باوجود رونق پست الکترونیک، خدمات اداره پست همچنان ارزشمند و پرکاربرد هستند و روزانه بسته‌های پستی زیادی در سراسر کشور جابه‌جا می‌شوند. انواع متعددی از پاکت‌های پستی وجود دارند که در ساخت آن‌ها از متریال مختلفی استفاده‌شده است و ظاهر آن‌ها را متفاوت از انواع دیگر می‌کند. یکی از پرکاربردترین پاکت‌های پستی، پاکت‌ حبابدار هستند که در کسب‌وکارهای مختلف، اداره‌ها، بیمارستان‌ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و... کاربرد دارند.

پاکت‌ حبابدار به دلیل ویژگی‌های ساختاری خود موجب افزایش امنیت محتوای بسته پستی می‌شوند و سلامت آن را برای گیرنده و فرستنده تضمین می‌کنند. مجموعه پاکتچی یکی از فعال‌ترین، باتجربه‌ترین و بهترین تولیدکنندگان انواع پاکت‌های پستی است که قدمتی در حدود 100 سال در صنعت چاپ، صحافی و پاکت سازی دارد. شما می‌توانید انواع پاکت‌های اداری، پاکت رادیولوژی، پاکت پستی حبابدار، پاکت نایلون مشکی و پاکت متالایز را باکیفیت تضمین‌شده از مجموعه پاکتچی تهیه کنید.

پاکت حبابدار چیست؟

پاکت حبابدار را حتماً دیده‌اید و می‌شناسید. این پاکت‌ها از یک‌لایه نایلون حبابدار (حباب‌هایی با میزان متناسبی از هوا) در بخش داخلی پاکت و یک‌لایه کاغذی 70-100 گرمی در بخش خارجی آن ساخته‌شده است. بر روی این پاکت جزئیات دقیق شامل آدرس گیرنده و فرستنده چاپ می‌شود. با توجه به ساختار منحصربه‌فرد پاکت حبابدار، امنیت محتوای داخل آن افزایش پیدا می‌کند.

جنس پلاستیکی پاکت به‌طور کامل در برابر رطوبت عایق است و مانع از آسیب دیدن کاغذ، اسناد، پوشه، جعبه مقوایی و هر محتوای آسیب‌پذیر دیگری در برابر آب می‌شود. این پاکت همچنین به دلیل وجود حباب‌های هوا در ساختار خود می‌تواند ضربه‌های واردشده بر بسته پستی را مهار کند و مانع از آسیب دیدن شیشه، ظروف چینی، عتیقه و ... شود.

کاربرد پاکت‌ پستی حبابدار

پاکت پستی حبابدار می‌توان در همه‌جا بهره گرفت. ابزارهای دیجیتالی و الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت، ساعت‌های دیجیتال و حتی وسایل جانبی مانند USB، سوکت‌ها، MP3 پلیرها، هندزفری و... نیز به دلیل حساسیت بالا در برابر رطوبت و ضربه با استفاده از پاکت‌های حبابدار جابه‌جا می‌شوند.

در بسیاری موارد حتی دیده‌شده است که از این پاکت‌ها به‌منظور جابه‌جا کردن مواد غذایی و قهوه نیز بهره می‌گیرند. مقاومت این پاکت پستی در برابر رطوبت و ضربه بیشتر از پاکت‌های لمینت است و به همین دلیل، کاربرد بیشتری دارند. ازجمله وسایل دیگری که با استفاده از این پاکت پستی جابه‌جا می‌شوند می‌توان به موس، شارژر، عینک، جواهرات، سی دی، مدارک مهم مانند شناسنامه و سند و... اشاره کرد.

سایزهای مختلف پاکت پستی حبابدار

همان‌طور که بیان شد، پاکت‌  حبابدار ازجمله رایج‌ترین و پرکاربردترین پاکت‌های پستی به شمار می‌آیند و کاربردهای متعدد و متفاوتی دارند. بنابراین، باید سایزهای متفاوت آن برای انواع بسته‌های پستی با محتواهای بزرگ یا کوچک در دسترس عموم قرار بگیرند.

پاکت‌های حبابدار در 6 سایز تولید و عرضه می‌شوند. این سایزها شامل سایز CD (ابعاد 160*155)، سایز A5 یا چک (ابعاد 225*115)، سایز A4 (ابعاد 315*225)، سایز B5 (ابعاد 250*175)، سایز A4+ یا B4 (ابعاد 324*260) و سایز A3 (ابعاد 458*305) هستند. ازجمله پرکاربردترین سایز پاکت پستی حبابدار می‌توان به A4، A3 و B5 اشاره کرد. در این پاکت‌های پستی معمولاً بین 70 تا 10 گرم کاغذ تحریر یا گلاسه استفاده می‌شود.

سفارش اینترنتی پاکت

عوامل موثر در قیمت پاکت‌های پستی حبابدار

عوامل متعددی بر قیمت یک پاکت پستی حبابدار تأثیر دارند که از میان آن‌ها می‌توان به کیفیت، رنگ، نایلون، اندازه و... اشاره کرد. برای خرید یک پاکت پستی باید به عوامل مختلفی دقت کنید که علاوه بر تأثیر بر قیمت، در برآورده کردن انتظارات مشتریان و تأمین امنیت بسته پستی نیز تأثیر دارند. این عوامل شامل موارد زیر هستند:

  1. مواد اولیه در ساخت پاکت پستی

نخستین و مهم‌ترین عامل مؤثر در قیمت، مواد اولیه استفاده‌شده در ساخت پاکت پستی است. قاعدتاً اگر می‌خواهید اعتبارسازی و برندینگ موفق‌تری نزد مشتریان خود ایجاد کنید، باید از متریال باکیفیت در بسته‌های پستی مورداستفاده خود بهره بگیرید. این متریال برای مثال می‌تواند از گلاسه به کاغذ تحریر تغییر پیدا کند و قیمت نهایی پاکت را تغییر دهد. ازجمله مواد اولیه‌ای که در ساخت پاکت‌های حبابدار استفاده می‌شوند، می‌توان به چسب پاکت، رنگ، کاغذ، پلاستیک و... اشاره کرد.

  1. سایز پاکت

یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت، سایز پاکت است. همان‌طور که بیان شد، پاکت پستی حبابدار در 6 سایز مختلف قابل تهیه است. بنابراین، بسته به‌اندازه بسته پستی خود می‌توانید سایز موردنظر را مشخص و تهیه کنید. قاعدتاً بسته‌های بزرگ‌تر به متریال بیشتری برای ساخت نیاز دارند و باقیمت بالاتری فروخته می‌شوند.

  1. نوع چاپ پاکت

نوع چاپ پاکت یکی دیگر از فاکتورهای تعیین قیمت است. شما می‌توانید از میان انواع متفاوت چاپ، یکی را انتخاب کرده و با این امر، قیمت نهایی پاکت حبابدار را کاهش یا افزایش دهید. یکی از رایج‌ترین و بهترین انواع چاپ پاکت‌های حبابدار، روش افست است. با بهره‌گیری از این روش می‌توان کاغذهای مختلفی در گرماژهای تفاوت را چاپ کرد.

  1. اندازه چاپ

اندازه چاپ ازجمله عوامل مهم در تعیین قیمت پاکت پستی است. برای مثال، اندازه سربرگ‌ها، تراکت‌ها، کاتالوگ‌ها و... بر قیمت چاپ مؤثر است. شما می‌توانید مشخص کنید که آنچه بر روی پاکت پستی چاپ می‌شود در اندازه استاندارد باشد یا 2 برابر سایز متعارف چاپ شود. شما همچنین می‌توانید از چاپ افست بهره بگیرید که این مورد نیز در قیمت نهایی مؤثر است.

  1. کیفیت پاکت

با توجه به اینکه بسیاری از عوامل و فاکتورهای بیان‌شده در موارد قبلی میان چاپخانه‌های مختلف پاکت مختلف یکسان هستند، شاید با خود فکر کنید که دلیل اختلاف قیمت‌ها در پاکت‌هایی با سایز و مشخصات یکسان چیست. قطعاً کیفیت طراحی، تولید و چاپ پاکت‌های پستی حبابدار عرضه‌شده از چاپخانه‌های مختلف، یکسان نیستند. همچنین ممکن است یک چاپخانه از مواد اولیه ارزان‌تری استفاده کند تا قیمت محصولات خود را رقابتی کند؛ اما استفاده از یک چسب نامرغوب می‌تواند کیفیت پاکت و امنیت بسته پستی شما را به‌طور چشمگیری پایین بیاورد. کیفیت چاپ نیز ممکن است متفاوت باشد.

قیمت چاپ پاکت حبابدار

مزایای استفاده از پاکت‌های سفارشی

پاکت‌های پستی حبابدار علاوه بر تأمین امنیت بسته پستی شما، می‌توانند به‌عنوان یک روش تبلیغ و بازاریابی کم‌هزینه نیز استفاده شوند. بر روی بسته‌های پستی سفارشی می‌توانید لوگو، نام تجاری و... را چاپ کنید و با استفاده از رنگ‌های منحصربه‌فرد که یادآور برند تجاری شما هستند، برندسازی موفقی را ایجاد کنید. برند سازی یا برندینگ موفق به این معنا است که مخاطبان و مشتریان شما بعد از مدتی بتوانند برند، لوگو و نام تجاری شما را از دیگران تشخیص دهند. شما همچنین می‌توانید راه‌های ارتباط و دسترسی راحت به کسب‌وکار خود را بر روی پاکت درج کنید.

با درج شدن نام تجاری و لوگو و همچنین استفاده از رنگ‌های منحصربه‌فرد و مخصوص، نامه یا پاکت شما در میان پاکت‌های دیگر گم نمی‌شود. مخاطب شما می‌تواند تنها با نگاه کردن به طراحی و چاپ خاص پاکت، آن را از میان تعداد زیادی پاکت پستی تشخیص داده و انتخاب کند. لازم به ذکر است که استفاده از پاکت اختصاصی با چاپ و طراحی خاص می‌تواند توجه مخاطبان و مشتریان را به خود جلب کند و ارزش شما را نزد آن‌ها افزایش دهد. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید با استفاده از یک پاکت پستی، ارزش خدمات و اعتبار برند تجاری یا کسب‌وکار خود را نرد مخاطبان خود افزایش دهید.

استفاده از پاکت‌های پستی حبابدار و سفارشی اگرچه می‌تواند هزینه بیشتری نسبت به انواع پاکت ساده برای شما و کسب‌وکارتان ایجاد کند؛ اما احتمال ضررها و هزینه‌های بیشتر را از بین می‌برد. برای مثال، بسته پستی شما اگر خیس شود، می‌تواند ضرر بیشتری به شما تحمیل کند. شما همچنین می‌توانید از این پاکت‌ها به‌عنوان یک روش تبلیغاتی، بازاریابی و برند سازی کم‌هزینه استفاده کنید. این دقیقاً مانند اصطلاح یک تیر و چند نشان است و موفقیت بیشتری را برای توسعه کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند. مجموعه چاپی پاکتچی به‌عنوان یکی از باتجربه‌ترین چاپخانه‌های ایران، انواع پاکت‌های پستی حبابدار، لمینه مشکی، نایلون مشکی و ... را چاپ و عرضه می‌کند. شما عزیزان می‌توانید بهترین پاکت‌ها و خدمات را باقیمت مناسب از این مجموعه خریداری کنید.

 

فروش پاکت سفارشی

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید