همیشه انتخاب پاکت پستی لباس برای کسانی که به این محصول نیاز دارند، کمی سخت و چالش برانگیز بوده است. این روزها فروش‌های اینترنتی رواج بسیار زیادی دارد و اکثر افراد به خاطر صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود ترجیح می‌دهند از این روش، خرید خود را انجام دهند. در میان این خرید و فروش‌های آنلاین، خرید لباس نیز صورت می‌گیرد و قطعا توجه به نوع بسته‌بندی یکی از موضوعات مهمی است که تمامی آنلاین‌شاپ‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

یک بسته‌بندی مناسب در کنار اینکه باعث حفاظت از کالای شما می‌شود، به آن ظاهری جذاب می‌بخشد. اما چه مدل پاکتی را خریداری کنیم و برای تهیه این پاکت‌ها به کجا باید مراجعه کرد؟ این‌ها سوالاتی هستند که در این مطلب از پاکتچی قصد داریم به طور مفصل در مورد آن‌ها گفتگو کنیم. لطفا تا انتها ما را همراهی کنید؛ چرا که پس از مطالعه این مطلب، دیگر برای خرید پاکت پستی مناسب تردیدی نخواهید داشت.

 

پاکت پستی برای ارسال لباس

فروش اینترنتی لباس یکی از سودآورترین حوزه‌ها در بازار است. به همین دلیل در سال‌های اخیر افراد زیادی شروع به فعالیت در این زمینه کرده‌اند. همان‌طور که می‌دانید، بسته‌بندی اولین تصویری است که خریداران با آن روبرو می‌شوند و این نوع بسته‌بندی است که پیش از مشاهده محصول اصلی، جلب توجه می‌کند.

تمام فروشندگان برای ایجاد یک تصویر مثبت از برند خود و جذب بیشتر مشتری، باید به این مورد مهم اهمیت بدهند و تا حد امکان، محصول خریداری شده را با بسته‌بندی زیبا و جذابی به دست مشتری برسانند. اندکی خلاقیت و نوآوری می‌تواند در این زمینه بسیار کمک‌کننده باشد. لازم به ذکر است که خلاقیت و نوآوری همیشه به معنای صرف هزینه‌های گزاف و گران نیست؛ چرا که شما با یک تغییر کوچک در ظاهر بسته‌بندی خود نیز می‌توانید محصولی زیبا و جذاب درست کنید.

 

پاکت پستی مناسب برای لباس

 

ویژگی‌های یک پاکت پستی مناسب برای لباس

محافظت از محتویات درون بسته‌بندی

در درجه اول، بسته‌بندی برای حفاظت از محتویات درون آن صورت می‌گیرد؛ به خصوص برای کسانی که در زمینه فروش‌های آنلاین فعالیت می‌کنند، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. زیرا کوچکترین آسیب مثل نخ‌کش شدن بافت پارچه یا لک شدن آن، باعث نارضایتی مشتریان خواهد شد. برای این منظور باید به نوع و جنس لباس نیز توجه داشته باشید تا بتوانید از لوازم بسته‌بندی مختلف استفاده کنید.

به عنوان مثال، جعبه لباس‌های ظریف و گران باید بسیار محکم و لوکس باشد. با این کار به مشتری خود نیز احترام بیشتری گذاشته‌ و حس مهم بودن را به او القا می‌کنید.

تمایز بسته‌بندی از دیگر بسته‌ها

با متمایز کردن بسته‌بندی خود نسبت به سایر رقبا، امتیاز بزرگی به دست می‌آورید. پس اگر بسته‌بندی شما ظاهری یکسان با محصولات مشابه در بازار دارد، حتما تغییراتی را در آن اعمال نمایید. می‌توانید این کار را با طراحی ویژه لوگو یا نوشتن یک یادداشت کوچک برای مشتریان خود انجام دهید.

تناسب نوع بسته‌بندی با مخاطبان

یکی از نکات بسیار مهم که در جذابیت نوع بسته‌بندی شما بسیار کمک‌کننده خواهد بود، انتخاب یک طرح بسیار زیبا و متناسب با نوع مخاطبان است. به عنوان مثال، اگر در زمینه فروش پوشاک کودکان فعالیت می‌کنید، بهتر است نوعی از بسته‌بندی را انتخاب نمایید که روی آن از طرح‌های کودکانه یا شخصیت‌های انیمیشنی محبوب بچه‌ها استفاده شده باشد. متناسب با نوع جنسیت مخاطبان نیز می‌توانید یک بسته‌بندی شیک و چشم‌نواز طراحی کنید.

عدم نفوذ آلودگی

بسته‌بندی باید به گونه‌ای باشد که هیچ گونه آلودگی به آن نفوذ پیدا نکند؛ چرا که مواجه شدن با یک لباس کثیف، اصلا خوشایند خریداران نخواهد بود.

ابعاد مناسب بسته‌بندی

در بسته‌بندی پوشاک، به ابعاد و اندازه‌های پاکت برای عدم چروک شدن لباس و آسیب دیدن بافت پارچه توجه ویژه داشته باشید؛ به‌خصوص هنگامی که می‌خواهید لباس‌های حساسی مثل لباس عروس یا لباس مجلسی را برای مشتریان خود ارسال کنید.

شخصی‌سازی پاکت لباس

نام و برند شخصی خود را روی پاکت لباس چاپ کنید. این کار علاوه بر جذابیت بیشتر محصول، جنبه تبلیغاتی برای کالای شما نیز خواهد داشت. اساسا اولین چیزی که مشتری از محصول می‌بیند، چاپ یک طرح اختصاصی از شما است. این کار ظاهر محصول را متمایز می‌کند و در افزایش فروش تاثیر فراوانی دارد. پاکت مخصوص مزون خود را حتما سفارشی سازی کنید.

سهولت استفاده از بسته‌بندی

مشتری باید خیلی راحت به محتویات داخل بسته‌بندی دسترسی پیدا کند. پس بسته‌بندی پوشاک خود را به نحوی انجام دهید که خریدار بدون اتلاف وقت، بسته خود را باز کند و برای این کار نیازی به استفاده از ابزاری نظیر چاقو و قیچی نداشته باشد.

 بیشتر بخوانید: عوامل موثر بر قیمت چاپ پاکت اختصاصی

 

پاکت پستی مناسب بسته بندی لباس

 

انواع مدل‌های پاکت پستی مناسب بسته بندی لباس

پاکت‌های پستی لباس در انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف طراحی می‌شوند. هر کدام از این پاکت‌ها بسته به ویژگی که دارند، برای یک کالای خاص مناسب بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا رایج‌ترین پاکت‌هایی که برای ارسال محصولاتی مثل لباس به کار می‌روند، عبارتند از:

  1. پاکت پستی لمینه مشکی
  2. پاکت پستی متالایز
  3. پاکت پستی حباب‌دار

 

پاکت پستی لمینه مشکی برای ارسال لباس

یکی از رایج‌ترین انواع پاکت پستی لباس، پاکت پستی لمینه مشکی است که برای بسته‌بندی پوشاک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجه تمایز این نوع پاکت نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار، به ساختار خاص آن باز می‌گردد. این نوع پاکت پستی از یک لایه داخلی با پوشش نایلونی ساخته می‌شود. چنین پاکت‌هایی از مرسوله در برابر نور محافظت می‌کنند.

پاکت‌های لمینه مشکی با یک لایه پلی‌اتیلن پوشانده شده‌اند. پلی‌اتیلن باعث بالا رفتن وزن پاکت می‌شود و مقاومت آن را در برابر نفوذ آب افزایش می‌دهد. به طور کلی با خرید یک پاکت پستی لمینه مشکی می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که پوشاک ارسالی شما در سلامت کامل به مقصد می‌رسد و هیچ گونه عامل خارجی مثل آلودگی، آب و ... محتویات داخل بسته را تهدید نمی‌کند.

 

پاکت پستی لمینه متالایز برای بسته بندی لباس

از دیگر مدل‌های پاکت پستی که برای بسته‌بندی انواع لباس و پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرد، پاکت پستی متالایز است. این نوع پاکت نیز مانند پاکت پستی لمینه مشکی ساختاری دو لایه دارد و لایه خارجی آن از نوع کاغذ تحریر ساخته می‌شود. تنها تفاوت آن با پاکت پستی لمینه مشکی، لایه درونی پاکت است که با فلز آلومینیوم می‌سازند. یعنی برای ساخت لایه داخلی پاکت از یک ورقه فلزی آلومینیومی استفاده می‌کنند تا بتواند محتویات داخل بسته را در برابر نور، رطوبت و خط و خش حفظ نماید. آلومینیوم ظاهری براق و خیره‌کننده دارد و در همان لحظه اول توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

 

پاکت پستی حباب دار برای ارسال لباس

مدل دیگر پاکت پستی که برای محصولات و کالاهای زیادی از جمله لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد، پاکت پستی حباب دار است. علت محبوبیت این محصول نیز به ساختار خاص آن برمی‌گردد. این پاکت از دو لایه تشکیل شده و مطابق معمول، لایه خارجی از جنس کاغذ تحریر و لایه درونی از نایلون است. البته نایلون درون پاکت، یک نایلون معمولی نیست؛ بلکه‌ حباب‌هایی هستند که با هوا پر شده‌اند و یک نوع ضربه‌گیر و محافظ برای محتویات داخل بسته‌بندی محسوب می‌شوند.

قطعا محصولی با چنین ویژگی‌، انتخابی عالی برای بسته‌بندی پوشاک خواهد بود. پس اگر به دنبال یک بسته‌بندی باکیفیت و تضمینی هستید تا خیالتان از بابت سالم به مقصد رسیدن محصول راحت باشد، حتما به خرید پاکت پستی حباب‌دار فکر کنید.

 

سایزهای پاکت پستی برای ارسال لباس

 

سایزهای مختلف پاکت پستی برای ارسال لباس

پاکت‌های پستی در سایزهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، انتخاب سایز مناسب پاکت بسیار اهمیت دارد. اگر به این موضوع دقت نداشته باشید و ابعاد مناسب را خریداری نکنید، ممکن است لباس‌ها به شکل فشرده و چروک‌شده برای مشتری ارسال شوند.

معمولا پرفروش‌ترین سایزهای پاکت پستی برای لباس، سایز A3 و A4 هستند. شرکت پاکتچی به عنوان تولیدکننده‌ای باسابقه و حرفه‌ای، سال‌هاست که در زمینه تولید انواع پاکت و کارتن پستی فعالیت می‌کند. ما از بهترین متریال‌ها برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنیم. پس اگر قصد خرید پاکت‌های پستی برای ارسال کالاهای خود را دارید، کافیست سری به وبسایت ما بزنید و از تنوع پاکت‌های پستی ما دیدن کنید. اگر در انتخاب محصول مورد نظر خود مردد هستید، کارشناسان ما همراه شما هستند که بهترین مشاوره‌ها را به شما ارائه دهند تا با خیال راحت خرید کنید.

 بیشتر بخوانید: پر کاربردترین سایزهای کارتن پستی

 

مناسب‌ترین پاکت برای ارسال لباس کدام است؟

انواع پاکت‌های پستی که در بالا معرفی شدند، برای بسته‌بندی لباس بسیار مناسب هستند. اما اگر می‌خواهید مطمئن‌ترین و کاربردی‌ترین محصول را انتخاب کنید، پاکت پستی حباب‌دار انتخاب مناسبی خواهد بود. این نوع پاکت نه تنها برای ارسال پوشاک‌های ساده مناسب است، بلکه می‌توانید از آن برای ارسال لباس‌های مجلسی یا لباس‌هایی که با جواهرات کار شده‌اند نیز استفاده کنید. پاکت پستی حباب‌دار به بهترین شکل از لباس شما محافظت خواهد کرد.

در هر صورت انتخاب نوع پاکت پستی لباس به شما و نوع کالای ارسالی بستگی دارد. در این زمینه باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید. مثلا به بودجه خود توجه کنید؛ زیرا پاکت حباب‌دار قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.

 

کلام آخر

در این مطلب از پاکتچی سعی کردیم بهترین انواع پاکت پستی لباس را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم با ارائه اطلاعات کافی در این مطلب توانسته باشیم شما را در مسیر خرید یاری نماییم. شما می‌توانید برای تهیه پاکت پستی مدنظر خود با طرح و رنگ دلخواه، با ما تماس بگیرید و یا از طریق کانال‌های ارتباطی آنلاین به ما پیام بدهید. کارشناسان پاکتچی آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان هستند تا یک انتخاب صحیح و اصولی داشته باشید.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید