وقتی صحبت از محافظت از محصولات و مواد می‌شود، مقاومت کاغذ کرافت در میان گزینه‌های دیگر بسیار برجسته است. کاغذ کرافت با دوام است و می‌تواند فشار‌های صنعتی را برای محافظت از مواد تحمل کند. برخی سعی می‌کنند از کاغذهای با کیفیت کمتر استفاده کنند که ممکن است کاربرد های کاغذی داشته باشد، اما مقاومت کاغذ کرافت در مقایسه با دیگر کاغذها بسیار متفاوت است.

شرکت و چاپخانه پاکتچی با سابقه چندین ساله در زمینه فرآیند چاپ و فروش انواع پاکت مانند پاکت پستی ، پاکت حبابدار، پاکت کرافت، پاکت نامه و... فعال است. در این مطلب قصد داریم به معرفی پاکت کرافت بپردازیم و پاکت کرافت پنجره دار را بیشتر بشناسیم.

 

 

پاکت و کاغذ کرافت چیست؟

با آگاهی روز افزون مردم در زمینه مسائل زیست محیطی، مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای وفاداری خود را به مشاغل و محصولات آگاه از محیط زیست معطوف می‌کنند. به عنوان یک صاحب مشاغل، ما تصمیم گرفتیم یک محصول همه کاره را به شما معرفی کنیم و در ادامه مطلب، روند ایجاد آن را به زبان ساده توضیح دهیم تا بتوانید دقیقاً نحوه ساخت آن را بفهمید و بدانید که چه مولفه‌هایی دقیقا آن را سازگار با محیط زیست ساخته است. گزینه‌ای که بسیار بهتر از کاغذ است و به پیشنهاد ما، به شما می‌توانید آن را در تجارت خود ادغام کنید.

پاکت کرافت

کاغذ کرافت چگونه ساخته می‌شود؟

محصولات کاغذی کرافت، با استفاده از فرایند کرافت ساخته می‌شوند که مانند سایر روش‌های تولید کاغذ، شامل تبدیل شیمیایی چوب به خمیر چوب است. اجزای ساختاری در چوب، لیگنین و سلولز است. از آنجا که لیگنین کاغذ خوبی تولید نمی‌کند، باید از سلولز جدا شود. برای انجام این کار، تراشه های چوب ساخته شده از سولفور سدیم و هیدروکسید سدیم، پخته می‌شوند. آنها لیگنین و سلولز را از هم جدا می‌کنند و یک تفاله‌ی چوب جامد باقی می‌گذارند. تراشه‌های چوب، اکنون به یک خمیر تبدیل شده‌اند و برای از بین بردن قطعات بزرگتر غربال می‌شوند.

 

فواید پاکت کرافت پنجره دار

در کیسه‌های بسته بندی مواد غذایی، از دیدگاه تولید، باز شدن پنجره نیز یک روش صرفه جویی در هزینه است. همه ما می‌دانیم که روی کیسه‌های بسته بندی مواد غذایی، باید نوشته‌هایی چاپ شوند. در مقایسه با چاپ تمام صفحه، هرچه دهانه پنجره پاکت کرافت بزرگتر باشد، می‌توان جوهر چاپ بیشتری را نیز ذخیره کرد. از دیدگاه طراحی، باز شدن پنجره محدود به یک منطقه خاص یا یک الگوی خاص نیست و اگر به خوبی استفاده شود، می‌تواند از برخی اثرات ناخواسته جلوگیری کند که منجر به افزایش مطلوبیت در نظر مصرف کننده و تمایل مصرف کننده برای خرید می‌شود.

از نظر عملی، کیسه‌های بسته بندی مواد غذایی با پنجره، به طور آشکار خود محصول را نشان می‌دهد و امتیاز فروش را افزایش می‌دهد. این که مصرف کنندگان چه نوع کالایی را می‌خواهند، به طور مستقیم در یک نگاه مشخص است. حذف برخی مراحل خسته کننده و غیر مستقیم، نگرانی‌های مصرف‌کننده در مورد محصول را برطرف می‌کند.

 

چرا کاغذ کرافت از کاغذ معمولی بهتر است؟

اولین و مهمترین تفاوت کاغذ کرافت و کاغذ معمولی این است که کاغذ کرافت به دلیل کاهش مقدار لیگنین و نسبت گوگرد زیاد، بسیار قوی‌تر است. همچنین شامل سفیدکاری گسترده نیست که باعث کاهش مقاومت کاغذ و افزایش هزینه‌های تولید می‌شود. بافت کاغذ کرافت قهوه‌ای مخلوط شده، صاف نیست و بر خلاف سایر روش‌ها، می‌تواند از همه نوع چوب از جمله کاج رزین و بامبو که از مراحل سنتی کاغذسازی خارج می‌شوند، استفاده کند.

به علاوه، با توجه به اینکه تقریباً تمام مواد شیمیایی مورد استفاده در این فرآیند، بازیابی و مورد استفاده مجدد قرار می‌گیرند، این یک روش خود پایدار است. اکنون که درک اساسی از نحوه ساخت کاغذ کرافت به دست آوردید، در اینجا چند روش برای اجرای آن در محل کار آورده شده است.

مدل جدید پاکت کرافت برای بسته بندی: یک پاکت بسته بندی با کاغذ کرافت، فواید زیادی دارد. از آنجا که وزن زیادی به بسته‌بندی شما نمی‌افزاید، استفاده از کاغذ بسته بندی کرافت، هزینه حمل و نقل را پایین می‌آورد و بافت، دوام و انعطاف‌پذیری بسته، محافظت بیشتری از محصول شما به عمل می‌آورد. کم بوندن لیگنین در کاغذ کرافت، آن را سخت‌تر و مقاوم‌تر از سایر کاغذهای معمولی می‌کند. (کرافت به زبان آلمانی به معنای زور و مقاومت است)

بسته بندی کادو: تطبیق پذیری کرافت آسان است. جعبه‌های بسته بندی شده هدیه قهوه‌ای، با روبان صورتی و برچسب های طلایی. در واقع، مشخصه خنثی باعث می‌شود که کاغذ کرافت از کاغذ‌های رنگارنگ و دیگر بافت‌ها سازگارتر باشد و شما می‌توانید آن را مطابق میل خود طراحی و تزئین کنید. استفاده از کاغذ کرافت برای استفاده‌های شخصی نیز مفید است. شما می‌توانید برای عروسی‌ها و مراسم‌هایتان، با ایجاد دعوت نامه‌ها و تزئینات الهام گرفته از کرافت، هزینه‌ها را کاهش دهید.

 

 بسته بندی کرافت پنجره‌ دار

پاکت کرافت پنجره دار، می‌تواند برای تمام محصولات غیر حساس به نور، مانند انواع مواد غذایی، مواد آرایشی یا غذای حیوانات ایده آل به نظر برسد. حتی قهوه، چای و انواع ادویه‌ها یا غذاهای خشک، بهتر است در یک پاکت کرافت پنجره‌ دار نگهداری شوند. وجود پنجره دیده یکپارچه ایده‌آلی از کالای شما ارائه می‌دهد. این مورد در طیف گسترده‌ای از عملیات صنعتی و تجاری، برای بسته بندی و محافظت از محصولات استفاده می‌شود. کاغذ کرافت، از آنجا که رنگ و بافت طبیعی خود را حفظ می‌کند و به مرحله اضافی سفید شدن احتیاج ندارد، باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود.

داشتن پنجره در یک پاکت کرافت و به طور کلی کیسه‌های بسته بندی مواد غذایی در بازار، یک روش معمول است و هدف آن افزایش تاثیر بصری محصول در قفسه و بهبود رقابت تحریک اشتهای مصرف کننده و ترویج مصرف به منظور دستیابی به اهداف بازاریابی است. بزرگترین مزیت پاکت کرافت پنجره‌ دار این است که مصرف کنندگان می‌توانند، بصری‌ترین محصول را ببینند و به طور معمول در قسمت پنجره، زیباترین قسمت محصول به نمایش گذاشته می‌شود.

 

تلفن چاپخانه پاکتچی

 

چرا کاغذ کرافت پنجره دار، برای انواع محصولات خصوصاً محصولات غذایی بهتر است؟

مواد بسته‌بندی مورد استفاده برای محصولات غذایی، باید با دقت انتخاب شود. زیرا بر سلامت مصرف‌کنندگان تاثیر می‌گذارند. آنها علاوه بر رعایت استاندارد ایمنی، باید هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهری جذاب باشند. باید جلوی نشت یک محصول گرفته شود. از این رو، باید آن را در یک محفظه ایمن نگه داری کرد. محافظت در برابر عناصر خارجی مانند: گرد و غبار، میکروارگانیسم‌ها، مواد شیمیایی و آلودگی بسیار اهمیت دارد. یک پاکت کرافت پنجره دار و به طور کلی یک بسته بندی، به عنوان سدی در برابر تخریب محصولات عمل می‌کند که ممکن است تخریب آنها در هوای آزاد تسریع شود. علاوه بر این، حمل و نقل و جابجایی را آسان‌تر می‌کند.

در گروه محصولات غذایی، خصوصاً محصولات خاصی مانند میوه‌های خشک وجود دارند که نیاز به نوعی بسته‌بندی دارند که بتوان دید و کیفیت آنها را نشان دهد. یک پاکت کرافت پنجره دار، باعث بهبود تصویر برند می‌شود و احساس وسوسه انگیزی را برای مصرف کننده ایجاد می‌کند. زیرا ویژگی پنجره، امکان نمایش محصول شما را فراهم می‌کند. در حالی که، طراوت و عطر و طعم را در داخل کیسه بسته بندی، سالم حفظ می‌کند. این نوع پاکت، می‌تواند یک انتخاب مطلوب در بین خرده فروشان و تولیدکنندگان محصولات غذایی باشد.

 

مزایای اصلی پاکت کرافت پنجره‌ دار

 مقرون به صرفه و کارآمد: این ماده با استفاده از مواد کمتر تولید می‌شود و از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تمام می‌شود. کار با این سبک از بسته‌بندی آسان است و به آسانی جابجا می‌شوند. فضای ذخیره سازی کمتری دارند و فضای بیشتری برای ذخیره سازی محصولات غذایی شما فراهم می‌کند.

 بهترین گزینه نمایش: این پاکت‌ها با گرافیک‌های با تاثیر بالا و با وضوح بالا تولید می‌شوند. شکل‌ها و الگوهای خلاقانه این بسته بندی، به ارزش محصول شما می‌افزاید و به ارتقاء برند شما در بین مصرف‌کنندگان کمک می‌کند.

برای خرید پاکت کرافت کلیک کنید.

خرید پاکت کراف پنجره دار

چرا استفاده از یک پاکت کرافت پنجره دار، برای مواد غذایی مهم است؟

 بسته بندی پنجره دار، در سراسر جهان مشهور است و امروز از بهترین راه حل‌های بسته بندی در نظر گرفته می‌شود. اگرچه بسته بندی پنجره‌ای، در هر بخشی مانند پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی جای خود را باز کرده است، اما به یک انتخاب مطلوب از کارآفرینان، به ویژه در صنایع غذایی تبدیل شده است. بسته‌بندی‌های پنجره‌ای، به طور گسترده در جعبه‌های مواد غذایی استفاده می‌شوند. دلیل اصلی این است که، جعبه‌های کرافت پنجره‌ دار، نمایش بصری محصول را افزایش می‌دهد و باعث جذابیت آنها در میان مشتریان می‌شود. وقتی مشتری‌ها می‌توانند دید واضحی از محتوای وسوسه انگیز داخل یک بسته داشته باشند، برای خرید تحریک می‌شوند.

از پاکت‌ کرافت پنجره‌ دار، برای بسته بندی آرایه‌ای از مواد غذایی استفاده می‌شود. اعم از غلات، میوه‌ها، گوشت، شکلات‌ها، چای یا سایر غذاهای خوراکی. این جعبه‌های غذایی سفارشی، کاملاً مناسب برجسته سازی نام تجاری مواد غذایی شما هستند. بسته بندی پنجره، لطف خاص خود را دارد که مکمل محصولات شماست.  آنها می‌توانند با توجه به نیاز، تزیین و سفارشی شوند. علاوه بر این، راه حل بسته بندی مقرون به صرفه بسیار پر اهمیت است. پایین نگهداشتن هزینه‌ها، یکی از بزرگترین اهداف هر شغل است. به خصوص در مورد مشاغل کوچک یا استارتاپ‌ها، کارآفرینان در جستجوی راههایی هستند تا هزینه سرمایه‌گذاری خود را پایین نگه دارند.

پاکت‌های کرافت پنجره‌ دار، یکی از موثرترین راه حل‌های بسته بندی است. این پاکت‌ها از مقوا ساخته شدند که یکی از مقرون به صرفه ترین مواد است و به راحتی تهیه می‌شود. زیرا از مواد طبیعی ساخته شده است و توانایی بازیافت آن بر مزیت آن می‌افزاید.از آنجایی که بسته بندی اولین مواجهه مشتری با محصول شماست، برای اطمینان از کیفیت پاکت های سفارش داده شده خود می توانید با مراجعه به وبسایت پاکتچی بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید.

 

شرکت پاکتچی

 

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید