برای تولید پاکت از چه رنگی استفاده کنیم بهتر است؟

رنگ، نمایشی بصری از برند شماست و بخشی جدایی ناپذیر از بسته‌بندی محصول است. انتخاب رنگ مناسب، می‌تواند باعث ایجاد افکار، احساسات و عواطف در مورد محصول شما شود و مستقیما بر تصمیم خرید شما تاثیرگذار باشد. چرا که ۸۵ درصد از مصرف کنندگان، محصولات را بر اساس رنگ خریداری می‌کنند. این امر، اهمیت انتخاب رنگ برای بسته بندی را بیشتر می‌کند. اما، چگونه می‌توان یک پالت مناسب برند خود و توصیف محصول‌تان، برای ایجاد هویت منحصربه‌فرد و جلب مشتریان انتخاب کرد؟

در این نوشتار از پاکت چی قصد داریم، ابتدا به روانشناسی رنگ برای انواع کسب و کارها بپردازیم. سپس راهنمایی‌هایی را در خصوص انتخاب رنگ مناسب برای پاکت‌ پستی، اداری و سازمانی، ارائه دهیم. مجموعه پاکتچی، به عنوان یکی از با سابقه‌ترین مجموعه‌های چاپ پاکت تهران، توانسته است با اعتبار و صداقت خود، به عنوان مجموعه‌ای معتبر در خدمات چاپ و پاکت در طول سالیان دراز باشد.

چگونه رنگ‌های بسته بندی پاکت مناسب را انتخاب کنیم؟

رفتار خرید مشتری به ما می‌گوید که، مصرف‌کنندگان تحت تاثیر رنگ‌های بسته بندی قرار می‌گیرند. هنگام انتخاب مناسب‌ترین رنگ برای بسته بندی محصول خود، باید موارد زیادی را به خاطر داشته باشید. مصرف‌کنندگان شما باید بتوانند، با رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید ارتباط برقرار کنند. بازار هدف را، در کانون توجه خود نگه دارید. نیازها و انگیزه آن‌ها را درک کنید. سن، جنس، وضعیت اقتصادی و تحصیلات آنها چقدر است؟ به عنوان مثال، رنگ قرمز و زرد نشان دهنده انرژی و جوانی است که مخاطبان هدف می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

نماینده محصول باشید

در بعضی مواقع، می‌خواهید با رنگ بسته‌بندی، توضیحاتی در مورد محتوای محصول به مشتریان ارائه دهید. به عنوان مثال رنگ بطری شامپو ممکن است نکته‌ای در مورد ترکیب آن به خریدار ارائه دهد.

رقابت کنید

 نباید محصول شما، بدون هیچ انگیزه و هدفی در قفسه فروشگاه قرار گیرد. بلکه این محصول باید خودنمایی کند. با انتخاب رنگی که منحصر به فرد یا متفاوت از رقبا باشد، شانس بیشتری برای توجه و یادآوری محصول خود خواهید داشت. روش‌هایی وجود دارد که می‌تواند، رنگ بسته‌بندی رقیب را رمزگشایی کند تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.

برقراری ارتباط با هدف محصول

 این رنگ، باید ناخودآگاه پیامی را که می‌خواهید برای خریداران ارسال کنید منتقل کند. آیا می‌خواهید آن‌ها در مورد محصول، به عنوان آرامش بخش و سرگرم کننده فکر کنند؟ آیا این محصول به سلامت و امنیت مربوط می‌شود؟ و یا این‌که حس تجمل و ظرافت را القا می‌کند؟

ماندگاری نام تجاری در ذهن

 داستان برند شما باید به طور یکپارچه در میان رنگ‌ها و طرح‌های بسته بندی جریان پیدا کند و در اذهان ماندگار شود.

پاکت اداری

ترجیحات فرهنگی را در نظر بگیرید

رنگ‌ها، معنای فرهنگی متصل به آن‌ها را دارند. فرهنگ و میراث مصرف‌کنندگان خود را درک کنید و به ترکیب رنگ‌ها دست پیدا کنید. به عنوان مثال، رنگ قرمز نشان دهنده خوش شانسی در چین است.

سازگاری با طراحی و قلم را حفظ کنید

 رنگ‌های شما باید، با طراحی بسته بندی و قلم انتخابی شما به خوبی منطبق شوند. اگرچه این امر ممکن است بدیهی به نظر برسد اما، قلم هایی که انتخاب می‌کنید، از طریق پیام برای خریداران شما ارسال می‌شوند و رنگ‌ها باید، با این پیام طنین انداز شوند.

به رنگ اصلی مارک تجاری خود پایبند باشید

 اگر چه هنگام بسته‌بندی یک محصول جدید، آزمودن بسیار عالی است. اما شما باید قوام رنگ و هویت مارک خود را حفظ کنید. این بدان معناست که، مصرف کننده باید بتواند مارک شما را بدون توجه به بسته‌بندی یا رنگ تشخیص دهد.

اگر چه، فاکتورهایی بسیار بیشتری در بسته‌بندی یک محصول باید در نظر گرفته شود. از جمله فناوری چاپ یا ماهیت سطح چاپ. اما انتخاب رنگ بسته‌بندی، تصمیمی دقیق است که باید اتخاذ شود و این تصمیم، بدون درک آنچه مخاطب شما ناخودآگاه با رنگ‌های محبوب مرتبط می‌کند، نمی‌تواند گرفته شود.

روانشناسی رنگ بسته بندی‌های مختلف، از چند طریق بر رفتار و احساسات انسان تاثیر می‌گذارند. پاسخ فرد به یک رنگ خاص، به طور غیر ارادی تحریک می‌شود و توسط روانشناسی هدایت می‌شود. به عنوان مثال، رنگ‌های روشن، بیشتر از جدی بودن بسته‌بندی می‌کاهند. رنگ مشکی به هر نوع بسته‌بندی، ظرافت می‌بخشد. خاکستری یا قهوه‌ای، باعث می‌شود که بسته‌بندی محافظه‌کارانه یا مردانه باشد. صورتی، زنانه بودن بسته‌بندی را القا می‌کند. رنگ قرمز هم، جلب توجه می‌کند. به هر حال، سایه و رنگ، نقش مهمی در بیان محتوای محصول دارند و تن‌ها‌ی مختلف رنگ‌ها، معانی مختلفی را می‌رسانند.

 

اینستاگرام پاکتچی

 

راهنماهای رنگ مناسب پاکت نامه‌های پستی

 رنگ‌های مختلفی از پاکت نامه‌ پستی وجود دارد که، برای خرید در دسترس هستند. این پاکت‌ها، ممکن است، برای نیازهای خاص تجاری، سازماندهی انواع مختلف نامه‌ها یا اسناد و به سادگی برای ارسال نامه‌های الکترونیکی در پاکت‌های رنگی منحصر به فرد، استفاده شوند. علاوه بر رنگ، پاکت‌ها در اندازه‌های مختلف، سبک بسته شدن و موارد دیگر نیز وجود دارند.

پاکت قهوه‌ای

پاکت نامه پستی قهوه‌ای، یکی از رایج‌ترین رنگ‌هایی است که، علاوه بر پاکت سفید دیده می‌شود. از آنجا که این رنگ، نسبت به سفید تیره و کم نور است، برای ارسال اسناد و مدارک بسیار مهم بسیار مناسب است. این رنگ برای استفاده‌های تجاری عالیست.

پاکت سفید

 پاکت سفید، محبوب‌ترین رنگ در میان پاکت نامه‌ها است. رنگ سفید را می‌توان در سبک‌های مختلف خریداری کرد تا پاسخگوی تمام نیاز‌های شما باشد. این رنگ، برای ارسال نامه به دوستان، خانواده، مشاغل و سایر موارد ایده‌آل است. از آنجا که سفید، بی‌رنگ‌ترین رنگ است، احساسی ساده و در عین حال حرفه‌ای به شما می‌بخشد.

پاکت اداری

پاکت های رنگی

 پاکت نامه‌های پستی و سازمانی و اداری، علاوه بر قهوه‌ای و سفید، در رنگ‌های مختلف نیز موجود هستند. این رنگ‌ها شامل: پاستلی و سایه‌های زنده است. آبی، قرمز، سبز، نارنجی، صورتی و غیره تنها چند مورد از رنگ‌های موجود است. این رنگ پاکت نامه‌ها می‌تواند، انواع مختلفی از اسناد را که، شرکت برای شما ارسال می‌کنند نشان دهد یا می‌تواند برای سرگرمی و تفریحات استفاده شوند. به عنوان مثال، دعوت نامه‌های تولد و غیره.

اما برای یک شرکت تجاری، باید رنگ پاکتی انتخاب شود که، نمایانگر تجارت شما باشد و شما بتوانید تمام نامه‌های موجود در سازمان را در آن ارسال کنید.

پاکت سازی

 انتخاب پاکت مناسب

 شاید این طور به نظر برسد که، انتخاب رنگ یکی از آسان‌ترین قسمت‌ها در انتخاب نوع مناسب پاکت است و شما می‌توانید از بین رنگ‌های متنوع، رنگ منحصر به فرد خود را انتخاب کنید. اما واقعیت این است که، انتخاب سبک و رنگ مناسب پاکت، حرکتی چالش برانگیز است.

سبک پاکت باید بعد از اندازه انتخاب شود. سه سبک اساسی برای انتخاب وجود دارد. کیف پول، جیبی و بانکی. پاکت‌های بانکی و کیف پول، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که، در طرف دیگر باز شوند. در حالی‌که، پاکت‌های جیبی، روی اندازه کوتاه باز می‌شوند. پاکت‌ها را، در رنگ‌های متنوع می‌توانید در هر یک از سبک‌ها خریداری کنید. دقت کنید که حتما، رنگی را انتخاب کنید که، نشان دهنده خواسته‌ها و نیازهای شما باشد.

پاکت نامه‌های پستی یا سازمانی و اداری، فقط یک ظرف خالی برای نگهداری نامه یا کارت‌های شما نیستند. بلکه بخشی از نامه به شمار می‌آیند. پاکت‌های رنگی، از رنگ‌های رنگین کمان گرفته، تا رنگ‌های خنثی، از فلز نقره‌ای تا شفاف متغیر است. با انتخاب رنگ مناسب پاکت، به هر دعوتنامه کارت یا نامه‌ای که شما ارسال می‌کنید، رنگ و بویی از کلاس و جذابیت را اضافه می‌کنید. رنگ‌های مخصوص و به یادماندنی، که خواننده نامه پس از باز کردن نامه آن را دور نریزید.

پاکتچی، شرکتی است که، شما را در انتخاب مناسب پاکت راهنمایی می‌کند. زمانی که می‌خواهید، اشتیاق و قدرت را برانگیزانید، پاکت‌های قرمز فلزی را انتخاب کنید. اگر به دنبال پیام خوشبختی و دوستی برای کارت تبریک هستید، سراغ پاکت‌های نارنجی بروید. وقتی می‌خواهید آرامش را انتقال دهید، پاکت‌های آبی مناسب شما خواهد بود. اگر می‌خواهید به محض دیدن، شخص مورد نظر را جلب کنید تا کارت تولد شما از کارت‌هایی که بقیه به آنها داده‌اند متمایز شود، سراغ پاکت‌های چاپی، با کاغذ‌های طرح دار مختلف و رنگ‌های متنوع بروید.

پاکت

برای هر رنگ معانی مختلفی وجود دارد. صورتی اغلب به دوستی اشاره دارد. همچنین می‌تواند به معنای مراقبت باشد. این رنگ پاکت می‌تواند با هدیه تولد، برای یک دوست یا یک همکار، همراه باشد. نارنجی می‌تواند، مقدار زیادی از چیزها را از گرما و آرزوهای خوب گرفته، تا سلامتی را القا کند.

نارنجی همچنین می‌تواند، به معنای ارسال چیزی برای کودک باشد. گاهی اوقات هم، در بسیاری از مشاغل، هنگام جلب توجه، افراد از رنگ نارنجی استفاده می‌کنند. یکی از رنگ های بسیار پرکاربرد که اغلب خواهید دید، رنگ زرد است. رنگ زرد مانند نارنجی، برای جلب توجه دیگران استفاده می‌شود. همچنین می‌تواند، به معنای خوشبختی یا خوش اقبالی باشد.

پاکتچی، یکی از معتبرترین ارائه‌دهندگان پاکت در سراسر کشور است که از دانش و منابع کلیدی، برای انجام خدمات پاکت نامه، متناسب با نیازهای شما برخوردار است. انتخاب یک رنگ مناسب برای پاکت، نامه‌های شما را شگفت انگیز‌تر نشان می‌دهد. شما می‌توانید، با یک پاکت چاپی با طراحی و رنگ مناسب، به مکاتبات شغلی و شخصی خود، امتیاز اضافه کنید. این پاکت می‌تواند، مجموعه اسناد هویت تجاری شما را کامل‌تر کند و یک گزینه جذاب برای جلب توجه مشتریان شما باشد. شما می‌توانید، تمام الگوها و رنگ‌های طراحی پاکت را بررسی کنید تا مناسب ترین مورد را برای هویت تجاری خود انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ و چاپ مناسب می توانید با مشاوران مجموعه چاپ پاکت چی تماس حاصل فرمایید.

 

تخفیف سفارش پاکت

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید