مزایای استفاده از پاکت پستی و چاپ آن

افزایش کسب و کارهای اینترنتی و افزایش سفارشات و ارسال بسته های آن ها برای مشتریان باعث افزایش درخواست در تولید و گسترش انواع پاکت های پستی ارسالی شده است.مجموعه پاکتچی در این مطلب سعی کرده است که اطلاعات کافی از انواع پاکت های پستی و پاکت های اداری ارائه دهد که کاربران با انواع پاکت ها آشنا شوند.

مهمترین مزایای استفاده از پاکت ها امتیت ارسال بسته، جلوگیری از نفوذ آب و یا خراب شدن و پاره شدن بسته و در حالت هایی که طراحی اختصاصی و چاپ پاکت بصورت اختصاصی انجام گیرد افزایش محبوبیت برند در بین مصرف کنندگان را ایجاد می نماد، پاکت ها می توانددر انواع مختلف تولید و طراحی گردد که هر کدام از آنها کاربردهای مختلفی دارد، سعی میکنیم در سایر مقالات انواع کاربردها و معرفی دقیق هر نوع از پاکت ها را برای کاربران انجام دهیم.

انواع پاکت ها

پاکت کرافت

پاکت پستی ساده

پاکت پستی حبابدار

پاکت پستی لمینت داخل مشکی

پاکت پستی محرمانه نایلون دار

پاکت پستی داخل متالایز نقره ای

که هر کدام از این پاکت ها برای استفاده ای خاص و کاربردهای متفاوت مدیران کسب و کار ها استفاده می کنند. بیشتر شرکت ها و سازمان ها برای استفاده و ارسال نامه های اداری خود از پاکت نامه اداری و پاکت نامه A4 با طراحی اختصاصی خود که پیروی از رنگ سازمانی می نماید و هم‌راستای ست اداری چاپ شده طراحی و چاپ می گردد.

پاکت نامه های اداری عموما با لوگو اسم و ادرس و رنگ سازمانی طراحی و پاکت نامه چاپ می گردد. پاکت نامه های اداری جهت ارتقا برند سازمان، تاثیر بر روی مخاطب استفاده می شود.

 

پاکت پستی حبابدار سلفون

انواع پاکت نامه اداری

پاکت نامه اداری ساده

پاکت نامه اداری A4

پاکت نامه اداری A5

پاکت نامه اداری A3

که شرکت ها و سازمان ها عموما از پاکت نامه اداری ساده استفاده می کنند .چاپ پاکت اداری معمولا بصورت تک رنگ و یا دو رنگ است که هزینه چاپ برای شرکت زیاد نباشد – در صورت سفارش با تیراژ بالا برای چاپ پاکت نامه می توان بصورت اختصاصی کار چاپ پاکت را انجام داد که کیفیت بالاتری نسبت به چاپ عمومی دارد و در چاپ اختصاصی ابعاد و طراحی پاکت نامه بصورت اختصاصی نیز قابل انجام است.

پاکت پستی

چاپ پاکت پستی

پاکت های پستی عموما بصورت چاپ های آماده استفاده می گردد ولیکن در حجم سفارشات بالا امکان طراحی و چاپ پاکت پستی در ابعاد مختلف با طراحی مختلف وجود دارد.پاکت های پستی علاوه بر اینکه استانداردهای پستی باید رعایت گردد. در پاکت های پستی اگر نحوه ارسال با پست می باشد باید آدرس فرستنده و گیرنده در روی پاکت درج شده باید در غیر اینصورت اداره پست از تحویل یا ارسال پاکت خود داری خواهد کرد.

در حالت اختصاصی می توان از لوگو و طراحی سازمانی نیز استفاده کرد که در گیرنده کالا حس بهتری و ارتباط بهتری را با کسب و کار برقرار نماید و با توجه به نوع کالا یا بسته ارسالی در این نوع پاکت ها می تواند از ابعاد مختلف استفاده نمایید و طراحی و چاپ اختصاصی پاکت پستی را انجام دهید.

پاکت های پستی آماده و چاپ عمومی با استانداردهای اولیه در بازار موجود است که برای مصارف کم و تعداد کم بسیار مقرون به صرفه و مفید می باشد.

پاکت های پستی بصورت سفید بوده و پاکت ها نخودی یا زرد رنگ موجود در بازار جهت ارسال با پست و پاکت پستی استفاده نمی گردد. در تولید پاکت پستی جنس کاغذ، نوع چسب و بسته بندی و پوشش داخلی پاکت پستی مانند حباب یا استفاده از متالایز در محافظت از بسته ارسالی از طریق پست بسیار مهم می باشد.

 

تماس با ما

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید