هدیه دادن و هدیه گرفتن در مناسبت‌های مختلف مانند عید، تولید، سالگرد ازدواج و ... می‌تواند یکی از لحظاتی باشد که لبخند بر لب عزیزان ما می‌آورد. بنابراین، تمایل داریم که از بهترین هدیه گرفته تا بهترین کاغذ کادو را برای این لحظه آماده کنیم. بنابراین، یک پاکت فانتزی زیبا می‌تواند همان چیزی باشد که بعد از خریدن هدیه یا آماده کردن مبلغ عیدی به دنبال آن هستیم. یک پاکت هدیه معمولاً باید از ساختار باکیفیت و زیبایی برخوردار باشد تا سریع خراب نشود و با همان زیبایی به دست عزیز یا دوست ما برسد.

در ادامه به‌منظور راهنمایی شما، انواع پاکت‌ها را ازنظر جنس و شکل معرفی می‌کنیم و نکاتی که در هنگام خرید یک پاکت هدیه باید به آن‌ها توجه شود را به حضور شما می‌رسانیم. پاکت سازی پاکتچی با فعالیتی در حدود 1 قرن در زمینه چاپ، صحافی و پاکت سازی همواره زیباترین پاکت‌های فانتزی و تزئینی و بهترین پاکت‌ پستی، پاکت اداری، پاکت نامه پستی، پاکت سفید محرمانه و... را به شما عزیزان عرضه می‌کند.

 

فیمت پاکت نامه

 

انواع پاکت‌ فانتزی و تزئینی

پاکت‌های فانتزی و تزئینی شامل انواع پاکت پول، پاکت هدیه، پاکت دسته‌دار و پاکت سکه هستند که در ساخت آن‌ها می‌توان از مواد اولیه متفاوت و طرح‌های خلاقانه استفاده شود. اگر بخواهیم این پاکت‌های تزئینی را ازنظر ویژگی‌های ظاهری به دودسته کلی تقسیم کنیم، دو نوع پاکت پول و پاکت دسته‌دار را شامل می‌شوند. هر یک از انواع دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که تأثیر مستقیم بر کاربرد آن‌ها دارد. این ویژگی‌ها در زیر آورده شده‌اند:

 

طرح های پاکت فانتزی

 

  • پاکت پول

هدیه دادن پول بدون قرار دادن قرار دادن آن در یک پاکت پول زیبای فانتزی گاهی می‌تواند کمی نا محترمانه بوده و برای عزیزی که هدیه را دریافت می‌کند، جالب و موردپسند نباشد. بااین‌حال، بسیاری افراد تمایل به دارند پول نقد را هدیه دهند تا فرد موردنظر ایشان، پول نقد را آن‌گونه که دوست دارد و برای خرید چیزی که موردنیاز وی است خرج کند. بنابراین، قرار دادن آن در پاکت پول می‌تواند یک ترفند عالی برای هدیه دادن پول نقد به‌صورت محترمانه، شکیل و جالب باشد.

پاکت‌های پول، مشابه پاکت نامه‌های قدیمی هستند که از طریق پست جابه‌جا می‌شدند و امروزه با اندکی تغییر شکل و طرح به محل قرارگیری پول نقد تبدیل‌شده‌اند. این پاکت‌ها ممکن است مقوایی، کاغذی یا نمدی باشند و رنگ‌ها و تزئینات مختلف مانند گل، اشکال فانتزی، تصاویر جالب و زیبا و... در طراحی آن‌ها دیده شوند. ساختار پاکت می‌تواند تلفیقی از نمد و مقوا با رنگ‌های مختلف و زیبا باشد.

معمولاً می‌توانید انواع ساده‌تر برای هدیه به همکار، دوستان و... را نیز در کنار انواعی که تزئینات بیشتر و حتی کودکانه‌ای دارند پیدا کنید. این پاکت‌ها ممکن است در ابعاد کوچک‌تر ساخته‌شده و برای هدیه دادن سکه مناسب شوند. به‌این‌ترتیب، برای هدیه دادن به عروس و داماد و نوزاد تازه متولدشده نیز می‌توان از آن‌ها بهره گرفت.

سفارش پاکت پول

  • پاکت دسته‌ دار

ممکن است پاکت‌های دسته‌دار را از دست فروشنده‌ای که از وی خرید کرده‌اید نیز دریافت کرده باشید و پاکت دسته‌دار تزئینی نیز چنین ساختاری دارد. این پاکت به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که هدیه یا وسیله را درون آن قرار داده و به‌راحتی حمل کنید. می‌توانید انواع پاکت‌های دستی را با جنس‌های مختلف کاهی، مقوایی یا حتی پارچه‌ای پیدا کنید. این گزینه‌های بیشتر و متنوع‌تر به شما اجازه می‌دهند پاکت کادو را نیز با تم هدیه خود هماهنگ کنید. بسته به جنس پاکت، وزن آن نیز متفاوت خواهد بود.

برخلاف انواع پارچه‌ای که با قرار دادن وسیله در آن‌ها تغییر فرم می‌دهند، انواع مقوایی معمولاً ساختار خشکی دارند و فرم آن‌ها به‌صورت خالی یا پر، ثابت حفظ می‌شود. به‌این‌ترتیب، مهم نیست هدیه‌ای که در  پاکت قرار داده‌اید پارچه یا یک جعبه باشد، هیچ‌چیز تا لحظه خارج کردن کادو از پاکت مشخص نمی‌شود.

این پاکت‌ها معمولاً دارای طرح‌های چاپ‌شده متنوعی هستند و ممکن است ساختار بیرونی آن‌ها براق، مات، اکلریک یا ترکیبی از آن‌ها باشد. بسته به‌اندازه هدیه خود می‌توانید پاک دسته‌دار را در سایزهای مختلف تهیه کنید. انواع پارچه‌ای نیز زیبایی خاصی دارند و حتی ممکن است گلدوزی و طرح‌ها چاپی در تزئین آن‌ها استفاده‌شده باشد.

درباره قیمت و سفارش پاکت مزون بیشتر بخوانید.

 

سفارش پاکت‌ فانتزی

 

نکات مهم هنگام خرید انواع پاکت‌های فانتزی و تزئینی

شاید خرید یک پات یا ساک هدیه به نظر ساده و پیش‌پاافتاده بیاید، اما با توجه به نکات زیر در هنگام خرید می‌توانید از رضایت عزیز موردنظر اطمینان حاصل کنیم:

 

  • طرح و رنگ پاکت مورد نظر شما

سعی کنید طرح و رنگ کاغذ و کادو و پاکت هدیه را ست کنید تا توجه بیشتری به تلاش شما برای شاد کردن فرد موردنظر جلب شود. همین تلاش کوچک و ساده گاهی می‌تواند برای ایشان بسیار ارزنده و رضایت‌بخش باشد. سعی کنید رنگ و طرح پاکت هدیه را با سن فرد موردنظر و نسبت شما با ایشان هماهنگ کنید. کادو خریداری‌شده برای همسر و دوست نمی‌تواند به یک‌شکل باشد. همچنین اگر کادو را برای فرزند خود آماده کرده‌اید، یک پاکت با طرح‌های انیمیشنی یا تزئینات رنگارنگ می‌تواند جالب‌تر و مناسب‌تر باشد.

  • هدف از خرید پاکت

ممکن است شما از این پاکت‌ها برای جلب نظر مشتریان و بازاریابی از طریق هدیه دادن استفاده کنید. سایز و تزئینات این ساک باید با اهداف شما هماهنگ باشد. برای مثال، اگر قصد قرار دادن یکی از محصولات خود به همراه یک عدد عطر و... در آن را دارید، همه آن‌ها باید به‌صورت دقیق در کنار هم قرارگرفته و پاکت را پر کنند تا ازنظر مشتری شما یک هدیه سرسری و بی‌فایده نباشد.

  • جنس پاکت

جنس پاکت باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که با وزن و اندازه هدیه تناسب پیدا کند. عدم تناسب موجب پاره شدن پاکت می‌شود. همچنین ممکن است بخواهید انواع قابل شستشو مانند پارچه‌ای را انتخاب و خریداری کنید. برای همین بهتر است مقاله ما درباره انواع پاکت ضد آب را مطالعه بفرمایید.

  • اندازه و کف

همان‌طور که بیان شد، سایز پاکت باید با هدف و هدیه موردنظر شما تناسب داشته باشد. اما کف پاکت‌های دسته‌دار را نیز در نظر داشته باشید. کف پاکت باید پهن باشد و در هنگام قرار دادن کادو داخل آن، به‌راحتی صاف شود. در هنگام خرید به وزن کادو و فشاری که به پاکت اعمال می‌شود دقت داشته باشید.

 

قیمت سفارش پاکت فانتزی

 

با عوامل موثر بر قیمت چاپ پاکت اختصاصی آشنا شوید

 

زیبایی و کیفیت بالای یک پاکت پول یا پاکت دسته‌دار از اهمیت بالایی برخوردار است که در هنگام خرید با اندکی دقت می‌توانید به آن پی ببرید. تمام نکات موردنیاز برای خرید یک پاکت مناسب در این مطلب بیان‌شده است. به‌این‌ترتیب، اکنون تصمیم‌گیری برای ما بسیار آسان‌تر است. شما همچنین می‌توانید از مجموعه چاپخانه پاکتچی با 1 قرن تجربه و سابقه درخشان در تولید و چاپ انواع پاکت باکیفیت بهره بگیرید تا از مناسب بودن انتخاب و خرید خود اطمینان حاصل کنید.

 

سفارش پاکت

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید