امروزه استفاده از انواع مختلف پاکت بسته‌بندی به یک ضرورت تبدیل شده است و همه جا می‌توان نمونه‌هایی از آن‌ها را مشاهده کرد. این پاکت‌ها انواع مختلفی دارند و بر اساس جنس، طرح و مدل و نوع چاپ پاکت، به انواع گوناگونی تقسیم‌بندی می‌شوند.

یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های این محصولات برای استفاده، پاکت کاهی است. این پاکت در گذشته مصرف زیادی داشته و امروزه نیز در موارد زیادی کاربرد دارد. در این مطلب از پاکتچی همراه ما باشید تا اطلاعات لازم در مورد پاکت‌های کاهی، انواع گوناگون آن‌ها و نحوه خرید پاکت کاهی را در اختیار شما قرار دهیم.

همچنین برای ثبت سفارش خرید و بررسی قیمت می‌توانید از طریق شماره‌های مجموعه پاکت چی نیز اقدام بفرمایید:

09012711727 و 02133917838

 

پاکت کاهی چیست؟

 یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های پاکت برای استفاده، پاکت‌های کاهی هستند. از مزیت‌های اصلی پاکت کاهی می‌توان به قیمت پایین‌تر آن همراه با کیفیت ایده‌آل اشاره کرد. یعنی این جنس پاکت علاوه بر مقاومت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار است. قابلیت‌های فراوان کاغذ کاهی باعث شده که از آن برای بسته‌بندی انواع محصولات و در بیشتر کسب و کارها استفاده شود. در ادامه به معرفی انواع مختلف کاغذ کاهی و موارد گوناگون استفاده از آن می‌پردازیم.

 

انواع پاکت کاهی

پاکت کاهی ساده

این نوع پاکت همان‌طور که از نامش مشخص است، طراحی ساده‌ای دارد. قسمت بالای پاکت کاهی ساده زیپ نداشته و باز است. این محصول در ابعاد و سایز‌های متنوع تولید می‌شود و می‌توان از آن برای بسته‌بندی آجیل و خشکبار، انواع میوه و ... استفاده کرد. پاکت‌های کاهی ساده جزء ارزان‌ترین و پرکاربردترین بسته‌بندی‌ها هستند.

 از دیگر مزایای این بسته‌بندی می‌توان به تجزیه‌پذیری و قابل بازیافت بودن آن اشاره کرد. پاکت‌های کاهی ساده بدون چاپ تولید شده و فقط در صورت سفارش هزار عدد به بالا، طرح مورد نظر مشتری روی آن‌ها چاپ می‌شود.

 این پاکت‌ها در دو نوع دسته‌دار و بدون دسته در بازار موجود هستند. از مدل‌های دسته‌دار بیشتر در فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها استفاده می‌شود و نسبت به مدل بدون دسته قیمت بالاتری دارند. ضخامت کاغذ‌های سفارشی نیز بسته به نیاز و نوع مصرف مشتری متفاوت خواهد بود. مسلما هر چقدر گرماژ کاغذ بیشتر باشد، قیمت تمام‌شده آن هم افزایش پیدا می‌کند.

 

پاکت کاهی پنجره دار

 پاکت کاهی پنجره‌دار از جمله پاکت‌های لوکس و پرفروش در بازار ایران و جهان به شمار می‌رود. وجود پنجره و امکان نمایش محصول، از دلایل پرفروش بودن این نوع پاکت است. پاکت کاهی پنجره‌دار در انواع مختلف زیپ‌دار، ایستاده، ته‌کاست، بغل کاست، متالایز و پنجره در اشکال هندسی مختلف تولید می‌شود. با توجه به نیاز مشتری می‌توان این پاکت‌ها را در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون تولید کرد و هر نوع طرح چاپ اختصاصی را مطابق با سفارش مشتری روی آن اجرا نمود.

با تعبیه پنجره با اشکال هندسی گوناگون، امکان مشاهده محصول داخل پاکت برای مشتریان امکان‌پذیر می‌شود؛ بنابراین مشتری با اطمینان خاطر بیشتری محصول مورد نظر خود را از غرفه فروشگاه خریداری می‌کند. از انواع گوناگون این نوع پاکت می‌توان به پاکت ایستاده، بدون کاست، ته کاست، و سه طرف کاست اشاره کرد. همین تنوع بسیار بالای این نوع پاکت است که باعث می‌شود مشتری بتواند نمونه اختصاصی و منحصر به فرد خود را ثبت سفارش کند.

پاکت‌های کاهی پنجره‌دار در ابعاد و سایز‌های بزرگ و کوچک، با رنگ‌های مختلف و به صورت چاپ معمولی و چاپ اختصاصی قابل تولید و اجرا هستند. شما بدون هیچ محدودیتی در ابعاد و ضخامت تولید و متناسب با نیاز خود می‌توانید پاکت‌های مورد نظرتان را به صورت اینترنتی سفارش داده و خریداری نمایید.

 

پاکت کاهی زیپ‌دار

این نوع پاکت کاهی به وسیله یک زیپ به طور کاملا کیپ بسته می‌شود. زیپ برای باز و بسته شدن راحت پاکت است. شما می‌توانید از این پاکت برای نگهداری محصولاتی نظیر سبزیجات خشک، انواع ادویه، قهوه و ... که حفظ عطر و طعم آن‌ها اهمیت دارد، استفاده نمایید. پاکت کاهی زیپ‌دار نیز نظیر دیگر نمونه‌های پاکت کاهی قابلیت چاپ انواع برند و اطلاعات برای بسته‌بندی محصولات شما را دارد.

 

انواع پاکت کاهی

 

چرا خرید پاکت کاهی را پیشنهاد می‌کنیم؟

پاکت‌های کاهی از بسته‌بندی‌های بسیار قدیمی هستند که در دهه‌های گذشته به جای کیسه‌های پلاستیکی دسته‌دار در میوه فروشی‌ها استفاده می‌شدند. متأسفانه استفاده از این نوع پاکت‌ها در یک دوره زمانی محدود شد. از مهم‌ترین دلایل آن هم قیمت کمتر کیسه‌های پلاستیکی نسبت به پاکت‌های کاغذی بود. امروزه با توجه به آلودگی هوا و اهمیت بیشتر افراد به محیط زیست، خرید این پاکت‌ها دوباره جایگاه خود را به دست آورده و اکثر افراد ترجیح می‌دهند از این نوع بسته‌بندی به جای کیسه‌های نایلونی استفاده کنند.

 در کل پاکت‌های کاهی به خاطر حس نوستالژی بودن که به مصرف‌کننده انتقال می‌دهند، باعث می‌شوند که افراد این محصولات را با اشتیاق بیشتری خریداری کنند. همه این کارها در نهایت به فروش بیشتر و تبلیغات کار شما منتهی خواهد شد.

موارد استفاده پاکت کاهی را قبل از خرید اینترنتی چک کنید!

 همان‌طور که اشاره شد، پاکت‌های کاغذی کاهی موارد استفاده گوناگونی دارند و برای بسته‌بندی اقلام مختلفی به کار می‌روند. در ادامه موارد استفاده و پرکاربرد این محصول را برای شما شرح می‌دهیم.

 پاکت کاهی فست فود و رستوران

 اگر غذاهای رستورانی درست و مناسب بسته‌بندی شوند، غذاها گرم، تازه و خوشمزه به دست مشتری می‌رسند. یکی از بهترین انواع بسته‌بندی برای مواد غذایی، استفاده از پاکت کاهی فست فود و رستوران است. کاغذ کاهی به خاطر رنگ نخودی یا قهوه‌ای رنگی که دارد، قابلیت چاپ چند رنگ را دارا است.

این پاکت‌ها از بالا منگنه می‌شوند و به درخواست مشتری می‌توانند دسته‌دار هم باشند. شما می‌توانید انواع پاکت‌های بیرون‌بر و فست فود را با هر ابعاد و طرح اختصاصی که مد‌نظرتان است، به صورت اینترنتی سفارش دهید و برای ارسال غذا‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید.

 پاکت کاهی آجیل و خشکبار

پاکت بسته بندی خشکبار در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. یکی از رایج‌ترین نوع این بسته‌بندی‌ها استفاده از پاکت‌های کاغذی کاهی است. این نوع پاکت علاوه بر داشتن کیفیت بالا و مقاومت زیاد، تجدیدپذیر و دوست‌دار محیط زیست نیز هستند. پاکت‌های کاهی آجیل و خشکبار محتویات درون خود را تا مدت طولانی تازه و بهداشتی نگه می‌دارند.

این محصولات در انواع گوناگون ساده، ایستاده، پنجره‌دار و زیپ‌دار تولید می‌شوند. از مزیت‌های دیگر این پاکت‌ها می‌توان به قابلیت چاپ‌پذیری بالای آ‌ن‌ها اشاره کرد؛ بنابراین شما می‌توانید طرح‌های متنوع و اختصاصی مدنظرتان را روی آن‌ها پیاده کنید.

پاکت کاهی بوتیک و مزون

 امروز سلایق مشتریان کاملاً متفاوت از گذشته است و نمی‌توان با روش‌های قدیمی یک مشتری را برای مدت طولانی حفظ کرد. در واقع چون مشتریان علاوه بر کیفیت کالا به فاکتورهای مهم دیگری نظیر ظاهر بسته‌بندی محصول نیز توجه می‌کنند، لازم است که بوتیک‌داران به نوع بسته‌بندی کالاهای خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

پاکت‌های کاهی مخصوص مزون و بوتیک این امکان را برای شما فراهم می‌آورند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید جلوه خاصی به بسته‌بندی خود بدهید. قطعاً استفاده از پاکت مزون و فروشگاه ‌های لباس راهی درست و اصولی برای بازاریابی و تبلیغات موثر‌تر و نشان دادن برند تولیدی به مشتریان است.

 

خرید پاکت کاهی

 

انواع چاپ روی پاکت کاهی

 رنگ پاکت کاهی نخودی یا قهوه‌ای است. به همین خاطر رنگ‌هایی که برای چاپ روی این نوع کاغذ به کار می‌روند، باید به گونه‌ای باشند که کاملا به چشم بیایند. اگر تیراژ چاپ پاکت زیاد و بالای 5000 عدد باشد، بهتر است برای مقرون به صرفه بودن هزینه چاپ از دستگاه افست استفاده کرد. در این روش قبل از ساخت پاکت از کاغذ کاهی، فرایند چاپ روی آن اجرا می‌شود.

 یکی دیگر از روش‌های چاپ روی پاکت‌های کاهی چاپ سیلک اسکرین است. در این روش از شابلون استفاده می‌کنند و رنگ‌ها به صورت تفکیکی اجرا می‌شوند. یعنی اگر قرار است چهار رنگ روی کاغذ کاهی چاپ شود و تیراژ پاکت‌ها هزار عدد باشد، ابتدا برای کل هزار عدد رنگ اول را چاپ می‌کنند و سپس سراغ رنگ‌های بعدی می‌روند.

 

مهمترین موارد اثرگذار بر قیمت پاکت کاهی و نخودی

قیمت پاکت کاهی تابع عوامل متعددی نظیر ابعاد، جنس، تیراژ چاپ و تعداد رنگ به کار رفته روی پاکت است:

  • جنس پاکت کاهی
  • تعداد سفارش پاکت کاهی (تیراژ چاپ)
  • ابعاد و سایز پاکت کاهی
  • خدمات چاپی سفارشی

 

نحوه خرید اینترنتی پاکت کاهی

شرکت پاکتچی این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است تا به صورت آنلاین پاکت‌های مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایند. کافیست به وب‌سایت این شرکت مراجعه کرده و در هر جایی که هستید و هر ساعت از شبانه‌روز، پاکت مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

 کلام آخر

در این مطلب از پاکتچی در مورد پاکت‌های کاهی و انواع گوناگون آن‌ها صحبت کردیم. امروزه شرکت‌های زیادی این پاکت‌ها را تولید می‌کنند و در تلاش هستند تا محصولات خود را به روش‌های گوناگون در اختیار مردم قرار دهند. چه خوب است که ما هم در این زمینه و برای حفظ محیط زیست، گامی موثر برداریم و این پاکت‌ها را جایگزین کیسه‌های نایلونی کنیم.

 

فروش پاکت پستی

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید