بسته بندی کالا با ظاهر جذاب می توانید از بسیاری تبلیغات موثرتر باشد. توجه داشته باشید که باید در بسته بندی کالای خود سلیقه مخاطبان را در نظر بگیرید. جعبه مناسب قطعا یکی از فاکتورهای مهم در بازاریابی محصول شما به حساب می‌آید. شما می توانید با درج اطلاعات بر روی جعبه کالا و محصول خود اعتماد مخاطب خود را جلب کنید. به همین خاطر امروزه چاپ جعبه و رعایت اصول طراحی و مارکتینگ محصول شما، از اصول اساسی هر بیزینس و تجارت قرار دارد.

جعبه طیف گسترده ای دارد و چاپ جعبه به پارامترهای زیادی بستگی دارد که بصورت کلی میشود به آنها اشاره کرد:

1- ابعاد جعبه: با توجه به محصول مورد نظر شما برای بسته بندی و اینکه این جعبه بعد از شکل گیری در کجا قرار میگیرد، ابعاد جعبه خود را مشخص کنید.

2- مدل جعبه: از لحاظ اینکه ساخت جعبه به چه شکل میباشد یعنی در و ته جعبه به چه شکل ساخته میشود و کجای جعبه باید چسب بخورد و مدل جعبه به چه شکلی باشد که پرتی کاغذ کمترین حالت ممکن باشد.

3- طراحی: بر اساس ابعاد و مدل جعبه خود، طراحی آن را پیاده سازی نمایید.

4- جنس جعبه: بر اساس اینکه جعبه شما چه وزنی را میخواهد تحمل کند، باید جنس آن و ضخامت آن تعیین گردد.

5- چاپ: طراحی شما تبدیل به زینک شده و چاپ میگردد و اگر خدمات دیگری مثل سلفون یا یووی یا ... دارد، به واحد مورد نظر ارسال میگردد.

6- قالب زن: اکثر جعبه ها بخاطر طرح آنها و مدل بسته بندی آنها باید برای آنها قالب تهیه گردد و با دستگاه لترپرس یا دایکات پرس گردد و اضافات آن کنده شود.

7- جعبه چسبان: بعد از قالب زنی و پوشال کنی برای چسباندن به جعبه چسبانی ارسال میگردد. البته بعضی از جعبه ها منگنه شده یا در هم قفل میگردند.

 

 

چاپ پاکت سفارشی