پاکت پستی ملخی | یک پاکت نامه با ارسال اطلاعات شخصی ما، مکاتبات تجاری و موارد بازاریابی در ارتباط است. پاکت نامه‌ها به همان اندازه پیام ارائه شده مهم هستند. آن‌ها به مخاطبان شما می‌گویند که شما چه کسی هستید و شخصیت شما چگونه است؟ خواه این یک شخصیت فردی باشد یا یک شخصیت تجاری.

پاکت‌ نامه باعث می‌شود برند و پیام شما در بین مردم متفاوت باشد. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و یک تأثیر ماندگار از خود برجای بگذارید. چرا که یک پاکت نامه می‌تواند اولین تعامل مشتری بالقوه با تجارت شما باشد. پس عاقلانه انتخاب کنید. زیرا ممکن است تنها شانس شما برای ایجاد یک تأثیر خوب باشد. در این مطلب از چاپخانه پاکتچی، به معرفی پاکت نامه ملخی و انواع مختلف کاربرد آن می‌پردازیم.

 

تخفیف ویژه سفارش پاکت

 

پاکت نامه ملخی چیست؟

پاکت یک بسته بندی معمول است که از مواد صاف و نازک ساخته می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که یک شیء مسطح مانند نامه یا کارت در آنجا گیرد. یکی از انواع مختلف پاکت، پاکت نامه‌های ملخی هستند که به طور استاندارد، در ابعاد 24 در 11 تولید می‌شوند. این پاکت‌ها در رنگ‌ها و گرماژهای مختلفی موجودند و در طرح‌های گوناگون و با اشکال متفاوت یافت می‌شوند.

 

پاکت نامه

 

خلاقیت در طراحی پاکت نامه

مدت‌هاست که مشاغل متوجه این موضوع شده‌اند که در یک بازار شلوغ رقابتی باید از هر فرصتی که می‌توانند استفاده کنند تا هویت فردی خود را شکل دهند. روش‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. یکی از روش‌های ارزان‌قیمت، تنوع رنگ پاکت هاست. پاکت های رنگی منبعی مقرون به صرفه و متنوع هستند که می‌توانند به طور چشمگیری بر هویت برند تأثیر بگذارند. استفاده از رنگ‌های مختلف روی پاکت نامه‌ها می‌تواند، به جلب توجه افراد کمک کرده و باعث تقویت تصویر برند شود. یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از شبیه سازی رنگ پاکت‌ها، مقرون به صرفه بودن قیمت آن است.

 یکی دیگر از مزایای پاکت‌های رنگی سفارشی این است که، بسته به آنچه که یک تجارت می‌خواهد به دست آورد گزینه‌های زیادی وجود دارد. این بدان معنی است که برای یک کسب و کار آسان است که یک طرح رنگ را انتخاب کند که مطابق با طرح رنگ مارک مستقر خود باشد. این مارک تجاری یکپارچه، تصویری فوق‌العاده مثبت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

به طور کلی، استفاده از پاکت‌های سفارشی رنگی، بدون نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه می‌تواند به تقویت قدرت بازار مشاغل کوچک‌تر کمک کند. این رنگ‌های سفارشی روی پاکت نامه‌ها، همچنین باعث تقویت بیشتر هویت تجاری تثبیت شده می‌شود که راهی دیگر برای پرورش کسب و کار است. تمام این مزایا باعث می‌شود که پاکت های رنگی سفارشی سرمایه‌گذاری شایسته‌ای باشد.

حقیقت این است که انواع مختلفی از پاکت نامه وجود دارد. مثل پاکت‌های ملخی پنجره‌ای که معمولاً برای پرداخت قبض استفاده می‌شوند. زیرا آنها دارای پنجره هستند که می‌توانید آدرس را در آن نمایش دهید. پاکت‌های جیبی، بسیار کوچک‌تر از انواع دیگر پاکت است. شما می توانید انواع مختلفی از پاکت‌های جیبی را پیدا کنید که افراد برای قرار دادن عکس، رسید نامه الکترونیکی و غیره از آن استفاده می‌کنند.

پاکت‌های اعلامیه هم از پاکت‌های هستند که مردم برای ارسال کارت تبریک، بروشور کوچک و همچنین دعوتنامه از آن استفاده می‌کنند. نوع دیگری از پاکت نامه‌ها هم وجود دارند که به شکل مربع است و اغلب افراد از این موارد برای دعوتنامه های فانتزی استفاده می‌کنند. این‌ها از رایج‌ترین انواع پاکت نامه‌هایی هستند که توسط مشاغل و افراد مختلف استفاده می‌شوند. انواع دیگر پاکت نیز برای کاربردهای خاص در دسترس هستند. مانند پاکت‌های خط دار و مینی پاکت.

برای خرید پاکت پستی حبابدار کلیک کنید.


 

پاکت پستی ملخی در شکل و اندازه‌های مختلف

پاکت پستی ماخی در اندازه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند برای هر برنامه کاربردی مورد استفاده قرار گیرند. از پاکت نامه‌های تبلیغاتی شخصی و مستقیم برای تبلیغات استفاده می‌شود. شکل و اندازه پاکت ملخی و همچنین جنس و رنگ آن می‌تواند در توجهی که از کاربران نهایی دارد، تاثیر بگذارد و تفاوت قابل توجهی در میزان پاسخ دهی ایجاد کند. انواع پاکت نامه‌های ملخی با هم فرق دارند.

اگر یک پاکت اداری مد نظر شماست، باید مطمئن شوید که نوع مناسب پاکت را برای هدفی خاص سفارش داده‌اید. دلایل بسیاری برای مهم بودن انتخاب پاکت مناسب وجود دارد. اول اینکه انتخاب پاکت مناسب به این معنی است که اندازه، شکل و هدف مناسبی را برای شغل مورد نظر خود انتخاب خواهید کرد. پاکت نامه نه تنها از محتویات داخل آن بهتر محافظت می‌کند، بلکه باعث می‌شود بسته‌بندی شما تمیز‌تر و حرفه‌ای‌تر به نظر برسد.

انتخاب پاکت مناسب به معنای پیروی از قوانینی است که توسط هر شرکت تحویل کالا تعیین شده است. زیرا اگر پاکت نامه صحیح نباشد، بسیاری از شرکت‌ها بسته را نمی‌پذیرند. بنابراین در صورت انتخاب صحیح، شما نیاز به تغییر پاکت نخواهید داشت. یک پاکت تمیز و با ظاهر حرفه‌ای، گیرنده را ترغیب می‌کند تا پاکت را باز کرده و محتویات را بررسی کند. اما یک پاکت نامناسب یا با انتخاب بد و اندازه اشتباه، ممکن است در سطل زباله انداخته شود. در ادامه مطلب، برخی از رایج‌ترین انواع پاکت نامه و مواردی که عموماً برای آن‌ها استفاده می‌شود را بیان خواهیم کرد.

 

سفارش و خرید پاکت کرافت

طراحی پاکت فروشگاهی

 

پاکت DL

این نوع از پاکت ملخی، برای ارسال نامه‌ها و اسناد A4 مناسب است که می‌تواند به طور کامل در یک پاکت دیگر قرار گیرد. این نوع پاکت برای مشاغلی که فقط می‌خواهند یک برگ کاغذ  A4 ارسال کنند ایده آل است.

پاکتهای ملخی با ابعاد 229×162 میلی متر

این نوع پاکت‌ نامه‌ها برای قطعات کارت A5 یا کاغذ A4 که از وسط تا شده‌اند طراحی شده‌اند. این اندازه پاکت ملخی برای ارسال نامه مناسب است و از پاکت‌های محبوبی است که برای بازاریابی مستقیم استفاده می‌شود.

پاکتهای ملخی با ابعاد 162 × 114 میلی متر

این پاکت نامه‌ها برای کاغذ‌ها و کارت‌های A5، A6 و کاغذهای تا شده در وسط یا کاغذهایA4  طراحی شده‌اند.

پاکت نامه تجاری/ بانکداری

این نوع از پاکت نامه ملخی رایج‌ترین نوع پاکت است که به خصوص در صنعت کارت تبریک استفاده می‌شود. همچنین برای ارسال محتوای شخصی مانند کارت یا نامه استفاده می‌شود. می‌توانید آن‌ها را از طریق فلپ‌های مثلثی و فضای گسترده و مستطیل شکل تشخیص دهید. در حالی که آن‌ها در رنگ‌ها و اندازه‌های متنوعی وجود دارند، اما سفید متداولترین نوع مورد استفاده در شرکت‌ها است. زیرا و تمیزتر و حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد.

پاکت‌های ملخی پنجره‌دار

اگر قبض‌ها یا اخطارهای پرداخت را می‌فرستید، پاکت‌های پنجره‌دار گزینه مناسبی هستند. این نوع پاکت دارای قسمت برش کوچکی در سطح پاکت است که توسط پلاستیک شفاف پوشانده شده است. این پنجره به گیرنده اجازه می‌دهد تا با یک نگاه، به راحتی آنچه را که داخل پاکت است ببیند و نحوه قرارگیری محتوا به گونه‌ای است که نام و آدرس گیرنده از قبل قابل مشاهده است. بعضی از انواع پاکت نامه ملخی پنجره دار، حتی دو پنجره دارند.

پاکت دیسک

به طور کلی از پاکت دیسک توسط شرکت‌های نرم‌افزاری یا سرگرمی، برای ذخیره و محافظت هر سی دی و دی وی دی استفاده می‌شود. اندازه مناسب دیسک استاندارد است و باعث می‌شود داخل آن کاملاً مناسب باشد. این باعث می شود که دیسک آسیب نبیند و خراشیده نشود. پاکت‌های ملخی دیسک را می‌توان از پلاستیک یا کاغذ تهیه کرد و به همراه نوار چسب محکم نمود.

پاکت‌های ملخی مربعی

همان‌طور که از نامش پیداست، این نوع پاکت‌ها به شکل مربع هستند و به طور کلی برای ارسال دعوتنامه استفاده می‌شود. این پاکت دارای یک فلپ پهن و یک مهر و موم چسب است. به طور کلی اگر دست کاری شود، تشخیص آن آسان است. در بعضی موارد می‌توان از پاکت‌های ملخی مربع شکل، برای ارسال وسایل کوچک و شکننده استفاده کرد.

پاکت‌های کیف پول

پاکت‌های بزرگ کیف پول درست مانند کیف پول افقی به نظر می‌رسند. معمولاً می‌توانید آن را با استفاده از ماشین‌های پستی خودکار پیدا کنید. زیرا طرح پاکت امکان درج و پردازش خودکار را فراهم می‌کند. اگر بسته‌های بزرگی مانند اسنادی را که قابلیت جمع شدن یا چین خوردن ندارند ارسال می‌کنید، این بهترین نوع پاکت نامه است که می‌توانید استفاده کنید. پاکت‌های کیف پول، دارای یک فلپ به شکل ذوزنقه است که در لبه بلند یک پاکت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید؛ انواع پاکت فانتزی

 

طراحی پاکت نامه

 

پاکت نامه‌های جیبی

این پاکت‌ها نسبت به پاکت‌های دیگر کوچکتر است و بطور کلی برای نگهداری و حمل وسایل کوچک‌تر استفاده می‌شود. البته این نام نشان می‌دهد که به اندازه کافی کوچک است که در جیب کسی قرار گیرند. از یک پاکت نامه ملخی جیبی می‌توان، برای ذخیره وسایل کوچک مانند عکس، پول و رسید استفاده کرد. پاکت‌های جیبی دارای یک دریچه باز شونده در سمت لبه کوتاه پاکت هستند.

پاکت‌های کاتالوگ

اگر بسته‌های کاغذی حاوی اطلاعات حساس و مهم را ارسال می‌کنید، باید از پاکت های فهرست استفاده کنید. اندازه، ابعاد و بالشتک اضافه شده این پاکت‌ها از محتویات داخل آن محافظت می‌کند و از چین خوردگی آن جلوگیری می‌کند. این نوع پاکت نامه به راحتی و به طور کامل باز می‌شود تا به گیرنده اجازه دهد مطالب را به آسانی ببیند.

 

پاکت کتابچه

پاکت‌های کتابچه نازک و پهن هستند و دارای یک فلز در طول آن هستند. این مورد اجازه می‌دهد تا محتوا در داخل آن قرار گیرد و بدون چین خوردن و به راحتی خارج شود. آن‌ها در مقایسه با پاکت‌های کاتالوگ، به طور کلی نازک‌تر و سبک‌تر هستند. بنابراین، فقط در صورت ارسال محتوای کاغذی نازک یا سبک، باید از پاکت کتابچه استفاده کنید.

پاکت نامه هوایی

اگر می‌خواهید از طریق پست‌های سنتی به خارج از کشور نامه ارسال کنید، باید از پاکت نامه‌های هوایی استفاده کنید. این پاکت نامه به دلیل وجود الگوی مشخص قرمز و آبی در امتداد کناره‌ها، که باعث تمایز آن از سایر انواع پاکت می‌شود، به راحتی قابل تشخیص است.

پاکت‌های ملخی دکمه‌دار پلاستیکی

پاکت نامه‌های پلاستیکی و دکمه‌دار از محبوب‌ترین انواع پاکت‌های ملخی هستند. زیرا اولین چیزی که در مورد این پاکت‌ها وجود دارد، مجموعه شگفت انگیزی از رنگ‌ها است. رنگ‌هایی مثل قرمز، آبی، سبز، متالیک و غیره. بدون شک یکی از این موارد مناسب کار شما خواهد بود. زیرا شما انتخاب‌های متنوعی از اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف دارید. اگر با دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که وجود دکمه می‌تواند تضمینی برای ایمن نگه داشتن محتوای داخل پاکت هم باشد. این نوع از پاکت نامه‌های ملخی، هیچگاه از مد نمی‌افتند و همواره در کارهای شخصی و اداری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علاوه بر این‎ها، جنس این پاکت از مواد پلاستیکی مقاوم ساخته شده است که ضد خش و آب است. پلاستیک پاکت نامه‌های ملخی، انعطاف‌پذیر و در عین حال با دوام ساخته شده‌اند و دارای بسته بندی دکمه هستند که آن را مناسب اسناد بزرگتر می‌کند که به مکانی برای ذخیره محافظت بالا نیاز دارند. از این پاکت می‌توان در محل کار، خانه یا کلاس استفاده کنید تا اسناد و مدارک شما از ایجاد فرورفتگی، خمیدگی و خراشیدگی در امان باشد.

برای سازماندهی بهتر، از مجموعه چند رنگی که با رنگ‌های متفاوت تهیه شده است، استفاده کنید. پاکت نامه‌های ملخی که دارای یک دکمه روی درب آن هستند، برای ایمن و منظم نگه داشتن مطالب طراحی شده‌اند و بهترین راه برای سازماندهی مقالات مهم، یادداشت‌ها، پروژه‌ها، سخنرانی‌ها، نامه‌ها و فرم‌های شما در خانه، دفتر، مدرسه یا محل کار است.

 انواع پاکت نامه

پاکت نامه اداری

کاربرد پاکت نامه چیست؟

یک پاکت نامه فقط دو هدف و کاربرد دارد. یکی حمل ایمن محتوای آن از مبدا به مقصد و هدف دیگر، باز کردن آن است. این دو مورد ممکن است بسیار ساده به نظر برسند اما از وظایف اصلی یک پاکت نامه هستند. برای اطمینان از موفقیت در هر دو زمینه، دانش و خلاقیت نیاز است و برای ساختن محصولی دست‌نخورده که تولید هدف را تحقق می‌بخشد، باید به تجربه کارمندان تولیدی متکی بود.

انتظار می‌رود که پاکت ملخی و یا پاکت نامه‌های امروز، در طیف گسترده‌ای از تجهیزات چاپ و درج، بی نقص عمل کنند. باید راه‌های جدیدی برای جلب ارتباط گیرندگان با پاکت پیدا کرد. خواه یک روش متفاوت برای باز کردن آن باشد یا یک یادداشت جابجا شده و پنجره پنهان. هیچ چیز مانند ایده‌های جدید، برای کمک به بازاریان در رقابت وجود ندارد.

درباره ساخت پاکت نامه بیشتر بخوانید.

ممکن است این تصور غلط وجود داشته باشد که، در دنیایی که به طور فزاینده‌ای دیجیتالی شده است، دیگر پاکت نامه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار نیستند. اما یک پاکت نامه همچنان می‌تواند عامل تعیین کننده باشد، برای اینکه آیا گیرنده شما قصد دارد مطالب داخل پاکت شما را بخواند یا خیر. ما در شرکت پاکتچی، طیف خارق‌العاده‌ای از انواع پاکت نامه‌های ملخی با کیفیت بالا را در انواع مختلفی از اندازه‌ها و رنگ‌ها تولید می‌کنیم. به این معنی که شما می‌توانید دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید، پیدا کنید.

 

خرید پاکت کرافت

نظرات کاربران

2 نظر ثبت شده است

  1. علی 1400/04/29 پاسخ

    کاربردی بود
  2. 1400/08/27

    ممنون

نظر خود را وارد کنید