید اعتماد کنند و بدین ترتیب بیشتر کالاهای مورد نیاز خود را به همین شیوه خریداری نمایند.

کارتن پستی بسته به اینکه در کدام محل و برای حمل چه محصولی به کار گرفته شود، از لایه‌ها و ترکیبات مقوایی گوناگونی تشکیل شده است. از این رو پیش از خرید کارتن پستی لازم است بدانید که چه محصولی مناسب کار شماست تا یک بسته‌بندی باکیفیت و کاربردی را برای ارسال مرسولات خود تهیه کنید.

آنلاین‌شاپ‌ها نیز همواره نهایت دقت را در تهیه کارتن‌های پستی مورد نیاز خود به خرج می‌دهند تا بتوانند در کنار بالا بردن رضایت و اعتماد مشتری، برندسازی موفقی داشته باشند. مهم‌ترین نکاتی که این افراد برای سفارش کارتن پستی با طرح دلخواه باید به آن توجه داشته باشند عبارتند از:

  • انتخاب طرح یا لوگو

برای سفارش کارتن پستی با چاپ اختصاصی، ابتدا باید طرح یا لوگوی مورد نظر خود را آماده کنید. این طرح می‌تواند شامل نام برند، لوگو، شعار یا هر نوع تصویر یا متن دلخواه شما باشد. سپس می‌توانید به یک شرکت چاپ و بسته‌بندی مراجعه کرده و طرح خود را به آن‌ها ارائه دهید.

  • انتخاب یک شرکت معتبر برای چاپ طرح مورد نظر شما

قبل از انتخاب شرکت چاپ و بسته‌بندی، مطمئن شوید که این شرکت قادر به چاپ طرح شما بر روی کارتن پستی است. شما باید از کیفیت چاپ و مواد استفاده‌شده بر روی کارتن اطمینان حاصل کنید تا طرح شما به درستی و با کیفیت بالا چاپ شود.

  • هزینه سفارشات را در نظر داشته باشید

هزینه سفارش کارتن پستی با چاپ اختصاصی، معمولاً بسته به اندازه کارتن، تعداد و طرح مورد نظر شما متغیر است. بنابراین قبل از انجام سفارش، بهتر است قیمت‌های مختلف چندین شرکت را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

  • مدت زمان تحویل کارتن پستی با طرح دلخواه

در نهایت از مدت زمان تحویل کارتن پستی غافل نشوید. بسته به نوع خدمات شرکت چاپ و بسته‌بندی و همچنین فاصله مکانی شما با شرکت، زمان تحویل ممکن است متفاوت باشد. بنابراین اگر نیاز فوری به کارتن پستی دارید، بهتر است به موقع سفارش خود را انجام دهید تا کالایتان را درست در زمانی که می‌خواهید، در اختیار داشته باشید.

 

بهترین چسب برای بسته بندی کارتن پستی

سفارش کارتن پستی با طرح دلخواه

غیر از مواردی که در بالا عنوان شد، نکات زیر را نیز هنگام سفارش کارتن پستی با طرح دلخواه مدنظر قرار دهید:

  • تناسب اندازه کارتن پستی با محتوای داخل آن

شما باید برای هر نوع محصول، کارتن مناسب آن را سفارش دهید. اگر کارتن بزرگ‌تر از اندازه محتویات داخلی آن باشد، این احتمال وجود دارد که کالای داخل بسته‌بندی در حین حمل و نقل آسیب ببیند. یک کارتن بزرگ، هزینه حمل و نقل بیشتری نیز دارد. فراموش نکنید کارتن با سایز بسیار کوچک هم باعث می‌شود کالا به خوبی در آن جای نگیرد یا در حین حمل و نقل خراب شود. بنابراین قبل از سفارش کارتن پستی مورد نظر خود، به دقت ابعاد محتویات داخل آن را اندازه‌گیری کنید تا هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ سالم به مقصد رسیدن کالا، خیالتان کاملا راحت باشد.

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده کارتن پستی، به منظور سهولت و راحتی کار آنلاین شاپ‌ها و مشاغل اینترنتی، کارتن‌ها و جعبه‌های پستی را در اندازه‌های متنوعی تولید می‌کنند. سایزهای استاندارد کارتن پستی، سایز 1 تا 9 را شامل می‌شوند که شما مطابق با اندازه محصول خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که می‌خواهید، سفارش داده و خریداری کنید. با اینحال اگر محصول شما ابعادی غیر از این 9 سایز استاندارد دارد، می‌توانید برای کالاهای خود کارتن پستی اختصاصی با چاپ و ابعاد دلخواه انتخاب نمایید یا اینکه نزدیک‌ترین سایز استاندارد کارتن پستی برای محصول‌تان را انتخاب کرده و جاهای خالی در جعبه را با فویل یا روزنامه بپوشانید.

  • قیمت کارتن بسته‌بندی

اطلاع از قیمت کارتن پستی، یکی دیگر از موارد مهمی است که قبل از سفارش و خرید کارتن باید به آن توجه داشته باشید. چند مورد ثابت وجود دارد که بر روی قیمت نهایی کارتن تاثیرگذار است. این موارد عبارتند از:

اندازه و ابعاد کارتن پستی

اندازه و ابعاد کارتن پستی می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت آن داشته باشد. در ساخت یک کارتن با اندازه بزرگتر، متریال و مواد بیشتری به کار رفته است که هزینه تولید را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، قیمت کارتن پستی سایز 4 از قیمت کارتن پستی سایز 2 بیشتر است.

جنس و کیفیت کارتن

 استفاده از جنس و مواد با کیفیت بالا، مانند کاغذ مقوایی ضخیم یا یک چاپ باکیفیت، باعث افزایش قیمت کارتن پستی خواهد شد. کارتن‌ها در چند مدل دو لایه، سه لایه، چهار لایه، پنج لایه و هفت لایه ساخته می‌شوند. تفاوت در تعداد لایه‌ها، هم روی نوع کاربرد کارتن و هم قیمت نهایی آن تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، کارتن پستی پنج لایه برای حمل کالاهای حساس و شکننده مناسب است و قیمت بالاتری دارد.

تعداد و حجم سفارش

تعداد کارتن‌های سفارشی نیز تأثیر زیادی روی قیمت کارتن دارد. طبیعتا سفارش به صورت عمده و با حجم بالا، تخفیفات و قیمت‌های مناسب‌تری خواهد داشت. برای خرید عمده کارتن پستی کلیک کنید.

کیفیت طراحی و چاپ

 نوع طراحی و چاپ روی کارتن، به عنوان یک عامل مؤثر بر قیمت به حساب می‌آید. استفاده از رنگ‌های بیشتر، طرح‌های پیچیده، چاپ‌های فلزی و ... همگی هزینه چاپ را افزایش می‌دهند.

روکش نهایی کارتن پستی

استفاده از پوشش‌های ویژه مانند لمینت، روکش UV، فویل و ... روی کارتن، می‌تواند به عنوان یک عامل افزایش قیمت در نظر گرفته شود.

 

کلام آخر

در این مطلب از پاکتچی تمام نکاتی که باید قبل از سفارش کارتن پستی با طرح دلخواه رعایت کنید را بیان کردیم. متناسب بودن ابعاد کارتن پستی با محصول ارسالی، انتخاب یک شرکت معتبر برای چاپ روی کارتن، توجه به هزینه‌ها و مدت زمان تحویل کارتن پستی و ... همگی از مواردی هستند که پیش از خرید باید مدنظر داشته باشید.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید