فرم اختصاصی یا سفارشی

در چاپ به این معناست که کار چاپی شما مثل سربرگ ، تراکت ، بروشور ، فاکتور ، فولدر و .... بصورت کاملا اختصاصی زینک تهیه میشود که تعداد زینکهای کار بستگی به طراحی کار دارد و بعد از تهیه زینک ، بصورت کاملا اختصاصی چاپ میگردد که دراین حالت میتوان گفت که اختلاف رنگ بین مانیتور استاندارد و کار چاپ شده در حدود 5 درصد میباشد و بین 2 تا 5 درصد هم برای تنظیمات چاپ باطله یا کسری خواهد داشت.

شما میتوانید در انتهای کار زینک خود را از چاپخانه تحویل بگیریرد تا برای چاپ مجدد از آن استفاده گردد و هزینه چاپی شما برای سری بعد کمتر شود . پس شما اگر کاره حساسی دارید که رنگ درآمده بعد از چاپ برای شما خیلی اهمیت دارد میتوانید از این نوع چاپ استفاده کنید.همینطور توجه کنید که هزینه این نوع چاپ برای تعداد چاپ کم بخاطر هزینه های زینک و چاپ بالا در می آید.

رنگ های خود را در طراحی از کاتالوگهای رنگ پیدا کرده و استفاده کنید تا اختلافات رنگی کمتر گردد. همیشه در کار چاپی این را درنظر بگیرید که مانیتور و پرینت رنگی و چاپ افست با هم اختلاف رنگ دارند و همه اینها به مانیتور و کالیبره شدن آن و نوع دستگاه پرینت و ماشین چاپ و ماشینچی و کاغذ و نوع مرکب بستگی دارد اما بطور کلی چاپ اختصاصی دقیقتر و نزدیکتر به آنچه شما میخواهید هست .

 

تماس با ما

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید