با استفاده روز افزون از اینترنت، سفارش‌های اینترنتی کارتن‌های پستی و سایر بسته‌بندی‌های مربوط به ارسال کالا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به طوری که می‌توانید در هر زمان و هر مکانی که هستید، سفارش مورد نظر خود را ثبت کرده و خرید خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی کارتن پستی بسیار ساده و راحت است و خیلی سریع انجام می‌گیرد. برای این کار کافیست به وب‌سایت فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و از بین محصولات موجود در فروشگاه، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در این مطلب از پاکتچی همراه ما باشید تا شما را با انواع کارتن پستی، ابعاد متفاوت آن‌ها و همچنین چگونگی خرید اینترنتی این محصول از شرکت پاکتچی به طور کامل آشنا کنیم. قبل از هر چیز به ارائه توضیحاتی در خصوص کارتن پستی و ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

برای سفارش خرید کارتن پستی در سایزهای مختلف کلیک کنید.

 

بهترین پاکت سازی تهران

 

کارتن پستی چیست؟

کارتن یا جعبه پستی نوعی بسته‌بندی مقوایی است که برای ارسال و انتقال کالاها و محصولات با ابعاد گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کارتن‌ها از مواد مقاوم و با‌کیفیت ساخته شده‌اند و به راحتی قابل باز و بسته شدن هستند. کارتن‌های پستی معمولا به شکل مستطیل و مربع تولید می‌شوند و اندازه‌های متفاوتی دارند. برخی از این کارتن‌ها دارای پنجره هستند که این پنجره به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای داخل کارتن را مشاهده کنند.

 بسیاری از کارتن‌های پستی درون خود لایه حفاظتی دارند که کمک می‌کند کالاها و محصولات ارسالی در طول فرآیند انتقال از آسیب‌های خارجی در امان بمانند و سالم به مقصد برسند. شما می‌توانید برای ارسال انواع محصولات از جمله کالاهای الکترونیکی، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، لباس و پوشاک، کتاب، مقالات و ... از کارتن پستی استفاده کنید و کالای خود را با امنیت بیشتری ارسال نمایید.

 در کل کارتن پستی یک راه ساده و اقتصادی برای ارسال انواع لوازم به مکان‌های مختلف است و توسط تمام شرکت‌های پستی در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول کمک می‌کند تا وسیله مورد نظر شما خیلی سریع، با امنیت بالا و همچنین با حداقل هزینه به مقصد نهایی ارسال گردد.

امروزه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی در سرتاسر جهان از کارتن پستی برای ارسال کالاهای سفارشی خود استفاده می‌کنند. برخی از فروشگاه‌ها این کارتن‌ها را به صورت رایگان ارائه می‌دهند؛ اما برخی دیگر برای آن، هزینه‌ای را در نظر می‌گیرند. همچنین تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی، خدمات اضافی مانند چاپ نام و آدرس مشتری روی کارتن پستی را انجام می‌دهند. این خدمات کمک می‌کند تا شما کالای مورد نظر خود را به صورت جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر تحویل بگیرید و برای دریافت آن اشتیاق بیشتری داشته باشید.

 در کل استفاده از کارتن پستی یک راه ساده و اقتصادی برای خریدهای اینترنتی محسوب می‌شود. با استفاده از این روش شما می‌توانید به سرعت و با کمترین هزینه ممکن، کالای سفارشی خود را دریافت کنید و از خدمات حرفه‌ای فروشگاه‌های آنلاین بهره‌مند گردید.

 

انواع کارتن‌های پستی کدامند؟

 کارتن‌های پستی انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع کاربردشان در ابعاد و سایز‌های گوناگونی ساخته می‌شوند. برای بررسی بیشتر سایزهای کارتن پستی کلیک کنید. مهم‌ترین ویژگی‌ همه این کارتن‌ها دوام آن‌ها است. استحکام این کارتن‌ها باید در حدی باشد که از محتوای داخل خود به طور کامل محافظت کنند تا در هنگام جابجایی هیچ گونه آسیبی به محصول ارسالی وارد نشود.

نمونه‌های گوناگون کارتن پستی که برای بسته‌بندی‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود عبارتند از:

 کارتن پستی معمولی: از این کارتن‌ها برای ارسال کالاهای سبک و کم حجم مانند کتاب، لوازم جانبی، لوازم آرایشی بهداشتی و ... استفاده می‌شود.

کارتن پستی ضخیم: این نوع کارتن‌ها از مقوای چند لایه ساخته شده‌اند و نسبت به انواع دیگر کارتن‌های پستی استحکام بالاتری دارند. این دسته از کارتن‌ها برای ارسال کالاهای حجیم و سنگین مانند لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و ... استفاده می‌شوند.

کارتن پستی دارای طبقات: این مدل از کارتن پستی دارای طبقات داخلی است. طبقات به منظور جلوگیری از آسیب دیدن کالا در حین حمل و نقل در نظر گرفته شده‌اند. این دسته از کارتن‌ها برای ارسال کالاهای حساس و شیشه‌ای مناسب هستند.

کارتن پستی با پوشش فوم: در این کارتن پستی یک لایه فوم روی کارتن قرار می‌گیرد که به منظور جلوگیری از شکستن یا صدمه دیدن کالا در حین حمل و نقل تعبیه شده است. شما می‌توانید از این مدل کارتن نیز برای ارسال کالاهای حساس و شیشه‌ای استفاده نمایید.

کارتن پستی با درب: این نوع کارتن پستی دارای درب است که به راحتی باز و بسته می‌شود. کارتن پستی با درب برای ارسال کالا‌هایی که نیاز به دسترسی سریع دارند، مناسب است.

 

خرید اینترنتی کارتن پستی

 

مراحل تولید کارتن پستی

 مراحل تولید کارتن پستی به شرح زیر است:

 طراحی و برنامه‌ریزی: در نخستین مرحله تولید کارتن پستی، طرح کارتن توسط گرافیست و نرم‌افزار‌های طراحی صنعتی مخصوص ایجاد می‌شود. سپس برای تولید کارتن پستی با ابعاد و خصوصیات مشخص، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد.

برش و خم‌کاری: در این مرحله ورقه‌های کاغذ و مقوا با استفاده از دستگاه‌های برش و خم‌کاری به اندازه‌های مورد ‌نظر برش خورده و خم می‌شوند.

چسب زنی: پس از برش و خم‌کاری، ورقه‌های کاغذ و مقوا را با استفاده از چسب‌های مخصوص به هم می‌چسبانند تا کارتن پستی مورد نظر ساخته شود. برای اطلاع از نوع چسب مناسب کارتن پستی کلیک کنید.

 

ویژگی‌های کارتن‌های پستی در شرکت پاکتچی

 مقاومت بالا

 کارتن پستی باید در برابر ضربه، فشار و سایر شرایط خارجی مقاومت لازم را داشته باشد. هر چقدر بسته‌بندی یک کالا با‌دوام‌تر و محکم‌تر باشد، نشان‌دهنده اهمیتی است که یک شرکت برای مشتریان خود قائل است. قطعا هنگامی که محصول سالم و بدون نقص به دست مصرف‌کننده می‌رسد، تاثیر مثبتی در برندینگ خواهد گذاشت.

اندازه مناسب

کارتن پستی باید از ابعاد مناسبی برخوردار باشد تا بتواند کالای مورد نظر را به درستی در خود جای دهد.

باز و بسته شدن آسان

کارتن پستی همچنین باید به راحتی باز و بسته شود تا بتوان کالای مورد نظر را به آسانی درون آن جای داد یا خارج کرد.

 قابلیت حمل آسان

 یکی از نکات مهمی که هنگام ساخت کارتن پستی باید به آن توجه کرد، این است که طراحی کارتن به گونه‌ای صورت بگیرد که هم فضای اندکی اشغال کند و هم به راحتی بتوان آن را جابجا کرد. این مدل کارتن‌ها علاوه بر اینکه نقش تاثیرگذاری در یک بازاریابی موفق دارند، باعث افزایش فروش نیز می‌شوند.

چاپ لوگو روی کارتن برای تبلیغات کالا

لوگوی هر شرکت، هویت و شخصیت آن را نشان می‌دهد؛ بنابراین بسیار مهم است که لوگوی شرکت شما روی کارتن بسته‌بندی چاپ شود.

 

سفارش آنلاین کارتن پستی

خرید اینترنتی کارتن پستی از شرکت پاکتچی به چه صورت است؟

 همان‌طور که گفته شد، خرید اینترنتی کارتن پستی بسیار راحت و سریع صورت می‌گیرد. کافیست به وب‌سایت فروشگاه شرکت پاکتچی مراجعه کرده و از بین محصولات موجود، کارتن پستی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در صفحه محصول، مشخصات کامل و عکس‌های متعددی از کارتن پستی درج شده است. شما می‌توانید مشخصات ثبت شده را با دقت کامل بررسی کرده و پس از تایید نهایی، کارتن پستی انتخابی خود را به سبد خریدتان اضافه نمایید.

در ادامه با وارد کردن اطلاعات خود و انجام پرداخت، کارتن پستی  به آدرس شما ارسال خواهد شد. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید حتما نظرات و امتیازات داده شده توسط سایر خریداران را درباره فروشنده و محصول مورد نظر بررسی کنید تا به یک خرید مطمئن و با‌کیفیت دست یابید.

براس استفاده از مشاوره پیش از خرید با شماره‌های 02133904954 و 02133917838 تماس بگیرید.

 

کلام آخر

 در این مطلب از پاکتچی به معرفی انواع مختلف کارتن پستی و نحوه خرید اینترنتی این محصول از شرکت پاکتچی پرداختیم. کارتن‌های پستی تولید شده در شرکت پاکتچی دوام و استحکام بالایی دارند و در وزن و ابعاد متنوعی یافت می‌شوند. برای خرید اینترنتی این محصول کافیست به وب‌سایت ما مراجعه کرده و کارتن پستی دلخواهتان را سفارش دهید.

 

تخفیف ویژه سفارش آنلاین پاکت

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید