امروزه پاکت‌ها از متریال‌ گوناگونی ساخته می‌شوند و هدف اصلی آن‌ها محافظت از محتویات داخل پاکت در برابر شرایط محیطی مختلف مانند رطوبت، گرد و غبار و حرارت است. در این میان استفاده از طرح‌های لایه باز گرافیکی برای پاکت‌های اداری نیز بسیار اهمیت دارد و به عنوان یکی از عوامل مهم در جذابیت و فروش محصول شناخته می‌شود.

کاربرد فایل‌های لایه باز بدین صورت است که شما بدون محدودیت در لایه‌ها و در هر لحظه و زمانی می‌توانید فایل مورد نظر خود را ویرایش کنید و هر نوع افکت و لایه‌ای که نیاز باشد را به آن بیفزایید. در این مطلب از پاکتچی قصد داریم در خصوص پاکت‌ نامه اداری لایه باز و تاثیر آن در افزایش فروش و پیشرفت در کسب و کار با شما عزیزان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

قیمت ویژه پاکت کرافت اداری | کلیک کنید.

 

پاکت اداری لایه باز چیست؟

در حال حاضر ابزارها و نرم‌افزارهای گرافیکی گوناگونی وجود دارند که افراد با کمک آن‌ها می‌توانند طرح‌های مدنظر خود را روی پاکت‌های اداری به وجود آورند. با این حال ممکن است این موضوع برای بسیاری از اشخاص مشکل باشد و وقت زیادی از آن‌ها بگیرد. تمام این عوامل سبب شد تا وب‌سایت‌های گرافیکی به فکر راه‌اندازی طرح‌هایی با عنوان لایه باز بیفتند و این طرح‌های آماده‌شده را در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان قرار دهند.

طرح‌های لایه باز باید قابلیت چاپ در سطوح مختلف را دارا باشند و به کاربران اجازه دهند تا طرح‌‌های مورد نظر خود را به سادگی ویرایش کرده و در پاکت نامه‌های اداری خود به کار بروند. در واقع شما  با خرید این فایل‌ها و انجام چند تغییر و تبدیل جزئی گرافیکی، می‌توانید به یک طرح جالب برای پاکت اداری خود دست پیدا کنید.

در ادامه مطلب در مورد پاکت اداری لایه باز و انواع و اقسام کاربردهای آن با شما عزیزان گفتگو خواهیم کرد. اگر شما هم به دنیای گرافیک علاقه‌مند هستید یا می‌خواهید یک طرح لایه باز برای طراحی ست‌های اداری خود خریداری کنید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

 

پاکت اداری لایه باز

 

ست اداری لایه باز

طراحی ست اداری مدرن با خرید طرح‌های گرافیکی لایه باز، به راحتی می‌تواند زیبایی پاکت نامه‌های اداری شما را تامین کند و وجهه مناسبی از ویژگی‌ها و ارزش‌های کسب و کار شما را در نظر مشتریان نمایان سازد. این طرح‌های گرافیکی می‌توانند روشی برای صرفه‌جویی در زمان و شروعی عالی برای یک طراحی سفارشی باشند.

بسیاری از افراد فایل‌های لایه باز را با فرمت PSD می‌شناسند و برخی دیگر نیز به آن‌ها فایل‌های آماده کپی می‌گویند. شما به راحتی می‌توانید عناصر و المان‌های این طرح‌ها را تغییر داده و برای طراحی پاکت اداری لایه باز خود سفارشی‌سازی کنید. حتی می‌توانید قسمت‌هایی از فایل‌ را حذف کرده و بخش‌های جدیدی به آن اضافه نمایید. در واقع در این مورد هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت و فقط کافیست کمی سلیقه هنری و خلاقیت به خرج دهید.

در حال حاضر بسیاری از وب‌سایت‌ها، فایل‌های لایه باز را برای طراحی موارد مختلفی مثل ست‌های اداری لایه باز، به دو صورت رایگان و پولی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. کافیست به یک وب‌سایت معتبر در این زمینه مراجعه کرده و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

طرح‌های لایه باز فرمت‌های متنوعی دارند. در این میان برخی فرمت‌ها کاربرد بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. به عنوان مثال از فایل‌های لایه باز PSD و Al استفاده‌های بیشتری به عمل می‌آید. بهتر است قبل از اینکه طرح لایه باز مدنظرتان را برای طراحی پاکت اداری لایه باز خود دانلود کنید، نوع مصرف‌تان را مشخص کرده و ببینید روی کدام نرم‌افزار گرافیکی تسلط بیشتری دارید.

 

قیمت ویژه پاکت نخودی اداری | کلیک کنید.

 

کاربرد فایل لایه باز در پاکت های اداری

در حال حاضر از فایل‌های لایه باز استفاده‌های فراوانی می‌شود. از جمله این موارد می‌توان به طراحی بنرهای تبلیغاتی، طراحی کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، پاکت نامه‌های اداری و ... اشاره کرد. معمولا تمام افرادی که در مراکز تبلیغاتی مشغول به فعالیت هستند، از طرح‌های لایه باز آماده کمک می‌گیرند. زیرا اگر بخواهند قدم به قدم طرح‌های سفارش‌داده‌شده را از ابتدا تا انتها طراحی کنند، زمان زیادی از دست می‌دهند. این در حالیست که با استفاده از یک فایل آماده و صرف مدت زمانی اندک، می‌توان طرح مورد نظر را انتخاب کرد و پس از خرید، آن را به شیوه دلخواه تغییر داد.

 

چرا بهتر است از پاکت اداری لایه باز استفاده کنیم؟

ست‌های اداری شرکت شما نمایانگر هویت برند شما هستند. اگر می‌خواهید در این مورد از رقبایتان عقب نمانید و ظاهری زیبا و امروزی به ست‌های اداری خود بدهید، بهتر است با دانلود فایل‌های لایه باز، یک ست اداری شیک و مدرن در اختیار داشته باشید. دانلود برخی از این ست‌های اداری به صورت کاملا رایگان است که می‌توانید آن‌ها را برای طراحی پاکت اداری لایه باز خود مورد استفاده قرار دهید؛ سپس الگوها را مطابق با تصویری که می‌خواهید، ویرایش نمایید.

 

کاربرد پاکت لایه باز

 

پاکت اداری لایه باز PSD و Al

یکی از پر استفاده‌ترین فرمت‌های گرافیکی در طراحی‌های گرافیکی و صنعت چاپ، فرمت لایه باز PSD در نرم‌افزار فوتوشاپ است. این فرمت قابلیت ذخیره‌سازی تمامی لایه‌ها، مسیرها، فیلترها و تنظیمات دیگر را در خود دارد. به عبارت دیگر، فایل PSD به صورت لایه باز ذخیره می‌شود و هر کدام از این لایه‌ها می‌توانند به صورت جداگانه ویرایش شوند.

با استفاده از فرمت لایه باز PSD، طراحان می‌توانند به راحتی طرح‌های خود را ویرایش کنند و در صورت نیاز به تغییرات، بدون نیاز به ایجاد مجدد طرح، تغییرات لازم را اعمال نمایند. شما با استفاده از این فرمت می‌توانید طرح‌های مدنظرتان را به صورت مستقیم برای چاپ روی پاکت‌های اداری نیز به کار ببرید.

فایل‌هایPSD  قابلیت باز شدن در نرم‌افزار‌های گرافیکی دیگر مانند Illustrator، CorelDRAW و InDesign را نیز دارند. این قابلیت به طراحان اجازه می‌دهد تا طرح‌های خود را در نرم‌افزار‌های مختلف و با فرمت‌های مختلف استفاده نمایند.

یکی دیگر از فرمت‌های گرافیکی که در طراحی‌های گرافیکی و صنعت چاپ کاربرد دارد، فرمت لایه باز AI در نرم‌افزار Adobe Illustratorاست. PSD و Al در بسیاری از جنبه‌ها شبیه به هم هستند؛ اما تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. تفاوت اصلی بین فرمت AI و PSD در نحوه ذخیره‌سازی لایه‌ها و اجزای طرح است. در فرمت AI تمامی لایه‌ها در یک فایل با پسوند AI ذخیره می‌شوند و هر کدام از این لایه‌ها می‌توانند به صورت جداگانه ویرایش شوند. در حالی که در فرمت PSD، تمامی اجزای طرح در یک فایل با پسوند PSD ذخیره شده‌اند و هر لایه به صورت جداگانه در فایل قابل ویرایش نیست.

در فرمت AI قابلیت استفاده از فیلترها و تنظیمات بیشتری وجود دارد. در حالی که در فرمت PSD، این قابلیت کمتر است. اگر می‌خواهید طرح و رنگ متنوع‌تری به پاکت نامه اداری لایه باز خود بدهید و ست اداری شخصی خود را داشته باشید، فرمت لایه باز Al را برای طراحی‌های منحصر به فرد پاکت‌های خود دانلود کنید. طرح‌های این فرمت بسیار مدرن و مناسب هستند و پاکت نامه‌ اداری لایه باز شما را بسیار خلاقانه و جذاب جلوه می‌دهند.

به طور کلی، فرمت AI و PSD هر دو از فرمت‌های بسیار مفید و پرکاربرد برای طراحی‌های گرافیکی هستند؛ اما برای استفاده در شرایط مختلف، بهتر است با تفاوت‌های این دو فرمت آشنا باشید و مطابق با نیازتان از فرمت مناسب استفاده نمایید.

 

کلام آخر

در این مطلب از پاکتچی در مورد پاکت نامه اداری لایه باز و تاثیر آن در پیشرفت کسب و کار و افزایش فروش با شما عزیزان گفتگو کردیم. به طور کلی، استفاده از طرح‌های مختلف و آماده لایه باز برای ست‌های اداری می‌تواند به میزان زیادی در زمان شما صرفه‌جویی کند. کافیست این فایل‌ها را پس از جستجو دانلود نمایید و سپس تغییرات لازم را روی آن‌ها اعمال کنید. سپس آن را برای چاپ نهایی به چاپگر تحویل دهید.

 

فروش پاکت نامه اختصاصی

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید