خرید عمده کارتن‌های پستی نسبت به خرید جعبه‌های تکی و تعداد پایین، از مزایایی برخوردار است. این نوع خرید، قطعا خیلی به‌صرفه‌تر تمام می‌شود. اگر شما هم برای کارهای تجاری و فروشگاهی خود از کارتن‌های پستی استفاده می‌کنید، می‌توانید با خرید عمده کارتن، هزینه‌های خود را کاهش داده و به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.

در ادامه این مطلب از پاکتچی همراه ما باشید تا مطالبی را در رابطه با خرید و فروش عمده کارتن و همچنین مزایای آن یادآور شویم. در این مجموعه انواع و اقسام کارتن‌ها مثل کارتن پستی، کارتن‌های لمینتی، هاردباکس و ... به صورت عمده عرضه می‌شوند تا شما با قیمت مناسب بتوانید این محصولات را تهیه کرده و در مصارف گوناگون، از آن‌ها استفاده نمایید.

 

منظور از خرید عمده کارتن پستی چیست؟

یکی از بهترین روش‌های کسب و کار و تجارت، خرید عمده کالا است. این روش محصولات را به میزان زیاد و به طور مستقیم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. این روزها اکثر شرکت‌ها و خرده‌فروشان ترجیح می‌دهند محصولاتی مثل کارتن‌های بسته‌بندی را به صورت عمده خریداری کنند. خرید عمده کارتن، هم برای کارخانجات تولیدی با سود فراوانی همراه است و هم برای مشتریانی که اقدام به خرید عمده کارتن می‌کنند. خریداران با تهیه کارتن از عمده‌فروشان، نه‌تنها در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنند، بلکه هزینه آن‌ها نیز با این روش بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

عمده‌فروشان کارتن‌های بسته‌بندی می‌توانند واسطه‌هایی باشند که محصول را به طور مستقیم از کارخانجات تولیدکننده کارتن خریداری نموده و در اختیار مشتریان و فروشندگان خرده‌فروش قرار می‌دهند. این افراد نه‌تنها باعث سهولت در حمل و نقل و دسترسی به محصولات مختلف برای فروشندگان می‌شوند، بلکه کمک می‌کنند تا فروشندگان راحت‌تر بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کرده و به میزان لازم ذخیره کنند.

 تولید کننده کارتن پستی

برای خرید عمده کارتن پستی به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید عمده کارتن پستی می‌توانید به فروشگاه‌های عمده‌فروشی، کارخانه‌های تولید کارتن یا تامین‌کنندگان محصولات صنعتی مراجعه نمایید. برخی فروشگاه‌ها به صورت آنلاین نیز اقدام به فروش کارتن می‌کنند. با این روش، این امکان برای شما وجود دارد که قیمت محصولات و کیفیت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب‌ترین کارتن را بسته به نیاز خود خریداری نمایید. فقط توجه داشته باشید که به تولیدکننده‌های معتبر و با اسم و رسم قانونی مراجعه کنید.

معمولا فروش عمده کارتن‌های بسته‌بندی از درب کارخانه‌های تولید این محصول صورت می‌گیرد. از این رو تمام صاحبان فروشگاه‌ها و خرده‌فروشان می‌توانند جعبه‌های مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و عمده از درب کارخانه تهیه کنند. خرید عمده کارتن پستی نسبت به خریدهای تکی و تعداد پایین، بسیار ارزان‌تر است. بنابراین شما با کاهش هزینه‌های خود سود بیشتری به دست خواهید آورد و با هزینه کمتر می‌توانید تعداد زیادتری از آن‌ها را خریداری کنید.

عموما خریدهای عمده با تخفیفات بیشتری همراه هستند؛ زیرا ضایعات تولید‌شده این نوع جعبه‌ها در صورتی که به صورت عمده تهیه شوند، بسیار کاهش می‌یابد. این موضوع از نظر اقتصادی، هم برای کارخانه تولید جعبه و هم برای خریدار، مقرون به‌صرفه خواهد بود.

 

فروشنده عمده کارتن پستی

 

فروش عمده انواع کارتن‌های پستی در پاکتچی

کارتن‌های بسته‌بندی تولیدشده در شرکت پاکتچی، در مدل‌های گوناگون صادراتی و در ابعاد و اندازه‌های مختلف، طراحی و تولید می‌شوند. گروه تولیدی پاکتچی، طراحی و محتوای نوشته‌شده روی کارتن را با توجه به سفارش مشتری انجام می‌دهد و نام و برند تجاری شرکت شما را روی کارتن بسته‌بندی طراحی و چاپ می‌کند.

معمولا کارتن‌های بدون چاپ نسبت به کارتن‌هایی که در آن‌ها از چاپ فلکسو استفاده شده است، قیمت بسیار کمتری دارند. کارتن‌های لمینتی نیز از کارتن‌های معمولی گران‌تر هستند. زیرا برای لمینت کردن انواع کارتن نیاز است که عملیات خاصی روی آن صورت گیرد. مثلا لمینت کردن کارتن‌های سه لایه، پنج لایه و ... توسط چسب سیلیکات با عرض‌های مختلف و به صورت رول و شیت انجام می‌شود.

تولید کننده اصلی کارتن

 با این حال، قصد خرید هر نوع کارتنی را که داشته باشید، بهتر است آن را به صورت عمده و به طور مستقیم از شرکت‌های کارتن‌سازی همچون پاکتچی خریداری کنید؛ چرا که در بازار فعلی تعداد زیادی واسطه و دلال در فروش محصولات نقش دارند. این واسطه‌ها مابین مصرف‌کننده و کارخانه‌های کارتن‌سازی قرار می‌گیرند و باعث افزایش قیمت نهایی کارتن می‌شوند.

شما با خرید کارتن‌های بسته‌بندی به صورت عمده، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و جابجایی خود را نیز کاهش خواهید داد؛ زیرا همواره تعداد زیادی از آن‌ها در انبار محصولات شما هستند و نیازی به خرید مکرر وجود ندارد. به طور کلی، در صورتی که شما از انواع کارتن‌های بسته‌بندی به عنوان یک نیاز اساسی در کسب و کار خود استفاده می‌کنید، قطعا خرید عمده این محصولات برای شما به‌صرفه خواهد بود؛ اما اگر فقط به دنبال چند کارتن پستی برای استفاده شخصی هستید، خرید عمده اصلا مقرون به‌صرفه نیست و بهتر است فقط تعداد مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

سفارش و ساخت فوری کارتن پستی در تهران؛ کلیک کنید.

 

مزایای خرید عمده کارتن پستی و بسته بندی

علاوه بر کاهش هزینه‌ها، خرید عمده کارتن‌های پستی از مزایای دیگری نیز برخوردار است که در ادامه این مطلب، به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

صرفه جویی در زمان

در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی شهرهای بزرگ، ترافیک فراوان است. در صورتی که بتوانید کارتن‌های بسته‌بندی مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنید، دیگر نیاز به صرف زمان برای خریدهای پی در پی نخواهید داشت. علاوه بر زمان، با توجه به افزایش قیمت بنزین و گران شدن کرایه‌های حمل و نقل، در هزینه جابجایی و انتقال کالاها نیز صرفه‌جویی کرده‌اید.

با خرید عمده کارتن بسته‌بندی، دیگر نیازی نیست برای تهیه یک محصول سراغ تولیدکنندگان مختلف بروید. به خصوص که برخی از آن‌ها ممکن است از شهر یا محل فعالیت شما دور باشند. یک عمده فروش مطمئن که کالاهایی با کیفیت خوب و تنوع بالا عرضه می‌کند، به راحتی می‌تواند پاسخ نیازهای شما را بدهد و وقت و انرژی کمتری از شما بگیرد.

ارائه تخفیفات بیشتر

اگر کارتن‌های بسته‌بندی را به صورت عمده خریداری کنید، در خریدهای بعدی می‌توانید با فروشنده مذاکره کرده و محصولات مورد نیاز خود را خیلی ساده‌تر و با تخفیفات بیشتر سفارش دهید.

تنوع بالاتر محصول

وقتی قصد خرید عمده کارتن بسته‌بندی را دارید، دست شما بازتر است و می‌توانید هر تعداد کارتنی که می‌خواهید را در اشکال، طرح‌ها و ابعاد گوناگون سفارش دهید. با این کار تنوع محصولات در مغازه یا فروشگاه اینترنتی شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همین امر موجب می‌شود مشتریان هدف‌تان نیز بیشتر شده و فروش بهتری داشته باشید.

 

راه‌های موفقیت در عمده فروشی کارتن پستی

اگر می‌خواهید به عنوان یک فروشنده عمده کارتن پستی، با موفقیت به فعالیت خود ادامه دهید، همواره باید ارتباط مستمر خود را با کارخانجات تولیدکننده کارتن حفظ کنید. شما باید همیشه از جور بودن اجناس خود مطمئن شوید؛ به عبارت دیگر، این محصولات بایستی همیشه در انبار شما موجود باشند.

میزان سرمایه‌گذاری و خوش‌حساب بودن نیز از رموز موفقیت یک عمده‌فروش به حساب می‌آید. بهتر است خریدهای خود را به صورت انبوه از تولیدکننده خرید کنید تا تخفیفات خوبی بگیرید. همان‌طور که قبلا هم گفتیم، این کار باعث می‌شود تا محصول با سود بهتری به دست خرده‌فروش یا مصرف‌کننده برسد.

از دیگر نکات ضروری برای موفقیت در عمده‌فروشی، این است که با ارتباطات گسترده، روند حمل و نقل محصول را سرعت دهید. همچنین با دقت در انبارداری، تا حد امکان مانع از آسیب دیدن محصولات شوید.

 خرید عمده کارتن پستی

معیارهای قیمت گذاری در خرید عمده کارتن پستی

سه عامل اصلی در تعیین مقدار هزینه تمام‌شده کالا یا محصولات هنگام خرید عمده از کارخانجات تولید‌کننده کارتن نقش دارند. این سه عامل عبارتند از:

  1. حجم خرید
  2. تعداد دفعات خرید محصول
  3. بازه زمانی بین خرید‌ها

توجه به این سه عامل برای کسب و کارهایی که همواره به صورت عمده خرید خود را انجام می‌دهند، بسیار اهمیت دارد؛ زیرا این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا تصمیمات آگاهانه بهتری هنگام خرید محصولات بگیرند و با تجزیه و تحلیل تمام موارد، به یک جمع‌بندی کلی در خرید محصول برسند؛ اینکه خرید خود را در چه زمانی و با چه تعداد و میزان دفعاتی انجام دهند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت، به راحتی می‌توانید کارتن‌های بسته‌بندی مورد نیاز خود را خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. برای اینکه همواره در عرصه رقابت باقی بمانید، به خرید و فروش آنلاین توجه زیادی داشته باشید. غافل ماندن از این بازار، کسب و کار شما را با خطر مواجه می‌کند و صدمه زیادی به فروش‌تان می‌زند.

 

کلام آخر

در این مطلب از پاکتچی مزایای خرید عمده کارتن پستی را بررسی کردیم. شما در صورتی می‌توانید در کسب و کار خود موفق باشید که اجناس را با قیمت ارزان و با کیفیتی خوب تهیه کنید و کالاهای مورد نیاز مشتریان را با هزینه مناسب در اختیار آن‌ها قرار دهید. به عبارت دیگر، اگر مشتریان از قیمت و کالای شما راضی باشند، باز هم به شما مراجعه خواهند کرد و اینگونه فروش شما افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند. ضمن اینکه شما با خرید عمده کارتن‌های پستی به دلیل حجم بالای خرید، تخفیف خوبی از تولیدکنندگان و کارخانجات تولید کارتن می‌گیرید و می‌توانید محصولات خود را بسیار ارزان‌تر از قیمت بازار به دست مشتریان برسانید.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید