چاپ اختصاصی پاکت پستی و انواع پاکت ها در مرکز فروش پاکت و چاپ پاکتچی امکان پذیر است، جهت طراحی ، تولید و چاپ انواع پاکت های پستی و پاکت های سفارشی مرکز تولید و چاپ پاکتچی این امکان را برای شما فراهم می کند  زمانی که تجارتی را راه‌اندازی می‌کنید، باید خود را از دیگر رقیبان متمایز کنید. ایجاد محصولات و خدمات منحصر به فرد می‌تواند برند شما را متمایز کند. اما نیاز به سرمایه‌گذاری و زمان زیادی دارد. اگر سرمایه کافی برای این کار ندارید، بهتر است کمی خلاقیت خود را به کار گرفته و از کارهای کوچک شروع کنید.

چاپ اختصاصی پاکت یکی از این کارهای کوچک است که باعث تمایز شما از رقیبانتان شده و برند شما را در ذهن مخاطب ثبت می‌کند. علاوه بر این می‌توان مزیت‌های دیگری را برای این کار برشمرد که در ادامه برخی از آن‌ها را بیان می‌کنیم.

مزیت‌های چاپ اختصاصی پاکت اداری

استفاده از پاکت در ادارات برای رد و بدل کردن نامه‌های اداری و اسناد بسیار رایج است. به همین دلیل شما می‌توانید استفاده‌های زیادی از این پاکت‌ها ببرید. این پاکت‌ها در اندازه‌های مختلفی عرضه شده و به منظور تا نشدن اسناد اداری استفاده می‌شوند. برای چاپ اختصاصی پاکت اداری معمولا لوگوی اداره و نام آن بر روی پاکت درج می‌شود. علاوه بر آن می‌توانید از رنگ‌ها و دیگر المان‌های طراحی برای خاص‌تر کردن پاکت‌های اداره خود استفاده کنید. این کار دارای مزیت‌هایی است که در ادامه این بخش بیان می‌کنیم.

چاپ اختصاصی پاکت

  • پیدا کردن نامه شما دیگر کار سختی نیست.

ممکن است شرکت یا شخصی که نامه شما را دریافت می‌کند، در طول روز تعداد زیادی نامه از مکان‌های مختلف داشته باشد. زمانی که پاکت شما دارای طراحی و چاپ خاصی باشد، در میان انبوه نامه‌ها مشخص است و مخاطب می‌تواند خیلی زود آن را پیدا کند. بنابراین اگر مخاطب منتظر دریافت نامه‌ای از سوی شما باشد، بسیار خوشحال خواهد شد که شما با پاکتی منحصر به فرد نامه را برای او ارسال کرده‌اید.

  • مخاطب کسب و کار شما را خواهد شناخت.

زمانی که لوگو و نام اداره را بر روی پاکت خود درج کنید، مخاطب با آن آشنا شده و در طول زمان آن را به خاطر خواهد سپرد. البته توجه کنید که منظور از چاپ اختصاصی پاکت اداری تنها درج لوگو و نام نیست. چرا که هر اداره‌ای به صورت پیش‌فرض این کار را انجام خواهد داد. بهتر است اطلاعات مربوط به کار و حرفه خود را نیز بر روی پاکت درج کنید تا مخاطب راه‌های ارتباطی شما را شناخته و به شما دسترسی پیدا کند.

  • افزایش اعتبار سازمان در میان خواص و عموم

زمانی که برای چاپ اختصاصی پاکت اداری هزینه کنید، به مخاطب خود نشان می‌دهید که برای او ارزش قائل هستید. بنابراین کم کم در میان اداره‌های مختلف و افراد معمولی اعتبار کسب کرده و می‌توانید از این اعتبار برای گسترش خدمات اداره خود استفاده کنید. پاکت اختصاصی اداری شاید کوچک باشد اما می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش محبوبیت اداره شما داشته باشد.

قیمت و فروش پاکت پستی

چاپ پاکت

مزیت‌های چاپ اختصاصی پاکت پستی

گسترش استفاده از اینترنت و رونق کسب و کارهای اینترنتی سبب شده است که اهمیت سرعت و کیفیت در ارسال مرسولات پستی به شدت بالا رود. در کنار استفاده از چاپ اختصاصی پاکت پستی به شما کمک می‌کند که در میان هزاران مدل پاکت پستی موجود به چشم آمده و به برندی محبوب و منحصر به فرد در فضای اینترنت و دنیای واقعی تبدیل شوید. اما سوال اینجا است که آیا مزیت‌های این کار آن‌قدر هست که برای یک کسب و کار کوچک خانگی نیز مفید فایده باشد؟ در ادامه این بخش مزیت‌های مختلف این کار را بیان می‌کنیم.

  • چاپ اختصاصی پاکت برند شما را خاص می‌کند.

شما می‌توانید از طریق پاکتتان محصول خود را معرفی کنید. در واقع زمانی که پاکتی خاص و منحصر به فرد چاپ کرده باشید، مشتری از طریق همان پاکت به محتویات آن پی خواهد برد. این موضوع باعث می‌شود که مشتری خاطره‌ای خوش از شما داشته و همواره شما را به عنوان برندی خاص و جذاب به خاطر آورد.

  • بازاریابی ارزان و به صرفه

اگر بخواهید کسب و کار خود را در صفحات پربازدید شبکه‌های اجتماعی یا بیلبوردها و رسانه‌های دیگر تبلیغ کنید، باید هزینه زیادی بپردازید. برای یک کسب و کار اینترنتی کوچک یا حتی بزرگ، این هزینه‌ها بسیار زیاد است و به همین دلیل افراد معمولا این کار را نمی‌کنند.

چاپ اختصاصی پاکت پستی را می‌توان روشی کم هزینه و به صرفه برای بازاریابی برند شما دانست. با این کار شما تنها یک بار هزینه طراحی و چاپ می‌دهید اما بارها و بارها از نتیجه آن استفاده می‌کنید. فراموش نکنید که مشتریان شما زمانی که ویژگی خاصی در شما ببینند، آن را با دیگران نیز به اشتراک می‌گذارند. پاکت اختصاصی همان ویژگی خاص شما است که باعث تبلیغات رایگان مشتریان برای برند و محصول شما می‌شود.

پاکت پستی

  •  مخاطب به شما اعتماد می‌کند.

زمانی که مشتریان پاکت شما را ببینند، متوجه می‌شوند که شما برای کسب و کار و از آن مهم‌تر مشتریان خود احترام قائل هستید. پاکت منحصر به فرد و جذاب این پیام را به مخاطب القا می‌کند که فروشنده برای کار خود ارزش قائل بوده و برای آن وقت می‌گذارد. در نتیجه مخاطب به شما اطمینان کرده و کسب و کار شما را بدون هیچ چشمداشتی به دیگران نیز معرفی می‌کند.

  • به کسب و کار شما اعتبار می‌بخشد.

اعتماد مخاطبین در کنار معرفی بهتر و جذاب‌تر محصولات به کار شما اعتبار بخشیده و آن را محبوب می‌کند. چاپ پاکت اختصاصی پستی باعث می‌شود که مخاطب با محصول شما ارتباط بهتری برقرار کرده و در نتیجه استفاده از خدمات شما را به عنوان تجارتی معتبر در برنامه خود قرار دهد.

 اینستاگرام

دلایل چاپ اختصاصی پاکت نامه

هرچند که چاپ اختصاصی پاکت بیشتر مخصوص کسب و کارها و ادارات است، اما افراد معمولی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. زمانی که قصد دارید هدیه‌ای منحصر به فرد برای دوست خود تهیه کنید یا او را با کاری جذاب غافلگیر کنید، چاپ اختصاصی پاکت نامه می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

شما می‌توانید خودتان پاکت را طراحی کرده و پس از طراحی پاکت آن را چاپ کنید. این کار به دوست یا آشنای شما یادآوری می‌کند که هنوز هم او را دوست داشته و برایش وقت می‌گذارید. بنابراین با یک پاکت نامه کوچک می‌توانید احساس خوب را در میان دوستان و آشنایان خود منتشر کنید.

پاکتچی

نکات مهم چاپ اختصاصی پاکت

در طراحی و چاپ اختصاصی پاکت این نکات را در نظر داشته باشید.

  • کار را به دست کاردان بسپارید.

اگر قصد دارید پاکت اداری، پستی یا پاکت نامه را به نماینده‌ای برای برند خود تبدیل کنید، حتما طراحی آن را به یک طراح خبره بسپارید. طراح می‌داند که چگونه باید پاکت شما را مخصوص برند یا اداره خودتان طراحی کند تا باعث ماندگاری شما در ذهن مخاطب شود. به علاوه طراح متخصص و باتجربه از کلیشه‌ها آگاه بوده و می‌داند که کدام المان‌ها در یک پاکت اختصاصی مخاطب را خسته و دل‌زده می‌کند.

  • کیفیت کاغذ را فراموش نکنید.

بیشتر از شیوه طراحی و خاص بودن پاکت، کیفیت کار شما اهمیت دارد. محصول شما باید به سلامت به دست مشتری برسد. همچنین ادارات دیگر باید اسناد و مدارک شما را در صحت و سلامت دریافت کنند. بنابراین به همان اندازه‌ای که برای طراحی پاکت وقت می‌گذارید، برای یافتن یک کاغذ باکیفیت نیز تحقیق کنید. این موضوع نیز می‌تواند باعث کسب اعتبار در میان مشتریان و ارزش‌دهی به آن‌ها شود.

  • از رنگ‌های جذاب و مناسب استفاده کنید.

قرار نیست که همه پاکت‌های دنیا سفید، زرد و نخودی باشند. شما می‌توانید متناسب با نوع کاری که انجام می‌دهید، رنگ پاکت خود را تغییر دهید. رنگ‌ها می‌توانند اثربخشی زیادی بر مخاطبین شما داشته باشند و برند شما در ذهن او ماندگار کنند.

پاکت های سفارشی

  •  طرح‌های متنوعی در پاکت خود به کار گیرید.

برای پاکت‌های اداری ابعاد استانداردی وجود دارد. چرا که نامه‌ها و اسناد اداری دارای اندازه‌های مشخصی هستند. بنابراین ادارات تنها می‌توانند بر طرح و اطلاعات روی پاکت مانور دهند. اما کسب و کارهای اینترنتی و افراد معمولی می‌توانند پاکت‌هایی با شکل‌های منحصر به فرد نیز طراحی کنند. در نظر گرفتن طرحی که بدون باز کردن پاکت محصول شما را معرفی کند بسیار موثر و به یاد ماندنی بوده و باعث جذب مخاطب می‌شود.

  • از سربرگ‌های مناسب استفاده کنید.

این موضوع در پاکت‌های اختصاصی اداری مهم‌تر است. مخاطب شما با دیدن پاکت تا حدودی متوجه محتویات آن بشود. در واقع شما می‌توانید پاکت‌های مرسولات عادی، محرمانه، درون شرکتی یا خارجی را از یکدیگر جدا کنید. به این ترتیب مخاطب زمانی که پاکت شما را می‌بیند تا حدودی می‌تواند حدس بزند که در داخل پاکت چه چیزی انتظار او را می‌کشد. با طراحی و چاپ سربرگ‌ می‌توانید به این موضوع کمک کنید و پاکت‌های شما را نیز خاص‌تر کنند.

 

جنس پاکت پستی اختصاصی

  • • کاغذ تحریر
  • • کاغذ کرافت
  • • کاغذ مقوایی

 

پاکت‌ها در مکاتبات اداری و مرسولات کسب و کارها حکم بسته‌بندی کالا را دارند. این پاکت‌ها علاوه بر آن که باید از محتویات خود به خوبی محافظت کرده و سلامت آن‌ها را حفظ کنند، باید توجه مخاطب را نیز به خود جلب کنند. چاپ اختصاصی پاکت موضوعی است که باعث جلب توجه مخاطب شده و برند شما را محبوب و ماندگار می‌کند. در این مطلب تلاش کردیم مهم‌ترین مزیت‌های چاپ اختصاصی انواع پاکت‌ها را بیان کنیم. به شما توصیه می‌کنیم که اگر برنامه‌ای برای ایجاد تحول در کسب و کار خود دارید، همین الان تغییری در پاکت‌ پستی یا پاکت اداری خود ایجاد کنید.

 

مجموعه پاکت چی

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید