اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید که برای کسب و کار خود، از چه نوع ساک دستی و کیسه‌ای استفاده کنید، باید بدانید که این روزها درک تفاوت بین انواع کیسه‌ها، ظرفیت‌ها و کاربردهای آن‌ها، به یک موضوع مهم برای رستوران‌ها، کسب و کارهای بیرون‌بر یا فروشگاه‌های مختلف تبدیل شده است. با وجود طیف گسترده‌ای از اندازه‌های کیسه‌های کاغذی موجود، انتخاب محصولی که به بهترین وجه با نیازهای کسب و کار شما مطابقت داشته باشد، دشوار است.

در این مطلب از پاکتچی قصد داریم در مورد مزایای استفاده از ساک دستی‌های کاغذی کرافت و نحوه سفارش و خرید آن‌ها صحبت کنیم. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این ساک دستی‌ها به دست آورید و تمایز آن‌ها را با انواع دیگر کیسه‌ها بدانید، تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

تخفیف ویژه سفارش پاکت

ساک دستی کاغذی کرافت

ساک دستی‌های کاغذی کرافت معمولاً در رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و سفید یافت می‌شوند. با این که ساک‌های قهوه‌ای کاربرد بیشتری نسبت به رنگ سفید آن دارند؛ اما کیسه‌های سفید، لوگوی شرکت شما را برجسته‌تر نشان می‌دهند و از ظاهر تمیزتری نسبت به رنگ قهوه‌ای و کرم برخوردارند. البته صرف‌نظر از رنگی که انتخاب می‌شود، همه این ساک‌های دستی کرافت، ساختاری ضخیم دارند که در برابر پارگی بسیار مقاوم است.

ساک دستی‌های کاغذی کرافت، صد در صد زیست تخریب‌پذیر و قابل استفاده مجدد و بازیافت هستند. بسیاری از این کیسه‌ها نسبت به انواع پلاستیکی، فشار و وزن بیشتری را تحمل می‌کنند. البته این نوع ساک دستی‌ها معایبی هم دارند. مثلا اینکه برخلاف کیسه‌های پلاستیکی، ضد آب نیستند و نسبت به آن‌ها گران‌ترند. همچنین نسبت به کیسه‌های پلاستیکی سنگین‌تر بوده و فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.

همان‌طور که می‌بینید، استفاده از ساک دستی‌های کاغذی مزایا و معایبی را به همراه دارد؛ بنابراین توصیه می‌شود که هنگام انتخاب این محصول برای کسب و کار خود، به تجارتتان نگاه کنید. داشتن دانش کافی برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد بهترین نوع ساک دستی، برای شما بسیار مهم است.

اگر به دنبال ظاهری کلاسیک هستید، کیسه‌های کاغذی کرافت گزینه‌ای عالی برای شما هستند. یک رستوران یا اغذیه فروشی، باید ساک دستی کاغذی دسته‌داری که کمی سنگین هم باشد را انتخاب کند؛ زیرا کاغذ این کیسه‌ها به دلیل استحکام بالایی که دارند، برای حمل و نقل و تحویل غذا‌ها بسیار مناسب هستند.

کاغذ کرافت این ساک‌های دستی از لحاظ جنس، دوام بالایی دارد و در گرماژهای متفاوت یافت می‌شود. حالت چین‌خورده پایین و کناری ساک‌های دستی کاغذی، این امکان را فراهم می‌آورد که کیسه برای ظرفیت بیشتر، باز‌تر شود. طراحی کف آن هم، به گونه‌ای است که در حالت ایستاده، صاف روی سطح قرار می‌گیرد.

 

آیا انواع پاکت کرافت را می‌شناسید؟ کلیک کنید.

سفارش ساک دستی کرافت

مزایای استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت

کیسه‌های پلاستیکی به محیط زیست آسیب می‌رسانند و باعث آلودگی هوا می‌شوند. این کیسه‌ها، نه تنها برای محیط‌های طبیعی ما مضر هستند، بلکه روی زندگی موجودات دیگر هم تاثیر منفی می‌گذارند. کیسه‌های پلاستیکی پایدار نیستند و برای از بین بردن آن‌ها باید از پرتو‌های UV استفاده شود که برای طبیعت بسیار مخرب است. در ادامه قصد داریم چند مزیت مهم ساک دستی‌های کاغذی کرافت را بررسی کنیم.

قابل بازیافت و استفاده مجدد بودن ساک دستی‌ کاغذی کرافت

کیسه‌های کاغذی کرافت علاوه بر اینکه مزایای متعددی برای محیط زیست دارند، می‌توانند مورد استفاده مجدد هم، قرار بگیرند. در واقع بزرگترین مزیت استفاده از کیسه‌های کاغذی، زیست تخریب پذیر بودن آن‌ها است. اگر یکی از این بسته‌ها در مزرعه بیفتد، بدون اینکه هیچ سمی از خود بر جای بگذارد، به طور کامل ناپدید شده و به کود تبدیل می‌شود؛ بنابراین، تاثیر آن در اکو سیستم حداقل است.

با توجه به اینکه این کیسه‌ها پس از خرید قابل استفاده مجدد هستند، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌شوند. یعنی شما می‌توانید به صورت‌های مختلفی، مانند بسته‌بندی یک هدیه یا ساخت یک ساک دستی جدید، مجدداً از آن‌ها استفاده نمایید.

سازگاری با محیط زیست

ساک‌های کاغذی کرافت به دلیل استحکام بسیار بالا و سازگاری با محیط زیست، یک تصمیم عالی برای خرید و بسته‌بندی مواد غذایی به شمار می‌روند.

بادوام و راحت

کیسه‌های کاغذی از ابتدای روز‌های ورود خود به بازار، پیشرفت قابل توجهی داشتند و تولیدکنندگان، آن‌ها را روز به روز محکم‌تر از قبل می‌سازند. نوع طراحی این کیسه‌ها به گونه‌ای است که می‌توانند به طور ایستاده قرار بگیرند و کالاهای بیشتری را در خود جای دهند.

ایجاد یک هویت منحصر به فرد از نام تجاری با ساک دستی کاغذی کرافت

با انتخاب یک کیسه کاغذی سفارشی چشم‌نواز و زیبا برای حمل پوشاک، جواهرات، تحویل غذا، اسباب بازی‌ها و ... مشتریان بیشتر به سمت تجارت شما جذب می‌شوند و از آن استقبال می‌کنند. شما می‌توانید با سفارشی‌سازی این کیسه‌ها و درج لوگوی شرکت بر روی آن‌ها، کسب و کار خود را نیز تبلیغ کنید.

ساک دستی کاغذی

افزایش آگاهی از برند

امروزه بسیاری از شرکت‌ها از ساک دستی‌های کاغذی برای دسته‌بندی اقلام و آگاهی از برند خود استفاده می‌کنند. این پاکت‌ها علاوه بر اینکه بسیار مقرون به‌صرفه هستند، نقش موثری در افزایش فروش دارند.

تبلیغ نام تجاری

با صرف زمان و تلاشی که بسیاری از برندها برای طراحی یک کیسه کاغذی جذاب و ویژه برای محصولات خود می‌کنند، می‌توان گفت که این کیسه‌ها به عنوان ابزاری برای تبلیغ نام تجاری در بازارهای کنونی به شمار می‌روند.

افزایش مشتریان جدید

ساک‌های دستی کاغذی کرافت معمولا به طور گسترده در مراکز خرید مورد استفاده قرار می‌گیرند. اغلب مردم این روزها تمایل زیادی به استفاده از کیسه‌های کاغذی دارند؛ زیرا علاوه بر استحکام زیاد، بسیار شیک هستند و حمل و نقل آسانی دارند.

افزایش فروش بیشتر با ساک دستی کاغذی کرافت

زمانی که کالای شما به طور مناسب و با کیسه‌های کاغذی با کیفیت متمایز بسته‌بندی می‌شود، می‌توانید مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید که به ارتقای برند شما نیز کمک می‌کند.

وفادار ساختن مشتری نسبت به برند

 با تصمیم‌گیری در مورد اندازه و نوع کیسه‌های کاغذی که با ماهیت کسب و کار شما هم مطابقت داشته باشند، احساس رضایت را در مشتریان تقویت کرده و به برند خود وفادار می‌کنید. شما می‌توانید یک کیسه کاغذی منحصر به فرد را انتخاب نمایید تا ظاهری شیک به برند شما ببخشد.

کاهش آلودگی هوا

استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت، انتشار دی‌اکسید کربن را مهار می‌کند و آلودگی را به حداقل می‌رساند. در واقع ماده‌ای که این کیسه از آن ساخته شده است، ترکیبات مضر را به خود جذب کرده و باعث کاهش میزان آلودگی هوا می‌شود.

مقاوم و مقرون ‌به‌صرفه

مشخصه مثبت دیگر ساک‌های کاغذی کرافت این است که بسیار مقرون به‌صرفه هستند و حتی با بودجه‌ای محدود هم می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

تنوع کاربری

 از آنجایی که کیسه‌های کاغذی، قابل بازیافت و پایدار هستند، می‌توان آن‌ها را به محصول دیگری برای کمک به محیط زیست تبدیل کرد. این اقلام هرکدام تا ۵ بار قابل بازیابی هستند و می‌توان از هر کدام از آن‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده نمود.

فرمت‌های مختلف سفارشی

فرمت و سایز ساک دستی‌های کاغذی کرافت متفاوت است. برخی از آن‌ها کوچک و جمع‌و‌جور هستند و برخی دیگر به صورت مربعی یافت می‌شوند و اندازه متوسطی دارند. کاغذ کرافت پاکت‌ها هم از جنسی است که می‌توان هر طرح دلخواهی را روی آن چاپ نمود.

پاکت دستی کرافت

به طور کلی این بسته‌بندی‌ها بسیار در دسترس و کاربردی هستند و طراحی و تزئین روی آن‌ها بسیار آسان است. در واقع جنس کرافت اجازه می‌دهد تا طراحی ظریف‌تری نسبت به طراحی پلاستیکی روی آن اجرا گردد. کاغذ این کیسه‌های بسته‌بندی در گرماژ‌های متفاوت یافت می‌شود که آن‌ها را کاملاً مقاوم می‌کند و تحمل وزن بالا را برایشان امکان‌پذیر می‌سازد.

از طرف دیگر، نسل جدید کیسه‌های کاغذی، این ویژگی را دارند که می‌توانند تا حدودی در برابر رطوبت ایجاد شده در هنگام حمل و نقل نیز مقاومت کنند و محتویات درون خود را در مقابل نفوذ آب حفظ نمایند.

 

نحوه سفارش و خرید ساک دستی کاغذی کرافت

از آنجایی که چاپ روی ساک دستی به عنوان موثرترین روش برای تبلیغات به شمار می‌رود، می توانید از آن به عنوان ابزاری برای معرفی برند خود استفاده کنید. مجموعه پاکتچی با تولید سفارشی ساک دستی کرافت با بالاترین کیفیت و امکان چاپ به صورت اختصاصی و در کوتاه‌ترین زمان، در اختیار مشتریان عزیز است.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت چاپخانه پاکت‌چی و انتخاب ابعاد ساک دستی خود، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و این بگ‌های کاغذی را با مناسب‌ترین قیمت دریافت کنید. توجه داشته باشید که هنگام سفارش کالا، ابعاد مناسب ساک دستی، جنس آن و گرماژ کاغذ را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید متناسب با نیازی که دارید، مورد مناسب را انتخاب کنید.

کارشناسان شرکت پاکتچی آماده ارائه مشاوره‌های کاربردی به شما عزیزان هستند تا شایسته‌ترین ساک دستی کرافت را بر اساس انتظارات شما، بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید و اهدافی که دنبال می‌کنید، تهیه نمایید.

سخن آخر...

 در این مطلب از پاکتچی به بررسی مزایای ساک دستی کاغذی کرافت پرداختیم و نحوه خرید و سفارش آن‌ را بیان کردیم. اکنون که مزیت‌های این ساک دستی‌های کاغذی را می‌دانید، سعی کنید هنگام خرید، بیشتر از آن‌ها استفاده کنید. در صورتی هم که قصد دارید در تجارت خود آن‌ها را به کار گیرید، حتماً به ابعاد و متریال ساخت آن توجه ویژه داشته باشید.

 

فروش اینترنتی انواع پاکت

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید