پاکت‌ها یکی از لوازم ضروری برای هر اداره و سازمانی هستند که با توجه به کاربردشان در انواع مختلفی تولید می‌شوند. در هر شرکت و اداره‌ای، بخش نگهداری اسناد و مدارک از مهم‌ترین بخش‌های آن سازمان شناخته می‌شود. درست است که پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی باعث شده تا کم‌تر به این بخش نیاز داشته باشیم و اکثر اسناد مهم را درون فایل‌های کامپیوتری نگهداری کنیم؛ اما باز هم نیاز است تا یک نسخه خطی از اسناد، درون پاکت‌هایی مطمئن نگهداری شوند. پاکت زرد اداری یکی از انواع پاکت‌های پرکاربرد برای نگهداری اسناد و مدارک در اداره‌ها است.

ما در ادامه این نوشتار از پاکتچی قصد داریم تا شما را با این نوع پاکت اداری آشنا کنیم و توضیح دهیم که از کجا می‌توانید آن را خریداری کنید.

 

پاکت زرد اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

پاکت زرد اداری همان‌طور که از نامش مشخص است، یک پاکت اداری به رنگ زرد است که در ابعاد مختلف تولید می‌شود. در سازمان‌ها، اداره‌ها و شرکت‌ها از این پاکت زرد به ‌منظور نگهداری اسناد و مدارک استفاده می‌کنند. در صورت نیاز، شما می‌توانید با چسباندن یک برچسب بر روی این پاکت، موضوع محتوای درون آن را یادداشت کنید و یا این‌که به ‌صورت مستقیم روی خود پاکت، موضوع مورد نظر را بنویسید. به کمک این پاکت‌ها می‌توان اسناد را به‌ راحتی در گروه‌بندی‌های مشخصی قرار داد و با نظم بخشیدن به آن‌ها در صورت نیاز به‌ آسانی به هرکدامشان دسترسی پیدا کرد.

 

سفارش خرید پاکت زرد اداری

 

پاکت زرد اداری چه ویژگی‌هایی دارد؟

همه ویژگی‌هایی که در ادامه در مورد پاکت زرد اداری گفته می‌شود، از مزیت‌هایی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا اسناد و مدارک مهم را درون آن‌ها قرار دهید. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • پاکت زرد اداری استحکام بسیار بالایی دارد و از وارد شدن آسیب به اسناد و مدارک جلوگیری می‌کند.
  • این پاکت اجازه عبور نور از خود را نمی‌دهد؛ از این ‌رو برای نگهداری از موادی که به نور حساس هستند مانند برگه‌های بارکددار، می‌تواند بهترین گزینه باشد.
  • لبه تا شونده این پاکت از افتادن اسناد در هنگام کج شدن پاکت جلوگیری می‌کند.
  • شما با قرار دادن اسناد خود درون پاکت زرد اداری می‌توانید از آن‌ها در مقابل تا شدن و همین‌طور پاره شدن محافظت کنید تا مدت‌ها بدون هیچ آسیبی نگهداری شوند.
  • در صورتی که نیاز به نگهداری اجسامی سبک با حجم بسیار کم مانند فلش مموری یا CD باشد، پاکت‌های زرد اداری می‌توانند گزینه مناسبی محسوب شوند؛ زیرا به دلیل این‌که نور توانایی عبور از آن‌ها را ندارد، آسیبی به این اجسام وارد نمی‌شود و اطلاعات درون آن‌ها ایمن می‌ماند.
  • پاکت زرد اداری قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.
  • این پاکت از موادی ساخته ‌شده است که امکان بازیافت کردن آن به‌ راحتی وجود داشته باشد. همین مسئله دلیلی است برای افرادی که طرفدار محیط‌زیست هستند تا خرید پاکت زرد اداری را به دیگر نمونه‌های موجود در بازار ترجیح دهند.
  • از بهترین قابلیت‌های پاکت زرد اداری، چاپ پذیر بودن آن است. کاربران می‌توانند هر موضوعی را که در نظر داشته باشند، به ‌راحتی روی آن چاپ کنند. شرکت‌های مختلف می‌توانند لوگوی شرکت، برند یا شعار تبلیغاتی خود را روی این پاکت‌ها چاپ نمایند و بخشی از هزینه بازاریابی خود را به سفارش این کار اختصاص دهند.

 

انواع پاکت زرد اداری

پاکت‌های زرد اداری در دو نوع ایرانی و خارجی موجود هستند که از نظر اندازه و وزن با یکدیگر تفاوت دارند. پاکت زرد ایرانی، وزنی برابر با 110 گرم دارد و نمونه خارجی آن از گرماژ 140 گرمی برخوردار است. از این ‌رو کیفیت پاکت زرد خارجی نسبت به نوع ایرانی خود بالاتر است و اغلب از آن‌ها برای نگهداری اسناد و مدارک حساس‌تر استفاده می‌کنند. این کیفیت بالا باعث شده است که پاکت زرد اداری خارجی، قیمت بالاتری داشته باشد. نمونه‌های خارجی، وارداتی هستند و از این ‌رو شرکت‌ها آن‌ها را به ‌صورت بسته‌ای و عمده می‌فروشند و بسته‌بندی را باز نمی‌کنند.

از دیگر تفاوت‌های دو نمونه خارجی و ایرانی پاکت زرد اداری می‌توان به این مورد اشاره کرد که پاکت‌های زرد خارجی معمولاً در اندازه‌های A3 بزرگ، A3 معمولی، A4 و A5 موجود هستند و شما نمی‌توانید آن‌ها را سفارشی‌ کنید یا اینکه در صورت انجام این کار، باید قیمت بسیار بالایی را بپردازید. این در حالی است که نمونه‌های ایرانی در هر ابعادی و با هر طرحی به ‌راحتی سفارشی‌سازی می‌شوند.

قیمت پاکت زرد اداری

پاکت زرد اداری در چه ابعادی تولید می‌شود؟

به دلیل این‌که در تولید پاکت زرد اداری به هیچ درختی آسیب وارد نمی‌شود و از فرآورده‌های نیشکر در ساخت آن استفاده می‌کنند، افراد دغدغه‌مند به حفاظت از محیط‌زیست علاقه زیادی به خرید و استفاده از این پاکت‌ها دارند. از طرفی قیمت مناسب و استحکام این پاکت باعث شده تا سازمان‌ها و اداره‌ها حجم زیادی از آن را سفارش دهند تا به دنبال آن، بخشی از هزینه‌های مالی شرکت خود را کاهش داده باشند. از این ‌رو کاربرد گسترده این پاکت باعث شده تا در سه اندازه متفاوت A3، A4 و A5 تولید شود.

از اندازه A3 پاکت، اغلب به منظور نگهداری قراردادها استفاده می‌کنند. اندازه A4 پاکت زرد اداری برای نگهداری نامه‌های اداری یا ارسال آن‌ها، به ‌کار برده می‌شود. در صورتی ‌که نیاز به نگهداری از کپی کارت‌های شناسایی و همین‌طور عکس‌ها باشد، سایز A5 پاکت زرد اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توجه کنید که در هنگام خرید و سفارش این پاکت حتماً به کاربرد مدنظرتان توجه داشته باشید تا مناسب‌ترین اندازه آن را از فروشنده یا تولیدکننده تقاضا نمایید. در برخی مواقع شرکت‌ها به دنبال پاکت زرد اداری در اندازه‌های دیگر هستند. برای مثال به دنبال ابعاد بزرگ‌تر از A3 برای نگهداری اسناد بزرگ‌تر یا ابعاد کوچک‌تر از A5 برای مدارک بسیار کوچک هستند. از این رو لازم است تا سایز مورد نظر خود را به تولیدکننده سفارش دهند تا چاپخانه، پاکت‌های سفارشی آن‌ها را تولید کند.

 

انواع پاکت زرد اداری

 

پاکت زرد اداری را از کجا می‌خرند؟

شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید انواع مختلف پاکت‌های اداری فعالیت می‌کنند که هم به ‌صورت حضوری و هم به ‌صورت آنلاین سفارش می‌گیرند. اگر تنها به تعداد کمی پاکت زرد اداری احتیاج دارید، می‌توانید به سراغ فروشگاه‌های لوازم‌التحریر و کتاب‌فروشی‌ها بروید؛ اما اگر برای شرکت خود به دنبال سفارش حجم عظیمی از پاکت‌های زرد اداری در ابعاد مختلف هستید، لازم است تا درخواست خود را در این شرکت‌ها ثبت کنید. حتی در صورت نیاز به چاپ موضوعی روی پاکت، آن را با شخص سفارش‌گیرنده در میان بگذارید تا روی کالایتان اجرا شود.

سفارش پاکت زرد اداری

در هنگام سفارش پاکت زرد اداری حتماً تعداد و کاربرد مورد نظر خود را مشخص کنید تا شرکت تولیدی، سریع‌تر وارد عمل شود. قبل از سفارش دادن بهتر است در مورد شرکت‌های فعال در این زمینه تحقیق کنید و به سراغ گزینه‌ای بروید که در تولید محصولات خود از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند و کار خود را با نهایت دقت و تمیزی انجام می‌دهد. همچنین از بابت این‌که آن شرکت سفارشات شما را به موقع در اختیارتان قرار دهد نیز مطمئن شوید. ثبت سفارش نزد تولیدکنندگان معتبر خیال شما را از بابت کیفیت محصول، زمان تحویل و موارد بسیار دیگر راحت می‌کند.

 

بهترین پاکت سازی تهران 

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید